REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Brabus“ dirbtuvių darbuotojai niekada nepasižymėjo kuklumu. Kiekvienas automobilis išriedėjęs iš „Brabus“ dirbtuvių nuolatos pretenduodavo į greičiausio ar galingiausio automobilio titulą. Naujasis „Brabus 650“ ne išimtis. 
Kiekvienais metais „Brabus“ kompanijos atstovai į tarptautinę Ženevos automobilių parodą atveža bent vieną skanėstą, prieš kurį nublanksta net ir „Mercedes Benz“ ar „AMG“ specialistų kūriniai. Šį kartą „Brabus“ pristatys greičiausią C klasės „ Mercedes Benz“ sedaną.

„Brabus“ dirbtuvių darbuotojai niekada nepasižymėjo kuklumu. Kiekvienas automobilis išriedėjęs iš „Brabus“ dirbtuvių nuolatos pretenduodavo į greičiausio ar galingiausio automobilio titulą. Naujasis „Brabus 650“ ne išimtis. 
Kiekvienais metais „Brabus“ kompanijos atstovai į tarptautinę Ženevos automobilių parodą atveža bent vieną skanėstą, prieš kurį nublanksta net ir „Mercedes Benz“ ar „AMG“ specialistų kūriniai. Šį kartą „Brabus“ pristatys greičiausią C klasės „ Mercedes Benz“ sedaną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Brabus 650 (3)


„Mercedes Benz C63 AMG S“ pagrindu sukurtas projektas padidino 4.0 litrų, 8 cilindrų motoro galią iki 645 arklio galių, sumažino 0 - 100 km/val. įsibėgėjimo laiką iki 3.7 sekundės ir padidino maksimalų greitį iki 320 km/val.
„Brabus“ atstovų teigimu, naujasis 4.0 litrų motoras turi daugybę potencialo. Turint pakankamai daug noro, atlikus daugybę įvairiausių pakeitimų iš šio agregato būtų galima išspausti net ir 900 arklio galių, tačiau šį kartą „Brabus“ apsiribojo kuklesniais parametrais.

REKLAMA

Brabus 650 (7)


„Brabus“ specialistai specialiai šiam modeliui sukūrė naują turbiną, kuri yra gerokai efektyvesnė ir pajėgesnė atlaikyti didesnį spaudimą, ypač kai už vairo sėdi azartiškesnį vairavimo būdą mėgstantis automanas.
Pakeitus variklio valdymo programą ir įpurškimo sistemą, sukimo momentas padidėjo nuo 699 iki net 818 Nm, kuris bus pasiekiamas esant 1750 - 4500 aps/min. diapazone.

Brabus 650 (8)


Kaip bebūtų keista, tačiau septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė išliko standartinė. „Brabus“ atstovų teigimu, ši transmisija gali atlaikyti 900 Nm sukimo momentą, tad poreikio ją tobulinti ar stiprinti nebuvo.
Vizualiai automobilis nuo savo brolio „C63 AMG S“ skiriasi ne tik tamsia kėbulo spalva. Didesnės oro paėmimo angos, agresyvesnės išvaizdos slenksčiai ir galinis buferis, o dviguba išmetimo sistema taip ir sako, jog šio automobilio savininkas mėgsta kiekvieną rytą paerzinti savo kaimynus.
Visi „Brabus 650“ modeliai bus apauti 20 colių ratlankiais ir 255/30 (priekyje) bei 275/30 (gale) padangomis. Priklausomai nuo Jūsų norų, galėsite rinktis iš „Continental“, „Pirelli“ arba „Yokohama“ produkcijos.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų