REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Variklių galia sulig kiekvienais metais auga ir auga, todėl nenuostabu, jog vis daugiau gamintojų į savo sportiškiausius modelius montuoja tik automatines pavarų dėžes. Kitaip negu mechaninės pavarų dėžės, automatinės gali atlaikyti žymiai didesnį krūvį ir leidžia mažiau patirties turintiems vairuotojams sukontroliuoti 600 ar 700 arklio galių variklį turintį automobilį.
Apie tamsią mechaninių pavarų dėžių ateitį prakalbo ir „BMW M“ divizijos vadovas, Frankas van Meelas. Sulig kiekviena naujo „BMW M“ modelio karta, vis daugiau ir daugiau žmonių renkasi versiją su automatine pavarų dėže. Tuo tarpu parduotų modelių su tradicine, automanų mylima pavarų dėže - mažėja.
„Didžiausia mechaninių pavarų dėžių trūkumas - efektyvumas. Toks pats modelis su automatine pavarų dėže bėgius perjungia greičiau, kuro sąnaudų vidurkis būna mažesnis“, - priduria Frankas van Meelas.

Variklių galia sulig kiekvienais metais auga ir auga, todėl nenuostabu, jog vis daugiau gamintojų į savo sportiškiausius modelius montuoja tik automatines pavarų dėžes. Kitaip negu mechaninės pavarų dėžės, automatinės gali atlaikyti žymiai didesnį krūvį ir leidžia mažiau patirties turintiems vairuotojams sukontroliuoti 600 ar 700 arklio galių variklį turintį automobilį.
Apie tamsią mechaninių pavarų dėžių ateitį prakalbo ir „BMW M“ divizijos vadovas, Frankas van Meelas. Sulig kiekviena naujo „BMW M“ modelio karta, vis daugiau ir daugiau žmonių renkasi versiją su automatine pavarų dėže. Tuo tarpu parduotų modelių su tradicine, automanų mylima pavarų dėže - mažėja.
„Didžiausia mechaninių pavarų dėžių trūkumas - efektyvumas. Toks pats modelis su automatine pavarų dėže bėgius perjungia greičiau, kuro sąnaudų vidurkis būna mažesnis“, - priduria Frankas van Meelas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00


„Vis dėlto, didžiausia problema - mechaninių pavarų dėžių galimybės atlaikyti didžiulį spaudimą. Mūsų apskaičiavimais, mechaninės pavarų dėžės tinkamos dėti tik į tuos modelius, kurie neturi ne daugiau kaip 600 arklio galių išvystantį motorą. Norint suvaldyti didesnį arklio galių skaičių, daugeliui vartotojų gali kilti problemų.“
Tačiau „BMW“ fanams nereikėtų nusivilti. „BMW M“ divizijos vadovo teigimu, mechaninės pavarų dėžės į sportiškiausius kompanijos gaminius bus montuojamos tol, kol bus paklausa. Bet anksčiau ar vėliau, tokiuose automobiliuose kaip „BMW M5“ ar „M6“, mechaninės pavarų dėžės tiesiog išnyks.
[nqspoll id="203"]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų