REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro rekordininkas – „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas – lenktynėse įprastai matomas už lengvojo sportinio automobilio „Toyota Gazoo Racing Hilux“ vairo. Tačiau ar yra galimybių jį išvysti valdant kitą populiarią Dakaro ralio techniką, pavyzdžiui, – sunkvežimį?
Nors lenktynininkas artimiausiu metu sportinės klasės keisti nesiruošia, tačiau Baltarusijoje išbandė Dakaro ralio antrosios vietos nugalėtojų bolidą – 9,5 tonos sveriantį sunkvežimį „MAZ 5309 RR“.
Gamyklinės Baltarusijos komandos „MAZ-SPORTauto“ turimas sportinis sunkvežimis „MAZ 5309 RR“ pasižymi ne tik raumeninga išvaizda, bet ir galia. Natūralu, jog beveik 10 tonų sveriantį bolidą išjudinti reikia ir atitinkamo variklio, kuris šiuo atveju yra net 6 cilindrų ir 13 litrų, o sunkiasvorį ristūną dar eiklesniu padaro turbina. Galingi agregatai išvysto net 950 arklio galių ir 5000 Nm sukamąjį momentą. Tai – daugiau nei dvigubai didesni skaičiai nei, pavyzdžiui, lengvesnės klasės „Toyota Gazoo Racing Hilux“.
Žinoma, šie milžinai nuo kitų sudėtingiausių planetos lenktynių dalyvių skiriasi ne tik savo išvaizda, bet ir pojūčiu sėdint kabinoje. Mačiusieji bent kelis vaizdo siužetus apie sunkvežimius iš Dakaro ralio labiausiai pastebi ypatingai didelį kratymą važiuojant. Kadangi visas trijų žmonių ekipažas sėdi virš priekinės „MAZ 5309 RR“ ašies, visi smūgiai, sugeriami dvigubų amortizatorių, tiesiogiai persiduoda į kabiną. Ir nors net kabina turi papildomus amortizatorius, kratymas išlieka ypač stiprus.
„Man visada knietėjo išmėginti sportinį sunkvežimį. Tai – įgyvendinta. Neatmetu galimybės, kad kada nors gali nutikti ir rimtesnė pažintis“, – bandymus Baltarusijoje komentavo B. Vanagas.

VIDEO


Dakaro rekordininkas – „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas – lenktynėse įprastai matomas už lengvojo sportinio automobilio „Toyota Gazoo Racing Hilux“ vairo. Tačiau ar yra galimybių jį išvysti valdant kitą populiarią Dakaro ralio techniką, pavyzdžiui, – sunkvežimį?
Nors lenktynininkas artimiausiu metu sportinės klasės keisti nesiruošia, tačiau Baltarusijoje išbandė Dakaro ralio antrosios vietos nugalėtojų bolidą – 9,5 tonos sveriantį sunkvežimį „MAZ 5309 RR“.
Gamyklinės Baltarusijos komandos „MAZ-SPORTauto“ turimas sportinis sunkvežimis „MAZ 5309 RR“ pasižymi ne tik raumeninga išvaizda, bet ir galia. Natūralu, jog beveik 10 tonų sveriantį bolidą išjudinti reikia ir atitinkamo variklio, kuris šiuo atveju yra net 6 cilindrų ir 13 litrų, o sunkiasvorį ristūną dar eiklesniu padaro turbina. Galingi agregatai išvysto net 950 arklio galių ir 5000 Nm sukamąjį momentą. Tai – daugiau nei dvigubai didesni skaičiai nei, pavyzdžiui, lengvesnės klasės „Toyota Gazoo Racing Hilux“.
Žinoma, šie milžinai nuo kitų sudėtingiausių planetos lenktynių dalyvių skiriasi ne tik savo išvaizda, bet ir pojūčiu sėdint kabinoje. Mačiusieji bent kelis vaizdo siužetus apie sunkvežimius iš Dakaro ralio labiausiai pastebi ypatingai didelį kratymą važiuojant. Kadangi visas trijų žmonių ekipažas sėdi virš priekinės „MAZ 5309 RR“ ašies, visi smūgiai, sugeriami dvigubų amortizatorių, tiesiogiai persiduoda į kabiną. Ir nors net kabina turi papildomus amortizatorius, kratymas išlieka ypač stiprus.
„Man visada knietėjo išmėginti sportinį sunkvežimį. Tai – įgyvendinta. Neatmetu galimybės, kad kada nors gali nutikti ir rimtesnė pažintis“, – bandymus Baltarusijoje komentavo B. Vanagas.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų