REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„BMW“ pristačiusi „F10“ 5 serijos modelio kartą, vokiškų automobilių gamintojas nepraleido progos populiaraus automobilio gamą papildyti itin galingu dyzeliniu varikliu.
Prieš keletą metų pristatyta versija daugelį automanų nustebino savo charakteristikomis : 381 arklio galia, 740 Nm sukimo momentas ir net trys turbinos, kurios rūpinosi, jog paspaudus akceleratoriaus pedalą vairuotojui nebūtų sugadinta nuotaika dėl turbinos duobės.
„F10“ modeliui išėjus į pensiją ir jo vietą užėmęs „G30“, taip pat nepraleis progos pamaloninti itin galingų dyzelinių variklių gerbėjus. Tad gerbiamieji automobilių entuziastai - susipažinkite su „BMW M550d xDrive“ - automobiliu, kurio varikliui kompaniją palaiko net keturios turbinos.
„BMW“ inžinieriai nusprendė, jog naujasis modelis privalo turėti variklį su dvejomis turbinomis, kurios pradės veikti žemuose variklio sūkiuose ir dvi turbinas, kurios įsijungus varikliui pasiekus 2000 aps/min. ribą. Tokiu būdu inžinieriai norėjo padidinti motoro efektyvumą ir absoliučiai panaikinti turboduobę.
Varikliui dirbant 1000 aps/min. , jau tuomet po savo dešine koja turėsite net 450 Nm sukimo momentą, kuris visą savo pajėgumą siųs į keturis varančiuosius ratus ir automatinę pavarų dėžę. Varikliui pasiekus 2000 aps/min. ribą, Jūsų dispozicijoje bus 760 Nm. Trumpai tariant - šis motoras išvysto 400 arklio galių ir 760 Nm.
Gamintojo teigimu, automobilis su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4,4 sekundės ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Teoriškai, automobilis su šiuo motoru 100 kilometrų suvartos vos 5,9 litro dyzelino, tačiau atsižvelgiant į šios versijos potencialą, vargu ar bent vienas „BMW M550d xDrive“ vairuotojas sugebės sutilpti bent į 10 litrų 100 kilometrų.

GALERIJA


„BMW“ pristačiusi „F10“ 5 serijos modelio kartą, vokiškų automobilių gamintojas nepraleido progos populiaraus automobilio gamą papildyti itin galingu dyzeliniu varikliu.
Prieš keletą metų pristatyta versija daugelį automanų nustebino savo charakteristikomis : 381 arklio galia, 740 Nm sukimo momentas ir net trys turbinos, kurios rūpinosi, jog paspaudus akceleratoriaus pedalą vairuotojui nebūtų sugadinta nuotaika dėl turbinos duobės.
„F10“ modeliui išėjus į pensiją ir jo vietą užėmęs „G30“, taip pat nepraleis progos pamaloninti itin galingų dyzelinių variklių gerbėjus. Tad gerbiamieji automobilių entuziastai - susipažinkite su „BMW M550d xDrive“ - automobiliu, kurio varikliui kompaniją palaiko net keturios turbinos.
„BMW“ inžinieriai nusprendė, jog naujasis modelis privalo turėti variklį su dvejomis turbinomis, kurios pradės veikti žemuose variklio sūkiuose ir dvi turbinas, kurios įsijungus varikliui pasiekus 2000 aps/min. ribą. Tokiu būdu inžinieriai norėjo padidinti motoro efektyvumą ir absoliučiai panaikinti turboduobę.
Varikliui dirbant 1000 aps/min. , jau tuomet po savo dešine koja turėsite net 450 Nm sukimo momentą, kuris visą savo pajėgumą siųs į keturis varančiuosius ratus ir automatinę pavarų dėžę. Varikliui pasiekus 2000 aps/min. ribą, Jūsų dispozicijoje bus 760 Nm. Trumpai tariant - šis motoras išvysto 400 arklio galių ir 760 Nm.
Gamintojo teigimu, automobilis su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4,4 sekundės ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Teoriškai, automobilis su šiuo motoru 100 kilometrų suvartos vos 5,9 litro dyzelino, tačiau atsižvelgiant į šios versijos potencialą, vargu ar bent vienas „BMW M550d xDrive“ vairuotojas sugebės sutilpti bent į 10 litrų 100 kilometrų.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų