REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Puikiai žinote, kad driftas „gimė“ tolimoje Japonijoje. Taip pat puikiai žinote, kad didžiąją daugumą drifto bolidų sudaro ne europietiški, amerikietiški, o japoniški automobiliai. Žinoma, persikėlus į Europą, šiam sportui skirtų mašinų parkas tampa įvairesnis. Tarp gausybės „Nissan“ ar „Toyota“ markės mašinų galima išvysti ir tokių egzotiškų kaip : „Ford“, „Audi“, „Mercedes Benz“ ir žinoma „BMW“.
„BMW“ greičiausiai yra pati tinkamiausia „Nissan“ ar „Toyota“ automobilių alternatyva, ypač „E30“. Pastarasis modelis yra populiarus ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Tačiau šiek tiek prakutę drifteriai savo garaže gali laikyti ir šiek tiek brangesnį modelį. Pavyzdžiui? „BMW E46 M3 GTR“, kuris priklauso Vengrijoje gyvenančiam Adamui Frankui.

Puikiai žinote, kad driftas „gimė“ tolimoje Japonijoje. Taip pat puikiai žinote, kad didžiąją daugumą drifto bolidų sudaro ne europietiški, amerikietiški, o japoniški automobiliai. Žinoma, persikėlus į Europą, šiam sportui skirtų mašinų parkas tampa įvairesnis. Tarp gausybės „Nissan“ ar „Toyota“ markės mašinų galima išvysti ir tokių egzotiškų kaip : „Ford“, „Audi“, „Mercedes Benz“ ir žinoma „BMW“.
„BMW“ greičiausiai yra pati tinkamiausia „Nissan“ ar „Toyota“ automobilių alternatyva, ypač „E30“. Pastarasis modelis yra populiarus ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Tačiau šiek tiek prakutę drifteriai savo garaže gali laikyti ir šiek tiek brangesnį modelį. Pavyzdžiui? „BMW E46 M3 GTR“, kuris priklauso Vengrijoje gyvenančiam Adamui Frankui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

frontal-m3-adam-frank-


Kuo šis „BMW“ ypatingas? Jis ypatingas yra dėl vienos labai rimtos priežasties. Adamas išplėšė standartinio „M3“ širdį ir vietoj jos sumontavo ne vokišką, ne itališką, ne amerikietišką, o japonišką širdį. Šiuo metu šis galiūnas turi priekyje sumontuotą legendinį „2JZ-GTE“ benzininį variklį, kuris išvysto 1000 arklio galių ir maždaug 1000 Nm sukimo momentą.
Šią didžiulę galią padeda suvaldyti „G Force Racing“ keturių bėgių pavarų dėžė, „Clutchmasters“ sankaba, „Nakang NS2R“ padangos.

REKLAMA

interior-m3-adam-frank-cartu-drifting


Automobilių sportui ruošti bolidai pasižymi tuo, jog jie neturi nieko bendro su standartiniais modeliais. Adam'ui priklausantis bolidas turėjo ne vieną kartą apsilankyti pas plastinės chirurgijos meistrus.
Standartinė „M3“ važiuoklė buvo pjaustoma kelis kartus tik dėl vienos priežasties - geresnio svorio paskirstymo. Kaip bebūtų keista, tačiau pavarų dėžė buvo sumontuota ne gale, o toje pačioje pozicijoje. Adam'o teigimu, tokiu būdu pavyko pasiekti 60:40 svorio paskirstymą tarp ašių.
Turbūt jau supratote, jog standartinės pakabos dalys buvo išmestos. Jas pakeitė pakeitė pagal užsakymą pagaminti komponentai. Daugiausiai liaupsių nusipelnė „D2“ firmos specialistai, kurie padėjo suprojektuoti daugelį komponentų.

lateral-m3-adam-frank


Paskutiniu patepimas - „Flossmann“ firmos „GTR“ bodykit'as ir labai lengvi „ADV.1“ ratlankiai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų