REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automobilių gamintojai konceptinius modelius pristato tam, kad parodytų, kaip maždaug atrodys naujasis jų modelis, kuris dar nėra paruoštas gamybai arba pagamina tokį konceptą, kuri įkūnytų gamintojo ateities viziją ar naują dizaino srovę. "BMW" yra lygiai tokie patys, tačiau jų pristatomi konceptai dažnai būna kiek kitokie. Mes jums parodysime keletą tokių egzempliorių, kuriuos bavarai pasidižiuodami vadina "Vizijos Automobiliai".





Per paskutiniuosius keletą metų, "BMW" pristatė keletą žadą atimančių koncepcijų, o mūsų kelionė prasideda nuo 2006 metais visuomenei parodyto "BMW Concep Coupe Mille Miglia", kuris yra šiuolaikiška 1940 metų "BMW 328 Mille Miglia Touring Coupe" interpretacija. Jos kūrėjai norėjo parodyti ką sugeba, kai nėra įsprausti į jokius rėmus. Galutinis rezultatas atrodė kaip tikras blogiečio automobilis iš kokio nors retro fantastinio filmo, o jo kėbulo gracingos linijos su retro prisilietimais, tokiais kaip odiniai diržai ir metaliniai užraktai laikantys variklio dangtį, sidabrinį konceptą darė išties stulbinantį.




Praėjus dviems metams po "Mille Miglia" koncepto pristatymo, "BMW" atskleidė paslapties šydą nuo "GINA" automobilio, kuris turėjo ne metalines, o medžiagines kėbulo paneles. Aliumininiai griaučiai buvo aptraukti elastiniu audiniu, o kai atsidarydavo durys, kėbulas keisdavo formą kaip drabužis. Konceptas turėjo net susiformuojantį spoilerį, kuris susidarydavo, kai būdavo ištempiamas audinys, taip pagerindamas automobilio aerodinamines sąvybes. Panaši istorija yra ir su prikiniais žibintais, kuriuos slėpęs audinys "atsimerkdavo" lyg žmogaus akis. Žodžiu, tikras transformeris, tačiau tokia technologija būtų sunkiai pritaikoma serijiniai gamybai, tačiau koncepto kūrėjai to ir nesiekė - "GINA" buvo jų fantazijos vaisius.




Tais pačiais metais "BMW" atidavė duoklę vieninteliam tikram bavarų superautomobiliui su koncepcija, pavadinta "M1 Hommage". Originalus "M1" buvo modernus, variklį viduryje turintis automobilis, kurį sumodeliavo garsusis Giorgetto Giugaro, o jis buvo kuriamas bendradarbiaujant su "Lamborghini". "M1 Hommage" buvo sukurtas, norint paminėti trisdešimtajį "M1" gimtadienį, ir pristatytas prestižiniame renginyje "Concorso d'Eleganza Villa d'Este" 2008 metais. Koncepte puikiai derėjo aštuntojo dešimtmečio dizainas su moderniomis linijomis, o pats automobilis sukėlė gandus, kad "BMW" ketina gaminti superautomobilį, kuris konkuruotų su "Audi R8", tačiau praėjus keturiems metams, šios kalbos taip ir neišsipildė.




2009 metais pristatytas "Vision Efficient Dynamics" automobilis tikriausiai yra panašiausias į gamybai ruošiamą modelį šiame sąraše, nes ne už kalnų pasirodys šio koncepto įkvėptas "BMW i8" hibridinis superautomobilis. Egzotinės mašinos linijos neužsimena, kad po variklio dangčiu slepiasi ne aukštasūkis didelę galią išvystantis agregatas, o trijų cilindrų dyzeliukas, kuriam padeda du elektriniai motorai. Rėmas yra pagamintas iš aliuminio, o kėbulo panelėms panaudotas sustiprintas plastikas, kuris suformuotas taip, kad užtikrintų kuo mažesnį pasipriešinimą vėjui.




2011 metais "BMW" prisiminė dar vieną savo klasikinį automobilį, išleisdama "328 Hommage" konceptą. Jis pamini 75 metų jubiliejų švenčiantį legendinį "328" lenktyninį bolidą. Koncecijos kėbulas buvo pagamintas panaudojant plastiką, kuris yra sutvirtintas anglies pluoštu. Atviras salonas leido puikiai suderinti kokybišką odą su iš neįprastos medžiagos pagamintu kėbulu. Retro dvasią perteikia odiniai dirželiai, laikantys variklio dangtį, bei subtiliai išryškintos aliuminio detalės. Bendras vaizdas išties šį dvivietį rodsterį daro kiek agresyvų, tačiau neiššaukiantį.




Norėdami parodyti savo galimybes, bavarai sukūrė "Vision Conncted Drive" koncepciją, kuriame buvo sumontuotos visos naujausios elektroninės technologijos. Išraiškingame kėbule "BMW" "sugrūdo" sistemas, kurios negali likti nepastebėtos. 2011 metais Ženevos automobilių parodoje debiutavęs konceptas turėjo duris, primenančias egzotinį 1989 metų "BMW Z1" modelį, kurios nusileisdavo žemyn, vietoj to, kad atsidarytų. Tai buvo tik maža technologijų dalis, kurią slepia "Vision Connected Drive". Koncepcija turėjo tokias sistemas, kaip 3D holografinis prietaisų skydelis ar nuo vairuotojo nuotaikos besikeičiantis salono apšvietimas.



Automobilių gamintojai konceptinius modelius pristato tam, kad parodytų, kaip maždaug atrodys naujasis jų modelis, kuris dar nėra paruoštas gamybai arba pagamina tokį konceptą, kuri įkūnytų gamintojo ateities viziją ar naują dizaino srovę. "BMW" yra lygiai tokie patys, tačiau jų pristatomi konceptai dažnai būna kiek kitokie. Mes jums parodysime keletą tokių egzempliorių, kuriuos bavarai pasidižiuodami vadina "Vizijos Automobiliai".





Per paskutiniuosius keletą metų, "BMW" pristatė keletą žadą atimančių koncepcijų, o mūsų kelionė prasideda nuo 2006 metais visuomenei parodyto "BMW Concep Coupe Mille Miglia", kuris yra šiuolaikiška 1940 metų "BMW 328 Mille Miglia Touring Coupe" interpretacija. Jos kūrėjai norėjo parodyti ką sugeba, kai nėra įsprausti į jokius rėmus. Galutinis rezultatas atrodė kaip tikras blogiečio automobilis iš kokio nors retro fantastinio filmo, o jo kėbulo gracingos linijos su retro prisilietimais, tokiais kaip odiniai diržai ir metaliniai užraktai laikantys variklio dangtį, sidabrinį konceptą darė išties stulbinantį.




Praėjus dviems metams po "Mille Miglia" koncepto pristatymo, "BMW" atskleidė paslapties šydą nuo "GINA" automobilio, kuris turėjo ne metalines, o medžiagines kėbulo paneles. Aliumininiai griaučiai buvo aptraukti elastiniu audiniu, o kai atsidarydavo durys, kėbulas keisdavo formą kaip drabužis. Konceptas turėjo net susiformuojantį spoilerį, kuris susidarydavo, kai būdavo ištempiamas audinys, taip pagerindamas automobilio aerodinamines sąvybes. Panaši istorija yra ir su prikiniais žibintais, kuriuos slėpęs audinys "atsimerkdavo" lyg žmogaus akis. Žodžiu, tikras transformeris, tačiau tokia technologija būtų sunkiai pritaikoma serijiniai gamybai, tačiau koncepto kūrėjai to ir nesiekė - "GINA" buvo jų fantazijos vaisius.




Tais pačiais metais "BMW" atidavė duoklę vieninteliam tikram bavarų superautomobiliui su koncepcija, pavadinta "M1 Hommage". Originalus "M1" buvo modernus, variklį viduryje turintis automobilis, kurį sumodeliavo garsusis Giorgetto Giugaro, o jis buvo kuriamas bendradarbiaujant su "Lamborghini". "M1 Hommage" buvo sukurtas, norint paminėti trisdešimtajį "M1" gimtadienį, ir pristatytas prestižiniame renginyje "Concorso d'Eleganza Villa d'Este" 2008 metais. Koncepte puikiai derėjo aštuntojo dešimtmečio dizainas su moderniomis linijomis, o pats automobilis sukėlė gandus, kad "BMW" ketina gaminti superautomobilį, kuris konkuruotų su "Audi R8", tačiau praėjus keturiems metams, šios kalbos taip ir neišsipildė.




2009 metais pristatytas "Vision Efficient Dynamics" automobilis tikriausiai yra panašiausias į gamybai ruošiamą modelį šiame sąraše, nes ne už kalnų pasirodys šio koncepto įkvėptas "BMW i8" hibridinis superautomobilis. Egzotinės mašinos linijos neužsimena, kad po variklio dangčiu slepiasi ne aukštasūkis didelę galią išvystantis agregatas, o trijų cilindrų dyzeliukas, kuriam padeda du elektriniai motorai. Rėmas yra pagamintas iš aliuminio, o kėbulo panelėms panaudotas sustiprintas plastikas, kuris suformuotas taip, kad užtikrintų kuo mažesnį pasipriešinimą vėjui.




2011 metais "BMW" prisiminė dar vieną savo klasikinį automobilį, išleisdama "328 Hommage" konceptą. Jis pamini 75 metų jubiliejų švenčiantį legendinį "328" lenktyninį bolidą. Koncecijos kėbulas buvo pagamintas panaudojant plastiką, kuris yra sutvirtintas anglies pluoštu. Atviras salonas leido puikiai suderinti kokybišką odą su iš neįprastos medžiagos pagamintu kėbulu. Retro dvasią perteikia odiniai dirželiai, laikantys variklio dangtį, bei subtiliai išryškintos aliuminio detalės. Bendras vaizdas išties šį dvivietį rodsterį daro kiek agresyvų, tačiau neiššaukiantį.




Norėdami parodyti savo galimybes, bavarai sukūrė "Vision Conncted Drive" koncepciją, kuriame buvo sumontuotos visos naujausios elektroninės technologijos. Išraiškingame kėbule "BMW" "sugrūdo" sistemas, kurios negali likti nepastebėtos. 2011 metais Ženevos automobilių parodoje debiutavęs konceptas turėjo duris, primenančias egzotinį 1989 metų "BMW Z1" modelį, kurios nusileisdavo žemyn, vietoj to, kad atsidarytų. Tai buvo tik maža technologijų dalis, kurią slepia "Vision Connected Drive". Koncepcija turėjo tokias sistemas, kaip 3D holografinis prietaisų skydelis ar nuo vairuotojo nuotaikos besikeičiantis salono apšvietimas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų