REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Citroën“ kartu su savo kompanione „Peugeot“ žengia į patį populiariausią automobilių segmentą pasaulyje. Visame pasaulyje praeitais metais buvo parduota daugiau negu 20 milijonų tokį kėbulo tipą turinčių automobilių.
Kuriant naująjį sedaną, „PSA“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas kompaktiškąjį „C-Elysée“ kūrė kartu su „Peugeot“ inžinieriais. Norint sumažinti automobilio kūrimo kaštus ir galutinę modelio kainą, naujasis „C-Elysée“ dalinasi ta pačia platforma, varikliais ir važiuokle su broliuku iš „Peugeot“ stovyklos.
Prancūzijoje įsikūręs automobilių gamintojas teigia, jog nors naujasis modelis turi panašumų su „Peugeot“ markės modeliu, tačiau naujasis „C-Elysée“ turės pačias svarbiausias Citroën“ savybes: stilingą išvaizdą, praktišką ir erdvų interjerą, gausią bazinę įrangą, komfortišką važiuoklę bei prieinamą kainą.

C-Elysee (6)
Ispanijoje esančioje gamykloje surenkamas modelis bus parduodamas visame pasaulyje. Pradedant mūsų šalimi ir baigiant Turkija, Algerija ir Azija.
Naujasis „C-Elysée“ yra 4,43 metrų ilgio, 1,75 metro pločio ir 1,47 metro aukščio. Nors sedanas ir yra gan kompaktiškas, tačiau 2,65 metrų ilgio ratų bazė leido automobiliui suteikti net 506 litrų dydžio bagažinę, kuri yra viena didžiausių ir erdviausių šiame segmente.
Tačiau tai ne paskutinis akivaizdus „C-Elysée“ privalumas. Kompaktiškasis Citroën“ sedanas bus aprūpintas gausia bazine įranga. Tačiau, jeigu jums jos neužteks, galėsite išsirinkti iš gausaus papildomos įrangos sąrašo, kuriame bus galima surasti parkavimo daviklius, šildomą priekinį stiklą, „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos paketą ir t.t.

C-Elysee (4)
Lietuvos rinkai pritaikyti „C-Elysée“ sedanai bazinėje įrangoje turės : „ABS“ ir „ESP“ sistemas, vairo stiprintuvą, keturias oro pagalves, centrinį užraktą, reguliuojamo aukščio vairo kolonėlę, borto kompiuterį ir elektra valdomus langus.
Moderniai atrodantis „C-Elysée“ bus siūlomas su trimis varikliais. Benzininių variklių gamoje bus 1,2 litro ir 1,6 litro agregatai, kurių galia svyruos nuo 72 iki 115 arklio galių. Automobilis su 1,2 litro benzininiu agregatu išvystys 110 NM sukimo momentą, galės pasiekti 160 km/h maksimalų greitį ir suvartos vos 5,3 litrus degalų šimtui kilometrų. Tuo tarpu galingesnis 1,6 litro motoras išvystys 150 NM sukimo momentą bei padės automobiliui įsibėgėti iki 188 km/h maksimalaus greičio. „C-Elysée“ su šiuo varikliu turėtų suvartoti 6,5 litrus degalų šimtui kilometrų.
Citroën“ teigia, jog pats populiariausias pasirinkimas bus 1,6 litro dyzelinis agregatas, kuris išvysto 92 arklio galias ir 230 NM sukimo momentą. Su šiuo agregatu automobilis pasieks 180 km/h maksimalų greitį ir suvartos vos 4,1 litrus degalų šimtui kilometrų.
Naujasis „C-Elysée" mūsų šalyje kainuoja nuo 39,990 litų.

„Citroën“ kartu su savo kompanione „Peugeot“ žengia į patį populiariausią automobilių segmentą pasaulyje. Visame pasaulyje praeitais metais buvo parduota daugiau negu 20 milijonų tokį kėbulo tipą turinčių automobilių.
Kuriant naująjį sedaną, „PSA“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas kompaktiškąjį „C-Elysée“ kūrė kartu su „Peugeot“ inžinieriais. Norint sumažinti automobilio kūrimo kaštus ir galutinę modelio kainą, naujasis „C-Elysée“ dalinasi ta pačia platforma, varikliais ir važiuokle su broliuku iš „Peugeot“ stovyklos.
Prancūzijoje įsikūręs automobilių gamintojas teigia, jog nors naujasis modelis turi panašumų su „Peugeot“ markės modeliu, tačiau naujasis „C-Elysée“ turės pačias svarbiausias Citroën“ savybes: stilingą išvaizdą, praktišką ir erdvų interjerą, gausią bazinę įrangą, komfortišką važiuoklę bei prieinamą kainą.

C-Elysee (6)
Ispanijoje esančioje gamykloje surenkamas modelis bus parduodamas visame pasaulyje. Pradedant mūsų šalimi ir baigiant Turkija, Algerija ir Azija.
Naujasis „C-Elysée“ yra 4,43 metrų ilgio, 1,75 metro pločio ir 1,47 metro aukščio. Nors sedanas ir yra gan kompaktiškas, tačiau 2,65 metrų ilgio ratų bazė leido automobiliui suteikti net 506 litrų dydžio bagažinę, kuri yra viena didžiausių ir erdviausių šiame segmente.
Tačiau tai ne paskutinis akivaizdus „C-Elysée“ privalumas. Kompaktiškasis Citroën“ sedanas bus aprūpintas gausia bazine įranga. Tačiau, jeigu jums jos neužteks, galėsite išsirinkti iš gausaus papildomos įrangos sąrašo, kuriame bus galima surasti parkavimo daviklius, šildomą priekinį stiklą, „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos paketą ir t.t.

C-Elysee (4)
Lietuvos rinkai pritaikyti „C-Elysée“ sedanai bazinėje įrangoje turės : „ABS“ ir „ESP“ sistemas, vairo stiprintuvą, keturias oro pagalves, centrinį užraktą, reguliuojamo aukščio vairo kolonėlę, borto kompiuterį ir elektra valdomus langus.
Moderniai atrodantis „C-Elysée“ bus siūlomas su trimis varikliais. Benzininių variklių gamoje bus 1,2 litro ir 1,6 litro agregatai, kurių galia svyruos nuo 72 iki 115 arklio galių. Automobilis su 1,2 litro benzininiu agregatu išvystys 110 NM sukimo momentą, galės pasiekti 160 km/h maksimalų greitį ir suvartos vos 5,3 litrus degalų šimtui kilometrų. Tuo tarpu galingesnis 1,6 litro motoras išvystys 150 NM sukimo momentą bei padės automobiliui įsibėgėti iki 188 km/h maksimalaus greičio. „C-Elysée“ su šiuo varikliu turėtų suvartoti 6,5 litrus degalų šimtui kilometrų.
Citroën“ teigia, jog pats populiariausias pasirinkimas bus 1,6 litro dyzelinis agregatas, kuris išvysto 92 arklio galias ir 230 NM sukimo momentą. Su šiuo agregatu automobilis pasieks 180 km/h maksimalų greitį ir suvartos vos 4,1 litrus degalų šimtui kilometrų.
Naujasis „C-Elysée" mūsų šalyje kainuoja nuo 39,990 litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų