REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po keleto metų pertraukos 1000 km lenktynių trasoje Palangoje matysime Aivarą Pyragių. Paskutinį kartą varžybose Aivaras sportinio automobilio vairą rankose laikė prieš šešeris metus.
Šiais metais „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komandos vadovas Tomas Žalpys įkalbino Aivarą grįžti į lenktynes. Jis prisijungė prie pernai šioje komandoje dalyvavusių Egidijaus Buloto ir Gedimino Udro ir sieks pagerinti praėjusių metų rezultatą.
„Džiaugiuosi, kad pavyko prikalbinti Aivarą grįžti į lenktynes. Jis puikus lenktynininkas, kurio patirtis mūsų komandai labai pravers ne tik varžybose. Aivaras padėjo sureguliuoti automobilį ir daug prisidėjo prie mūsų automobilio tobulinimo testų metu,“ – pasakoja „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komandos vadovas T. Žalpys.
Aivarui Pyragiui jau teko paragauti 1000 km lenktynių nugalėtojo šampano – tai jis padarė lygiai prieš dešimt metų vairuodamas „Audi RS4“ automobilį. Šiemet jam teko testų metu pratintis prie nepažįstamo automobilio, tačiau įgūdžiai grįžo labai greitai. Jau po pirmų važiavimų A. Pyragius Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje rodė puikius laikus ir padėjo komandai patardamas kaip jo manymu reikėtų reguliuoti automobilį.
Komanda lenktyniaus tuo pačiu automobiliu, kuriuo pernai iškovojo puikią šeštą vietą bendroje įskaitoje ir antrą vietą savo klasėje. Šiais metais komandos tikslas - pagerinti pernykštį pasiekimą. Tiesa, žvelgiant į dalyvių sąrašą, galima teigti, kad tai padaryti nebus lengva.
„Pernai taip pat nesitikėjom, kad pateksim tarp šešių geriausių komandų. Kai žiūrėjom į dalyvių sąrašą, galvojom, kad patekti į dešimtuką būtų puiku. Šiemet konkurencija dar didesnė, tačiau sieksim maksimalaus rezultato,“ – sako T. Žalpys.
Šiais metais automobilis šiek tiek patobulėjo – padidėjo jo galia. Tačiau svarbiausia, kad technika buvo tobulinama siekiant patikimumo.
„Pernai neturėjom jokių didesnių techninių bėdų. Šiais metais automobilis taip pat neturėtų sugesti, tačiau kai tokia ilga lenktynių distancija, visko numatyti tiesiog neįmanoma,“ – sako Egidijus Bulotas, pats savo rankomis sukūręs šį „Porsche 968EBR“ automobilį.
Šiais metais automobilis išvysto apie 450 AG. Jame sumontuotas 3,0 l „Porsche“ variklis su turbina. Po praėjusių metų lenktynių jame pakeista daugelis komponentų, todėl komanda neabejoja automobilio patikimumu.
„Šis variklis leidžia išgauti gerokai didesnę galią, tačiau nuo to kenčia automobilio patikimumas, todėl nesistengėme iš variklio išspausti maksimumo,“ – sako E. Bulotas.
Automobilis jau rytoj iškeliauja į Palangą, kur trečiadienį komandos laukia techninė komisija, o nuo ketvirtadienio prasidės pirmosios treniruotės.

Po keleto metų pertraukos 1000 km lenktynių trasoje Palangoje matysime Aivarą Pyragių. Paskutinį kartą varžybose Aivaras sportinio automobilio vairą rankose laikė prieš šešeris metus.
Šiais metais „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komandos vadovas Tomas Žalpys įkalbino Aivarą grįžti į lenktynes. Jis prisijungė prie pernai šioje komandoje dalyvavusių Egidijaus Buloto ir Gedimino Udro ir sieks pagerinti praėjusių metų rezultatą.
„Džiaugiuosi, kad pavyko prikalbinti Aivarą grįžti į lenktynes. Jis puikus lenktynininkas, kurio patirtis mūsų komandai labai pravers ne tik varžybose. Aivaras padėjo sureguliuoti automobilį ir daug prisidėjo prie mūsų automobilio tobulinimo testų metu,“ – pasakoja „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komandos vadovas T. Žalpys.
Aivarui Pyragiui jau teko paragauti 1000 km lenktynių nugalėtojo šampano – tai jis padarė lygiai prieš dešimt metų vairuodamas „Audi RS4“ automobilį. Šiemet jam teko testų metu pratintis prie nepažįstamo automobilio, tačiau įgūdžiai grįžo labai greitai. Jau po pirmų važiavimų A. Pyragius Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje rodė puikius laikus ir padėjo komandai patardamas kaip jo manymu reikėtų reguliuoti automobilį.
Komanda lenktyniaus tuo pačiu automobiliu, kuriuo pernai iškovojo puikią šeštą vietą bendroje įskaitoje ir antrą vietą savo klasėje. Šiais metais komandos tikslas - pagerinti pernykštį pasiekimą. Tiesa, žvelgiant į dalyvių sąrašą, galima teigti, kad tai padaryti nebus lengva.
„Pernai taip pat nesitikėjom, kad pateksim tarp šešių geriausių komandų. Kai žiūrėjom į dalyvių sąrašą, galvojom, kad patekti į dešimtuką būtų puiku. Šiemet konkurencija dar didesnė, tačiau sieksim maksimalaus rezultato,“ – sako T. Žalpys.
Šiais metais automobilis šiek tiek patobulėjo – padidėjo jo galia. Tačiau svarbiausia, kad technika buvo tobulinama siekiant patikimumo.
„Pernai neturėjom jokių didesnių techninių bėdų. Šiais metais automobilis taip pat neturėtų sugesti, tačiau kai tokia ilga lenktynių distancija, visko numatyti tiesiog neįmanoma,“ – sako Egidijus Bulotas, pats savo rankomis sukūręs šį „Porsche 968EBR“ automobilį.
Šiais metais automobilis išvysto apie 450 AG. Jame sumontuotas 3,0 l „Porsche“ variklis su turbina. Po praėjusių metų lenktynių jame pakeista daugelis komponentų, todėl komanda neabejoja automobilio patikimumu.
„Šis variklis leidžia išgauti gerokai didesnę galią, tačiau nuo to kenčia automobilio patikimumas, todėl nesistengėme iš variklio išspausti maksimumo,“ – sako E. Bulotas.
Automobilis jau rytoj iškeliauja į Palangą, kur trečiadienį komandos laukia techninė komisija, o nuo ketvirtadienio prasidės pirmosios treniruotės.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų