REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai visada taiko labai slidžias sąlygas jų gaminamų produktų garantijai. Net menkiausias nukrypimas nuo aptarnavimų tvarkaraščio ir savininkas gali pradėti drebinti kinkas.
Taigi, jei nusprendžiama patobulinti arba tiesiog pačipuoti savo, dar garantinį, automobilį, dažniausiai susiduriama su dilema ar verta dėl to naikinti garantiją. Tačiau pasaulyje yra kompanijų, kurios yra užsitarnavusios net ir gamintojų pagarbą. Tokių specialistų atlikti itin rimti patobulinimai gali visiškai nepažeisti garantijos terminų, o kai kuriais atvejais net juos pratęsti, todėl būtent su tokiu egzemplioriu norime jus ir supažindinti.
Tai „„BMW E92 M3 VT2-650“, kurio autoriais didžiai gali vadintis specialistai iš „Autocouture“. Naujajame Džersyje įsikūrę tobulintojai sujungė savo jėgas su „Mode Carbon“, kad sukurtų monstrą, kuriuo būtų patenkinti ne tik greičio ištroškę entuziastai, bet ir rimti dėdės iš „BMW“ vadovybės.

image00001
Pirmiausiai buvo perdažytas automobilio kėbulas, žinoma, pasirenkant originalias „BMW“ spalvas. Šiuo atveju pasirinkta „Techno Violet“ spalva . Prie jos priderinti aštuoniolikos colių „Volk TE37-SL“ ratlankiai – viskas paprasta ir kartu sportiška. Kėbulo detalės taip pat gavo keletą subtilių patobulinimų, įskaitant priekinį difuzorių bei nedidelį galinį spoilerį.
Pro naujus ratus matosi gerokai didesni, nei gamykliniai, stabdžių diskai, kuriuos parūpino firma „Alcon“.  Už stabdžių sistemos slepiasi specialistų iš „KW“ priburta magija. Meistrai sumontavo reguliuojamus „KW Sport Club“ amortizatorius ir „Racing Dynamic“ sustiprintus stabilizatorius.

image00009
Pagerintos važiuoklės charakteristikos yra reikalingos, norint susidoroti su monstru, kuris tūno po variklio dangčiu. Tai tas pats keturių litrų darbinio tūrio „M3“ agregatas, tik šalia jo sumontuotas didžiulis „ESS Tuning VT2-650“ kompresorius. Tam, kad aplinkiniai išgirstų, jog tai ne šiaip sau „M3“, buvo kiek patobulinta išmetimo sistema  kuri dabar skamba ne ką prasčiau už pagamintas pagal užsakymą.
Salonas yra visiška išorės priešingybė – jame viskas žaisminga ir originalu. Pirmiausiai į akis krinta spalvinga panelės apdaila, kuri yra matoma net ant pavarų perjungimo mentelių. Įprastos sėdynės yra pakeistos sportiniais „Recaro Sportster CS“ sostais, o originalus vairas persiūtas Alcantara medžiaga. Beje, vairuotojo pusėje, visai nepastebimoje vietoje informaciją, apie tai, kuo užsiima kompresorius, teikia „P3“ skydelis.

image00008
Nuotraukos: Matthew Petrie

Automobilių gamintojai visada taiko labai slidžias sąlygas jų gaminamų produktų garantijai. Net menkiausias nukrypimas nuo aptarnavimų tvarkaraščio ir savininkas gali pradėti drebinti kinkas.
Taigi, jei nusprendžiama patobulinti arba tiesiog pačipuoti savo, dar garantinį, automobilį, dažniausiai susiduriama su dilema ar verta dėl to naikinti garantiją. Tačiau pasaulyje yra kompanijų, kurios yra užsitarnavusios net ir gamintojų pagarbą. Tokių specialistų atlikti itin rimti patobulinimai gali visiškai nepažeisti garantijos terminų, o kai kuriais atvejais net juos pratęsti, todėl būtent su tokiu egzemplioriu norime jus ir supažindinti.
Tai „„BMW E92 M3 VT2-650“, kurio autoriais didžiai gali vadintis specialistai iš „Autocouture“. Naujajame Džersyje įsikūrę tobulintojai sujungė savo jėgas su „Mode Carbon“, kad sukurtų monstrą, kuriuo būtų patenkinti ne tik greičio ištroškę entuziastai, bet ir rimti dėdės iš „BMW“ vadovybės.

image00001
Pirmiausiai buvo perdažytas automobilio kėbulas, žinoma, pasirenkant originalias „BMW“ spalvas. Šiuo atveju pasirinkta „Techno Violet“ spalva . Prie jos priderinti aštuoniolikos colių „Volk TE37-SL“ ratlankiai – viskas paprasta ir kartu sportiška. Kėbulo detalės taip pat gavo keletą subtilių patobulinimų, įskaitant priekinį difuzorių bei nedidelį galinį spoilerį.
Pro naujus ratus matosi gerokai didesni, nei gamykliniai, stabdžių diskai, kuriuos parūpino firma „Alcon“.  Už stabdžių sistemos slepiasi specialistų iš „KW“ priburta magija. Meistrai sumontavo reguliuojamus „KW Sport Club“ amortizatorius ir „Racing Dynamic“ sustiprintus stabilizatorius.

image00009
Pagerintos važiuoklės charakteristikos yra reikalingos, norint susidoroti su monstru, kuris tūno po variklio dangčiu. Tai tas pats keturių litrų darbinio tūrio „M3“ agregatas, tik šalia jo sumontuotas didžiulis „ESS Tuning VT2-650“ kompresorius. Tam, kad aplinkiniai išgirstų, jog tai ne šiaip sau „M3“, buvo kiek patobulinta išmetimo sistema  kuri dabar skamba ne ką prasčiau už pagamintas pagal užsakymą.
Salonas yra visiška išorės priešingybė – jame viskas žaisminga ir originalu. Pirmiausiai į akis krinta spalvinga panelės apdaila, kuri yra matoma net ant pavarų perjungimo mentelių. Įprastos sėdynės yra pakeistos sportiniais „Recaro Sportster CS“ sostais, o originalus vairas persiūtas Alcantara medžiaga. Beje, vairuotojo pusėje, visai nepastebimoje vietoje informaciją, apie tai, kuo užsiima kompresorius, teikia „P3“ skydelis.

image00008
Nuotraukos: Matthew Petrie

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų