REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl „Citroen“ automobiliai buvo visa galva aukščiau už kitų kompanijų gaminius - aukščiausio lygio komfortas ir analogų neturintis interjero bei eksterjero dizainas. Tai buvo „Citroen“ vizitinė kortelė, kuri daugelį metų padėjo išlikti tarp žinomiausių ir populiariausių markių Europoje. 
Neseniai už „PSA“ koncerno vairo stojęs Carlosas Tavaresas, pro langą išmėtė „Peugeot“ ir „Citroen“ kompanijų sukurtas strategijas ir privertė koncerno specialistus pristatyti naują, ambicingą, tikrosiomis abiejų markių vertybėmis paremtus planus.
2014 metais už „PSA“ koncerno vairo stojęs specialistas ne tik sugrąžino sportiškus „Peugeot“ modelius, bet ir paskatino „Citroen“ markės vadovus skirti didesnį dėmesį dizainui ir inovacijoms. Būtent šiomis vertybėmis buvo sukurtas naujasis „Cxperience“ koncepcinis automobilis, kuris oficialiai bus pademonstruotas Paryžiaus tarptautinėje automobilių parodoje.
Naujasis „Citroen“ dizainerių kūrinys demonstruoja kaip ateityje galėtų atrodyti prancūziškos markės brangiausias ir ištaigingiausias modelis, kuris būtų aprūpintas hibridine jėgaine. Masyvus, nuožulnią stogo liniją turintis sedanas buvo apautas 22 colių skersmens ratlankiais ir aprūpintas durimis, kurios atsirado į priešingą pusę.

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl „Citroen“ automobiliai buvo visa galva aukščiau už kitų kompanijų gaminius - aukščiausio lygio komfortas ir analogų neturintis interjero bei eksterjero dizainas. Tai buvo „Citroen“ vizitinė kortelė, kuri daugelį metų padėjo išlikti tarp žinomiausių ir populiariausių markių Europoje. 
Neseniai už „PSA“ koncerno vairo stojęs Carlosas Tavaresas, pro langą išmėtė „Peugeot“ ir „Citroen“ kompanijų sukurtas strategijas ir privertė koncerno specialistus pristatyti naują, ambicingą, tikrosiomis abiejų markių vertybėmis paremtus planus.
2014 metais už „PSA“ koncerno vairo stojęs specialistas ne tik sugrąžino sportiškus „Peugeot“ modelius, bet ir paskatino „Citroen“ markės vadovus skirti didesnį dėmesį dizainui ir inovacijoms. Būtent šiomis vertybėmis buvo sukurtas naujasis „Cxperience“ koncepcinis automobilis, kuris oficialiai bus pademonstruotas Paryžiaus tarptautinėje automobilių parodoje.
Naujasis „Citroen“ dizainerių kūrinys demonstruoja kaip ateityje galėtų atrodyti prancūziškos markės brangiausias ir ištaigingiausias modelis, kuris būtų aprūpintas hibridine jėgaine. Masyvus, nuožulnią stogo liniją turintis sedanas buvo apautas 22 colių skersmens ratlankiais ir aprūpintas durimis, kurios atsirado į priešingą pusę.

REKLAMA


Automobilio širdis - hibridinė jėgaine su galimybe automobilyje esančias baterijas pakrauti naudojant elektros lizdą. Gamintojo teigimu, benzininis variklis išvysto 200 arklio galių, tuo tarpu du elektros motorai išvysto po 107 arklio galias. Tai reiškia, jog bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia 300 arklio galių. Tu tarpu aštuonių laipsnių pavarų dėžė buvo suporuota ne su priekinių, bet galinių varančiųjų ratų pavara.
Su pilnai įkrautomis baterijomis „Citroen Cxperience“ gali nuvažiuoti iki 60 kilometrų. Baterijoms išsikrovus, jas galima pakrauti automobiliui važiuojant arba sustojus prie tradicinės elektromobilių įkrovimo stotelės.
4,85 metro ilgio automobilis pasižymi ne tik futuristišku eksterjeru, bet ir kvapą gniaužiančiu interjeru, kuriame dominuoja 19 colių lietimui jautrus ekranas, kurio pagalba galima keisti įvairiausius automobilio parametrus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų