REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automobilių kultūros bendruomenės išsiplėtė visame pasaulyje, ko pasekoje galima susipažinti labai dailiais automobiliais iš visų kontinentų šalių. Kaip kad ir ši „Audi" kurią turi Emilis Rydingas iš Stokholmo, Švedijos. Tai nėra super žemas „stance" stiliaus atstovas. Tai greičiau stiliaus ir žvėriškos galios kompromisas. Balansas tarp išvaizdos ir paskirties.
Juodoji „Quattro" ko variklio dangčiu slepia 1996 metų „Audi S6" variklį. Iš gamyklos šie varikliai iškeliaudavo su 227 arklio galiomis, o Emilis nusprendė padvigubinti šį skaičių. Dabar automobilis turi net 500 arklio galių, kurios buvo pasiektos pasiektos padarius ilgą sąrašą modifikacijų. Tobulinti protingai sukurtą variklį yra nuostabu, o dar nuostabiau kai specifiniams planams įgyvendinti egzistuoja konkrečios detalės.




„KKK26/GT35R" turbokompresorių hibridas pakeitė gamyklinį „Audi S6" turbokompresorių. Naujajai „sraigei" į pagalbą atėjo rankų darbo išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai „Tial 44" milimetrų išmetamųjų dujų sklendė (wastegate) ir „ROSTFRI" (Švedijos kompanijos) padarytas tiesus išmetimas. Siekiant užtikrinti variklio patikimumą ir ilgaamžiškumą Emilis pasirinko „RS2" modelio variklio galvutės tarpinė ir vandens pompą. O galiausiai turbokompresoriui pasiekiant 1.85 bar pasiekiami 500 arklio galių.


Gerinant automobilio laikysena Emilis pasirinko pilnai reguliuojamus coiloverius. Kuriems pagal specialų užsakymą buvo įdėtos sportinės spyruoklės ir „Koni" amortizatoriai. Kurie puikiai atlieka savo darbą išlaikant „Quattro" monstrą ant kelio. Arkų tuštumą užpildo klasikiniai „BBS LeMans" ratai. Kurie yra 19 colių aukščio ir 9 colių pločio ir apauti 215/35/19 padangomis. Tokiai ratų ir padangų kombinacijai net nereikia milžiniško dropo. Už šių ratų slepiasi „Porsche" stabdžių sistema, padedanti reikiamu metu sustabdyti lakstančią 500 arklio galių bandą po kapotu.




Laikais, kai dauguma automobilių entuziastų susirūpinę kuo žemiau nuleisti automobili tikra atgaiva matyti tokius projektus jungiančius stilių, galią ir geras vairavimo savybes. Automobilyje nėra nieko nereikalingo, tai paprastas, vairuotojui suteikti džiaugsmą skirtas automobilis. Kuris yra dar ir geros išvaizdos, bei pasižymi puikiomis vairavimo savybėmis. Emilis gali leisti sau paganyti visus 500 ponių greitkelyje be didesnės baimės, kad ratai gali liestis į posparnius ar arkas. Tai privilegija mėgautis automobiliu ir tikrai jį vairuoti, o ne šliaužti gatvėmis.












*pagal - „StanceNation"



Automobilių kultūros bendruomenės išsiplėtė visame pasaulyje, ko pasekoje galima susipažinti labai dailiais automobiliais iš visų kontinentų šalių. Kaip kad ir ši „Audi" kurią turi Emilis Rydingas iš Stokholmo, Švedijos. Tai nėra super žemas „stance" stiliaus atstovas. Tai greičiau stiliaus ir žvėriškos galios kompromisas. Balansas tarp išvaizdos ir paskirties.
Juodoji „Quattro" ko variklio dangčiu slepia 1996 metų „Audi S6" variklį. Iš gamyklos šie varikliai iškeliaudavo su 227 arklio galiomis, o Emilis nusprendė padvigubinti šį skaičių. Dabar automobilis turi net 500 arklio galių, kurios buvo pasiektos pasiektos padarius ilgą sąrašą modifikacijų. Tobulinti protingai sukurtą variklį yra nuostabu, o dar nuostabiau kai specifiniams planams įgyvendinti egzistuoja konkrečios detalės.




„KKK26/GT35R" turbokompresorių hibridas pakeitė gamyklinį „Audi S6" turbokompresorių. Naujajai „sraigei" į pagalbą atėjo rankų darbo išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai „Tial 44" milimetrų išmetamųjų dujų sklendė (wastegate) ir „ROSTFRI" (Švedijos kompanijos) padarytas tiesus išmetimas. Siekiant užtikrinti variklio patikimumą ir ilgaamžiškumą Emilis pasirinko „RS2" modelio variklio galvutės tarpinė ir vandens pompą. O galiausiai turbokompresoriui pasiekiant 1.85 bar pasiekiami 500 arklio galių.


Gerinant automobilio laikysena Emilis pasirinko pilnai reguliuojamus coiloverius. Kuriems pagal specialų užsakymą buvo įdėtos sportinės spyruoklės ir „Koni" amortizatoriai. Kurie puikiai atlieka savo darbą išlaikant „Quattro" monstrą ant kelio. Arkų tuštumą užpildo klasikiniai „BBS LeMans" ratai. Kurie yra 19 colių aukščio ir 9 colių pločio ir apauti 215/35/19 padangomis. Tokiai ratų ir padangų kombinacijai net nereikia milžiniško dropo. Už šių ratų slepiasi „Porsche" stabdžių sistema, padedanti reikiamu metu sustabdyti lakstančią 500 arklio galių bandą po kapotu.




Laikais, kai dauguma automobilių entuziastų susirūpinę kuo žemiau nuleisti automobili tikra atgaiva matyti tokius projektus jungiančius stilių, galią ir geras vairavimo savybes. Automobilyje nėra nieko nereikalingo, tai paprastas, vairuotojui suteikti džiaugsmą skirtas automobilis. Kuris yra dar ir geros išvaizdos, bei pasižymi puikiomis vairavimo savybėmis. Emilis gali leisti sau paganyti visus 500 ponių greitkelyje be didesnės baimės, kad ratai gali liestis į posparnius ar arkas. Tai privilegija mėgautis automobiliu ir tikrai jį vairuoti, o ne šliaužti gatvėmis.












*pagal - „StanceNation"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų