REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu skaičiuotume markės gerbėjų skaičių, „BMW“ tikrai būtų prie pačių populiariausių. Šią vokišką markę dievina ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus automobilių entuziastai. 
„BMW“, kurį jums pademonstruosime, gali džiaugtis savininku, kuris beprotiškai myli šios markės automobilius. „Streeterio“ slapyvardžiu pasivadinęs mūsų skaitytojas, su malonumu pasidalino savo automobilio istorija.

Motyvacija

Jeigu skaičiuotume markės gerbėjų skaičių, „BMW“ tikrai būtų prie pačių populiariausių. Šią vokišką markę dievina ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus automobilių entuziastai. 
„BMW“, kurį jums pademonstruosime, gali džiaugtis savininku, kuris beprotiškai myli šios markės automobilius. „Streeterio“ slapyvardžiu pasivadinęs mūsų skaitytojas, su malonumu pasidalino savo automobilio istorija.

Motyvacija

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E„Automobilius įsimylėjau devyniasdešimtųjų pradžioje, o tiksliau - susirgau BMW liga“. „Šios markės ženkliukas man įaugo į kraują, kai mano tėtis įsigijo E21. Nuo tos dienos iki dabar, mano mintys nebuvo nuklydusios į kitą pusę. BMW tapo hobiu ir gyvenimo būdu“.
Kalbant apie šį „E28“, viskas prasidėjo visai netyčia, - „Viskas įvyko prieš keletą metų. Dažnai iš didmiesčio pabėgdavau į kaimą, kuriame ir kilo mintis susirasti leisgyvį E30, kurio pagalba galėčiau palakstyti miško keliais. Vienintelis kriterijus - jis turėjo važiuoti.“
„Netikėtai mane pasiekė kalbos, kad už kelių kilometrų nuo mano kaimo gyvenantis diedukas savo garaže konservuoja penktos serijos modelį. Pagalvojęs, jog tai gali būti vertas dėmesio egzempliorius, grįždamas į Vilnių užsukau pas senelį apžiūrėti šio BMW. Atvykę pas senelį, jis mus iškart nusivedė prie medinių pašiūrės vartų, kuriems atsidarius mano žandikaulis nukrito. Tikėjausi eilinio E28, tačiau išvydau dyzeliniu varikliu aprūpinta sedaną su stogo bagažine. Nieko nelaukęs automobilį įsigijau, tačiau pirminis planas šiek tiek pasikeitė, nes po keletos pasivažinėjimų nusprendžiau, jog noriu jo kaip kasdieninio automobilio“.
Parsivaręs automobilį į Vilnių, prasidėjo automobilio prikėlimo darbai, kurie užtruko keletą metų. Teko restauruoti kėbulą, suvedžioti naujus vamzdelius, sutvarkyti elektroniką. Tai tik keletas darbų, kuriuos reikėjo atlikti.
Restauravimus automobilį ir gavus palaiminimą iš techninės apžiūros, prasidėjo antrasis etapas - nestandartinės išvaizdos kūrimas. „Norėjau kažko žemo ir plataus“ -, pridūrė „Streeteris“.

REKLAMA

DSCF6057


Modifikacijų sąrašas


Važiuoklė : Buvo pagaminti keturi dešimt colių ratukai su 195/50 padangom, pakrapštyta važiuoklė, kad nusileistų ant žemės.
Išorė: Pilnai restauruota, nes buvo tragedija. Priekyje uždėtas „Alpina lip'as“, truputi asimetrijos su lempom, nikeliuotos detalės tapo juodos, nuimtas priekinis standartinis bamperis, dar truputi geltonos plėvelės ant lempos ir šviečiantys „American Style“ posūkiai.
Vidus : Paprastas salonas, M-Tech I vairas, M-Tech bėgiu svirtis, elektriniai priekiniai langai, elektrinis liukas.

Ateities planai 


Ateityje planų yra nemažai. Greitu metu automobilis bus dar kartą spaudžiamas prie žemės, šonuose ir gale sumontuoti apdailą, o tada laukia perdažymas.
Galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų