Automanai puikiai žinos, jog standartinis „BMW M5“ turi 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 560 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą. Net ir milžiniško pajėgumo variklių pasaulyje tai yra labai respektabilūs parametrai, tačiau „Carbon Dynamic“ specialistais mano, jog 8 cilindrų variklis gali išspausti daugiau.
Pakeitę standartines turbinas, sumontavę naują išmetimo sistemą ir perprogramavę variklio valdymo kompiuterį, dirbtuvių auksarankiams pavyko 4,4 litro motoro galią padidinti nuo 560 iki 830 arklio galių. Šis milžiniškas pokytis dabar leidžia „BMW“ sedanui nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgėti vos per 10 sekundžių.
Padidinus variklio galią iki 830 pasiutusių ponių, reikia atlikti dar vieną svarbų darbą - pakeisti kėbulo spalvą ir standartinius ratlankius. „Carbonfiber Dynamic“ specialistai solidų sedaną nudažė „BMW M3 GTS“ automobiliams būdinga oranžine spalva ir aprengė 21 colių „Vossen“ ratlankiais.
Taip pat reikėtų paminėti iš anglies pluošto pagamintą priekinio buferio pažeminimą, slenksčius ir galinį spoilerį.
Nei pridėsi, nei atimsi.