REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šios lenktynės turėtų patikti tiems, kuriems atmosferinio aštuonių cilindrų variklis skamba mieliau negu turbininis šešių cilindrų agregatas. Šį kartą turėsite galimybę pasivėžinti su BMW M3 GTS, kuris po kapotu turi ne 4 litrų, bet 4,4 litro benzininį agregatą, kuris išvysto 450 arklio galių ir sveria 130 kilogramų mažiau negu įprastas BMW M3.
Į Niurburgringą pasitreniruoti išvažiavęs BMW M3 GTS savininkas netikėtai sutiko savęs vertą varžovą - BMW M5. Tiek vienas, tiek kitas turi tokį patį benzininį variklį, tačiau M5 gali pasigirti dviem papildomais turbokompresoriais.
560 AG prieš 450 AG, 1845 kg prieš 1495 kg.
Pasiruoškite! 3...2...1... Pirmyn!

Šios lenktynės turėtų patikti tiems, kuriems atmosferinio aštuonių cilindrų variklis skamba mieliau negu turbininis šešių cilindrų agregatas. Šį kartą turėsite galimybę pasivėžinti su BMW M3 GTS, kuris po kapotu turi ne 4 litrų, bet 4,4 litro benzininį agregatą, kuris išvysto 450 arklio galių ir sveria 130 kilogramų mažiau negu įprastas BMW M3.
Į Niurburgringą pasitreniruoti išvažiavęs BMW M3 GTS savininkas netikėtai sutiko savęs vertą varžovą - BMW M5. Tiek vienas, tiek kitas turi tokį patį benzininį variklį, tačiau M5 gali pasigirti dviem papildomais turbokompresoriais.
560 AG prieš 450 AG, 1845 kg prieš 1495 kg.
Pasiruoškite! 3...2...1... Pirmyn!

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų