REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW 8 Series Coupe“ pristatymas verčia naują puslapį automobilių gamintojo istorijoje. Net ne puslapį – tai visiškai naujas etapas. Nepaprastai maloniomis valdymo savybėmis pasižyminčius automobilius kuriantis gamintojas šįkart siūlo išskirtinį sportiškumo ir prabangos derinį.
„Šis automobilis ne be reikalo yra vienas labiausiai laukiamų šiemet. Jis yra neprilygstamas sportiškumo ir šiuolaikinės prabangos derinys, leidžiantis mėgautis tikru komfortu ilgose kelionėse. „BMW 8“ yra pats inovatyviausias automobilis: jo modernios vairavimo asistavimo sistemos bei jungiamumo technologijos yra rinkos flagmanai, rodantys teisingą kelią visiems konkurentams“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

BMW 8 Series Coupe“ pristatymas verčia naują puslapį automobilių gamintojo istorijoje. Net ne puslapį – tai visiškai naujas etapas. Nepaprastai maloniomis valdymo savybėmis pasižyminčius automobilius kuriantis gamintojas šįkart siūlo išskirtinį sportiškumo ir prabangos derinį.
„Šis automobilis ne be reikalo yra vienas labiausiai laukiamų šiemet. Jis yra neprilygstamas sportiškumo ir šiuolaikinės prabangos derinys, leidžiantis mėgautis tikru komfortu ilgose kelionėse. „BMW 8“ yra pats inovatyviausias automobilis: jo modernios vairavimo asistavimo sistemos bei jungiamumo technologijos yra rinkos flagmanai, rodantys teisingą kelią visiems konkurentams“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Sportiškumas – prioritetas
8-os serijos BMW šiame amžiuje neturėjo, tačiau naujasis „BMW 8 Series Coupe“ yra puikiai atpažįstamas dėl firminių BMW akcentų. Tai į vidurį siaurėjantys priekiniai žibintai bei dviejų dalių radiatoriaus grotelės, aštrių formų variklio gaubtas bei sportiška, agresyvi išorė.
„BMW 8 Series Coupe“ išoriškai primena tvirtą sportinį automobilį. Jo kėbulo ilgis yra 4,84 m, plotis – 1,9 m, aukštis – 1,34 m. Nepaisant sportiško kontūro, automobilio konstruktoriams pavyko suprojektuoti ilgą ratų bazę, kurios ilgis net 2,82 m. Ji užtikrina dar didesnį komfortą ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.
Automobilio kėbulas, valdymo technologijos ir pakaba buvo konfigūruojami siekiant sukurti idealiai valdomą prabangų automobilį. „BMW 8 Series Coupe“ kūrimo procesas vyko kartu su „BMW M8“ bei „BMW M8 GTE“ lenktynėms skirtu automobiliu.
Dėl bendro darbo kai kurios savybės kaip itin žemas svorio centras, geras aerodinaminis efektyvumas, stiprus kėbulas bei puikus masės paskirstymas tarp ašių pastebimi visuose trijuose modeliuose.
Bendros ne tik kai kurios savybės, bet ir konkretūs komponentai. Pavyzdžiui, visų modelių konstrukcija yra lengva, nes joje panaudota daug aliuminio, magnio ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). Tiek lenktyninis, tiek gatvėms skirti „BMW 8“ turi blokuojamą galinį diferencialą. Adaptyvi „M“ pakaba, aktyvus posvyrio stabilizavimas bei platesnės galinės padangos net ir sėdint prie „BMW 8 Series Coupe“ vairo gali priversti pamiršti, jog važiuojama ne lenktynių trasoje.

REKLAMA


Prabangios technologijos interjere
Automobilis išsiskiria žema sėdėjimo pozicija – kaip tikrame lenktyniniame BMW. Galinėse sėdynėse užtikrinama tokia žema sėdėjimo pozicija, kad jose net nereikalingos galvos atramos. Standartiškai „BMW 8 Series Coupe“ interjeras yra aptrauktos malonia „Vernasca“ oda.
Bagažinės talpa – 420 litrų, o prireikus ją padidinti galima 50:50 santykiu nulenkiant galines sėdynes.
Papildomos įrangos sąraše yra ir tokios funkcijos kaip bevielis mobilaus telefono įkrovimas, „BMW Display Key“, nuo gruodžio užsakoma „Bowers & Wilkins“ garso sistema bei išskirtinė, specialiai „BMW 8“ sukurta stiklinė tam tikrų valdymo elementų apdaila.
Standartinėje įrangoje yra „BMW Operating System“ valdymo sistema, pasiekiama 7 colių skersmens ekrane. Papildomai gali būti užsakoma „BMW Live Cockpit Professional“ sistema su 10,25 colio ekranu bei moderniais grafiniais elementais.
Populiari ir vairuotojų pamėgta technologija yra „BMW Head-Up Display“ – ant priekinio stiklo projektuojamas papildomas ekranas, atvaizduojantis pagrindinę kelionės informaciją ar navigacijos nurodymus. Dabar šis projekcinis ekranas – 16 proc. didesnis nei kituose „BMW“, optimizuota jo 3D grafika ir atnaujintas funkcijų rodymas.

REKLAMA
REKLAMA


Tobulinimas be ribų
Jau standartinėje automobilio įrangoje yra itin ryškiai kelią apšviečiantys ir ekonomiški LED žibintai. Papildomai užsakomi gali būti adaptyvūs, posūkio kryptimi pasisukantys žibintai arba lazeriniai žibintai su „Selective Beam“ technologija ir iki 600 metrų apšviečiamu atstumu.
Naujojo prabangaus kupė eksterjerą galima pagražinti pagal savo poreikius. Papildomai užsakomų dalykų sąraše yra iš anglies pluošto pagamintos detalės: stogas, oro paėmimo angos, išorinių veidrodėlių apdailos, galinis oro aptakas ir difuzorius.
Galima rinktis ir išskirtinius „M Sport“ eksterjero apdailos paketus. Tuomet ant automobilio gali atsirasti stilingi 19 colių skersmens ratlankiai bei „M“ logotipai įvairiose vietose. „M Sport“ patobulinimai toli gražu neapsiriboja dizainu: automobiliams su šiuo paketu montuojama efektyvesnė stabdžių sistema, daugiafunkcinės sėdynės bei „M“ oda aptrauktas vairaratis.
„BMW M Performance“ modelyje dedami jau 20 colių skersmens ratlankiai, o ant jų montuojamos didelio efektyvumo padangos. Kai kurie elementai išorėje nudažyti „Cerium Grey“ spalva, o interjere daug nerūdijančio plieno motyvų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Pirmieji klientai dar šiemet
Pirmieji „BMW 8 Series Coupe“ klientams bus pristatyti šių metų lapkritį, rinkoje debiutuos dvi modifikacijos.
„BMW M850i xDrive Coupe M Performance“ su nauju, 530 AG/390 kW pasiekiančiu V8 varikliu, kol kas bus galingiausias ir greičiausias šeimos narys. Automobilis turi efektyvias „Valvetronic“ bei „Double-VANOS“ sistemas, optimizuojančias benzino įpurškimą – jos variklio galią padidina iki 68 AG/50 kW ir neprideda nei kilogramo papildomo svorio. Didžiausias šio variklio sukimo momentas – 750 Nm, pasiekiamas nuo 1 800 iki 4 600 aps./min.
„BMW 840d xDrive Coupe“ modifikacija turi 320 AG/235 kW pasiekiantį dyzelinį šešių cilindrų variklį. Jame yra du turbokompresorius valdanti „BMW TwinPower Turbo“ technologija, o dyzelinas įpurškiamas net 2 500 bar slėgiu. Degalų sąnaudos ir CO2 emisija nėra didelė, nes išmetimo sistemoje sumontuotas kietųjų dalelių filtras, NOx dujų katalizatorius bei specialus SCR filtras. Jie atitinka naujausius emisijos standartus EU6d-TEMP.
Visi varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis „Steptronic“ pavarų dėžėmis.



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų