REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

E klasės „Mercedes Benz“ nėra retas automobilis. Net ir senesnės kartos modeliai, pavyzdžiui „W124“, nėra labai retas reiškinys nei Lietuvos, nei Lenkijos, nei kitose Europos šalyse. Tačiau „Mercedes Benz W124 E60 AMG“ yra retas. Labai, labai retas automobilis. 
1990 metų pabaigoje, Vokietijoje sukurtas automobilis buvo išsiųstas į „AMG“ specialistų treniruočių stovyklą, kurioje jis turėjo praleisti net dvejus metus. „AMG“ specialistai dvejus metus plušo ties nauja „W124“ modelio versija, kurią vėliau visas pasaulis vadins „E60 AMG“ vardu.
Dabar po „Mercedes Benz“ sparnu esanti „AMG“ divizija nusprendė pakeisti beveik visus standartinius komponentus. „E60 AMG“ priekyje buvo sumontuotas 6.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, sugebėjęs išvystyti 367 arklio galias esant 5500 aps/min. ir 580 Nm sukimo momentą esant 3750 aps/min. Su šiuo jėgos agregatu „E60 AMG“ galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį, kuris buvo ribojamas elektronikos.

E klasės „Mercedes Benz“ nėra retas automobilis. Net ir senesnės kartos modeliai, pavyzdžiui „W124“, nėra labai retas reiškinys nei Lietuvos, nei Lenkijos, nei kitose Europos šalyse. Tačiau „Mercedes Benz W124 E60 AMG“ yra retas. Labai, labai retas automobilis. 
1990 metų pabaigoje, Vokietijoje sukurtas automobilis buvo išsiųstas į „AMG“ specialistų treniruočių stovyklą, kurioje jis turėjo praleisti net dvejus metus. „AMG“ specialistai dvejus metus plušo ties nauja „W124“ modelio versija, kurią vėliau visas pasaulis vadins „E60 AMG“ vardu.
Dabar po „Mercedes Benz“ sparnu esanti „AMG“ divizija nusprendė pakeisti beveik visus standartinius komponentus. „E60 AMG“ priekyje buvo sumontuotas 6.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, sugebėjęs išvystyti 367 arklio galias esant 5500 aps/min. ir 580 Nm sukimo momentą esant 3750 aps/min. Su šiuo jėgos agregatu „E60 AMG“ galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį, kuris buvo ribojamas elektronikos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz E60 AMG (2)


Per dvejus automobilio gamybos metus „AMG“ į pasaulį išleido vos 126 „E60 AMG“ modelio vienetus. Tad norint dabar įsigyti tikrą, originalų, autentišką „E60 AMG“, reikės pasiruošti paploninti piniginę arba ieškoti kokiame nors tvarte numesto egzemplioriaus, kuris būtų parduodamas už pakankamai mažą sumą.
Į Bulgarijoje įsikūrusias dirbtuvės - „Overdrive“, vienas rečiausių pasaulio automobilių užsuka ne pirmą kartą. Prieš keletą metų į „Overdrive“ dirbtuves įriedėjęs „E60 AMG“ atrodė taip, lyg būtų tik ką sugrįžęs iš Dakaro ralio. Kėbulo detalės vos laikėsi, sėdynės buvo suplyšusios, o 6.0 litrų „AMG“ specialistų kūrinys maldavo jį užmigdyti.

REKLAMA

Mercedes Benz E60 AMG (3)


Sugrįžus į 2016 metus, Bulgarijos keliais riedantis „E60 AMG“ į „Overdrive“ dirbtuves sugrįžo atsinaujinti. Automobilio šeimininkas užsimanė „Mercedes Benz“ perdažyti nauja kėbulo spalva, interjere esančias sėdynes apsiūti kokybiškesne oda ir standartinę stabdžių sistemą išmesti, ir ją pakeisti „S 55 AMG“ modelyje naudotus komponentus.
Kiekvieno automobilių kolekcionieriaus trokštamas modelis į bendro naudojimo kelius išrieda tik ypatingomis progomis. Tiesą sakant, automobilis į gatves išrieda ne daugiau kaip du kartus į mėnesį. Būtent dėl šios priežasties prietaisų skydelyje esantis odometras rodo 92 tūkst. kilometrų ridą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų