REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau kaip pusmetį trukęs laukimas baigėsi – paslaptis atskleista: septintą kartą sunkiausiame dykumų ralio maratone startuojantis Benediktas Vanagas kitąmet Dakaro odisėją tęs pilotuodamas tik ką iš gamyklos išriedėjusį „Toyota“ bolidą. Naujasis automobilis žiniasklaidos atstovams ketvirtadienį iškilmingai pristatytas Vilniuje prie Nacionalinės M. Mažvydo bibliotekos.
Dveji metai laukimo
Naujasis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidas paruoštas pagal FIA T1.1 klasės reikalavimus ir vos prieš 3 savaites kompanijos „Overdrive“ lėktuvu parskraidintas iš Pietų Afrikos Respublikos, kur įsikūręs „Toyota Gazoo Racing“ padalinys, gaminantis sportinę techniką ralio maratonams ir būtent Dakarui.
„Sprendimą tokiam automobiliui įsigyti buvome priėmę ir jo įsigijimą suderinę jau prieš dvejus metus. Tačiau dėl netinkamai susiklosčiusių aplinkybių iki šiol negalėjome gauti šios technikos, kas mūsų progresą Dakaro odisėjoje darė ypač sudėtingu. Mokslininkai yra ištyrę, kad didžiausia sėkmės faktoriaus dalis – užsispyrimas. Panašu, kad būtent jis mums leido po dvejų metų gauti norimą techniką Dakarui“, – pristatymo metu kalbėjo B. Vanagas.
Tradiciškai „Juoduoju Vanagu“ („Black Hawk V“, – angl.) pakrikštytą jau ketvirtąjį komandos istorijoje „Toyota“ bolidą dengusią skraistę pristatymo metu nutraukti padėjo Lietuvos ir Lenkijos užsienio reikalų ministrai Linas Linkevičius bei Jacekas Czaputowiczius. Jau ketvirtus metus B. Vanagui Dakare talkins patyręs kolega šturmanas iš Lenkijos – Sebastianas Rozwadowskis.

Daugiau kaip pusmetį trukęs laukimas baigėsi – paslaptis atskleista: septintą kartą sunkiausiame dykumų ralio maratone startuojantis Benediktas Vanagas kitąmet Dakaro odisėją tęs pilotuodamas tik ką iš gamyklos išriedėjusį „Toyota“ bolidą. Naujasis automobilis žiniasklaidos atstovams ketvirtadienį iškilmingai pristatytas Vilniuje prie Nacionalinės M. Mažvydo bibliotekos.
Dveji metai laukimo
Naujasis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidas paruoštas pagal FIA T1.1 klasės reikalavimus ir vos prieš 3 savaites kompanijos „Overdrive“ lėktuvu parskraidintas iš Pietų Afrikos Respublikos, kur įsikūręs „Toyota Gazoo Racing“ padalinys, gaminantis sportinę techniką ralio maratonams ir būtent Dakarui.
„Sprendimą tokiam automobiliui įsigyti buvome priėmę ir jo įsigijimą suderinę jau prieš dvejus metus. Tačiau dėl netinkamai susiklosčiusių aplinkybių iki šiol negalėjome gauti šios technikos, kas mūsų progresą Dakaro odisėjoje darė ypač sudėtingu. Mokslininkai yra ištyrę, kad didžiausia sėkmės faktoriaus dalis – užsispyrimas. Panašu, kad būtent jis mums leido po dvejų metų gauti norimą techniką Dakarui“, – pristatymo metu kalbėjo B. Vanagas.
Tradiciškai „Juoduoju Vanagu“ („Black Hawk V“, – angl.) pakrikštytą jau ketvirtąjį komandos istorijoje „Toyota“ bolidą dengusią skraistę pristatymo metu nutraukti padėjo Lietuvos ir Lenkijos užsienio reikalų ministrai Linas Linkevičius bei Jacekas Czaputowiczius. Jau ketvirtus metus B. Vanagui Dakare talkins patyręs kolega šturmanas iš Lenkijos – Sebastianas Rozwadowskis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Benedikto Vanago komanda pristatė bolidą su kuriuo dalyvaus Dakaro ralyje


Tikslas – gerinti lietuvių rezultatą
Naujasis automobilis aprūpintas galingesniu „Lexus RC F“ V8 5 litrų darbinio tūrio varikliu, išvystančiu apie 360 AG galingumą ir 550 nm sukimo momentą. Vienas pagrindinių jo išskirtinumų – dėl ratų bazėje sumontuotų atsarginių ratų pagerėjęs svorio pasiskirstymas. Bendras bolido svoris – 1950 kg. Tad jis yra apie 100 kg sunkesnis nei minimali techniniuose reikalavimuose numatyta riba.
Dakaro trasose paskutinės specifikacijos „Toyota Hilux“ bolidą naudoja tik gamyklinė komanda. Tuo metu naujasis „General Financing team Pitlane“ komandos „Hilux’as“ atitinka prieš dvejus metus Dakare startavusio automobilio charakteristikas.
„Esame į rezultatą orientuota komanda. Tikslas – nuolatos gerinti lietuvių pasiektą rezultatą, o būti dešimties greičiausiųjų tarpe yra ambicingas planas. Bet mes padarysime viską, kad jis būtų realizuotas, – apie išsikeltus tikslus artėjančiame Dakare atsakė B. Vanagas, pridūręs, kad komanda toliau laikosi prieš metus viešai pristatytos programos. – Dalyvaujame Dakare laikydamiesi pernai paskelbto plano startuoti pagal formulę „2+1“. Taigi čia yra antrieji šios strategijos metai.“ Oficialus „Toyota“ ambasadorius
Automobilio priekinėje dalyje išfrezuotas „Toyota“ užrašas simbolizuoja, kad prie jo vairo – oficialus „Toyota“ vardo ambasadorius Lietuvoje. Tokia teisė suteikiama tik su Japonijos gamintoju oficialiai susietoms komandoms.
Į vadinamuosius Dakaro pusryčius pakviestiems žurnalistams drauge buvo pristatytas ir vis dažniau kasdieniuose keliuose sutinkamas išraiškingas naujausios kartos „Toyota Hilux“ visureigis.
2013-aisiais Dakare pirmąkart startavęs B. Vanagas sukėlė didžiulį lietuvių susidomėjimą sunkiausiomis pasaulyje lenktynėmis, kurias iki tol stebėdavo tik uolesni automobilių sporto aistruoliai. Dabar apklausos rodo, kad sausio mėnesį, kuomet Pietų Amerikoje kelias savaites tęsiasi alinantis dykumų maratonas, juo domisi bemaž daugiau mūsų šalies gyventojų negu „antrąja religija“ tituluojamu krepšiniu.
Taigi viena laukiamiausių lietuviškųjų Dakaro naujienų tapęs pristatymas simboliškai greta Nacionalinės M. Mažvydo bibliotekos davė pradžią ir ateinančių metų Dakaro komunikacijai.

REKLAMA

aeb8f45312dd87039b2efe43b854f151


Tęsia socialinę misiją
„Nors esame gavę naują automobilį, tai dar negarantuoja sėkmės Dakare. Technika – svarbus ingredientas, tačiau ekipažo, technikų ir visos komandos darbas lemia dar daugiau. Visi šie metai buvo itin darbingi – nusprendėme investuoti į savo komandos žmones, todėl teko nemažas krūvis auginant narių kompetencijas. Iš esmės branduolys išliko nepakitęs“, – apie „General Financing team Pitlane“ ekipos sudėtį kalbėjo B. Vanagas.
Greta savo tiesioginio dalyvavimo lenktynėse Lietuvai atstovaujanti ekipa neša ir socialinę misiją. Būtent su B. Vanago pradėta Dakaro odisėja siejamas mūsų šalies simbolio – Vyčio – atgimimas, kuris tęsiasi iki pat šių dienų. Be to, „General Financing team Pitlane“ kasmet demonstruoja, kad profesionalumas ir užsispyrimas padeda siekti didesnių tikslų ir nesvarbu, jog esame kilę iš nedidelės tautos, tačiau galime kautis su didžiausiais.
Šiemet visa Dakaro odisėja vyks išskirtinai vien tik Peru teritorijoje. Vaizdingos, bet tuo pačiu itin sudėtingos trasos drieksis apie 5 tūkst. kilometrų, iš kurių 3000 km sudarys 10 greičio ruožų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų