REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vietiniai gamintojai Paryžiaus automobilių parodoje visada jaučiasi kaip kokioje nors tvirtovėje. Kadangi šiais metais automobilių paroda vyksta ne Frankfurte, bet Paryžiuje, beveik visi vietiniai gamintojai pristatė ne vieną, bet kelias naujienas.
Per pastaruosius porą metų daugiausiai nuostolių patyrė antras pagal dydį automobilių koncernas „PSA“. Tačiau naujas vadovas ir kitoks požiūris į koncerno valdymą apvertė viską aukštyn kojom.
„PSA“ nutraukė nepopuliarų ir nepelningų modelių gamybą, stengiasi kuo greičiau atnaujinti „Citroen“ ir „Peugeot “ modelių gamą. Taip pat investuoja į naujų modelių bei technologijų kūrimą. Tačiau apie viską nuo pradžių.
Citroen DS3
Ar žinojote, kad nuo šiol „Citroen DS“ reikėtų atskirti ir vadinti - tiesiog „DS“. Prancūzai mano, kad „DS“ modelių gamą reikėtų atskirti ir sukurti atskirą prekinį ženklą. Tokiu būdu pavyks sumažinti asociacijas su pigesniais „Citroen“ markės modeliais. Paryžiaus automobilių parodoje „Citroen“ pristatė patį populiariausią „DS“ modelį - „DS3“, kuris dar šių metų vasarą buvo subtiliai atnaujintas.
Praėjus net keliems metams, prancūziškas hečbekas iki šiol atrodo nuostabiai. Vienintelis dalykas, kurį pakeitė „Citroen“ inžinieriai - priekiniai žibintai, kurie buvo aprūpinti naujos kartos „LED“ tipo lemputėmis. Pasak gamintojo, naujieji žibintai normaliu režimu apšviečia net 35 procentais didesnį kelio plotą ir pasižymi net 75 procentais ilgesniu tarnavimo laiku.
Variklių gamoje taip pat yra keletas naujienų. „Citroen DS3“ nuo šiol bus komplektuojamas su „Euro 6“ reikalavimus atitinkančiais benzininiais ir dyzeliniais motorais.
100 arba 120 arklio galių išvystantys dyzeliniai motorai pasižymi ne tik didžiuliu sukimo momentu, bet ir kukliomis kuro sąnaudomis. 100 arklio galių išvystantis motoras 100 kilometrų suvartoja vos 3 litrus degalų.
Tuo tarpu pati galingiausia „Citroen DS3 Racing“ versija turi tokį patį benzininį variklį, kuris išvysto 209 arklio galias ir 275 Nm sukimo momentą.

Vietiniai gamintojai Paryžiaus automobilių parodoje visada jaučiasi kaip kokioje nors tvirtovėje. Kadangi šiais metais automobilių paroda vyksta ne Frankfurte, bet Paryžiuje, beveik visi vietiniai gamintojai pristatė ne vieną, bet kelias naujienas.
Per pastaruosius porą metų daugiausiai nuostolių patyrė antras pagal dydį automobilių koncernas „PSA“. Tačiau naujas vadovas ir kitoks požiūris į koncerno valdymą apvertė viską aukštyn kojom.
„PSA“ nutraukė nepopuliarų ir nepelningų modelių gamybą, stengiasi kuo greičiau atnaujinti „Citroen“ ir „Peugeot “ modelių gamą. Taip pat investuoja į naujų modelių bei technologijų kūrimą. Tačiau apie viską nuo pradžių.
Citroen DS3
Ar žinojote, kad nuo šiol „Citroen DS“ reikėtų atskirti ir vadinti - tiesiog „DS“. Prancūzai mano, kad „DS“ modelių gamą reikėtų atskirti ir sukurti atskirą prekinį ženklą. Tokiu būdu pavyks sumažinti asociacijas su pigesniais „Citroen“ markės modeliais. Paryžiaus automobilių parodoje „Citroen“ pristatė patį populiariausią „DS“ modelį - „DS3“, kuris dar šių metų vasarą buvo subtiliai atnaujintas.
Praėjus net keliems metams, prancūziškas hečbekas iki šiol atrodo nuostabiai. Vienintelis dalykas, kurį pakeitė „Citroen“ inžinieriai - priekiniai žibintai, kurie buvo aprūpinti naujos kartos „LED“ tipo lemputėmis. Pasak gamintojo, naujieji žibintai normaliu režimu apšviečia net 35 procentais didesnį kelio plotą ir pasižymi net 75 procentais ilgesniu tarnavimo laiku.
Variklių gamoje taip pat yra keletas naujienų. „Citroen DS3“ nuo šiol bus komplektuojamas su „Euro 6“ reikalavimus atitinkančiais benzininiais ir dyzeliniais motorais.
100 arba 120 arklio galių išvystantys dyzeliniai motorai pasižymi ne tik didžiuliu sukimo momentu, bet ir kukliomis kuro sąnaudomis. 100 arklio galių išvystantis motoras 100 kilometrų suvartoja vos 3 litrus degalų.
Tuo tarpu pati galingiausia „Citroen DS3 Racing“ versija turi tokį patį benzininį variklį, kuris išvysto 209 arklio galias ir 275 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DS3R (5)


 Citroen C1 Urban Ride
Nežinome ką gamintojai nori apgauti, tačiau kokia prasmė pavadinti serijinei gamybai paruoštą modelį konceptu? Būtent toks yra „Citroen C1 Urban Ride“. Nors automobilis vadinamas konceptu, tačiau padidinto pravažumo hečbekas atrodo kaip serijinei gamybai paruoštas modelis.
„Citroen“ dar nepatvirtino kada pradės šio modelio gamybą, tačiau „C1 Urban Ride“ kompanijos atstovybėse turėtų pasirodyti kitąmet. Vargu ar „Citroen“ norėtų tempti gumą ir leisti savo konkurentams pasigrobti didžiąją dalį pyrago.
Kadangi tokie automobiliai yra labai populiarūs tarp jaunų žmonių, nenuostabų, kad „C1 Urban Ride“ atrodo kaip mielas gyvūnėlis.

REKLAMA

CRB (5)


Citroen C4 Cactus AirFlow
Daugeliui gali pasirodyti, kad „C4 Cactus AirFlow“ atrodo kaip prastai suręsta pašiūrė, tačiau šis padidinto pravažumo automobilis slepia inovatyvią ir dar niekur nematytą hibridinę jėgainę.
„Citroen“ kompanija nusprendė į pakankamai didelį ir erdvų automobilį sumontuoti analogų neturinčią hibridinę jėgainę, kurią sudaro benzininis variklis ir pakankamai talpus oro balionas. Jis atstoja sunkias ir nelabai efektyvias baterijas.
Dėl puikų aerodinaminių savybių ir efektyvios hibridinės jėgainės, šis automobilis šimtui kilometrų suvartoja vos 2 litrus benzino. Įspūdinga? Dar ir kaip.

REKLAMA
REKLAMA

C4 Cactus (1)


Jubiliejinis Peugeot 208 GTI
Įprastai, jubiliejiniai modeliai yra beviltiški. Automobilių gamintojai jubiliejinius modelius nudažo išskirtine spalva, uždeda kita spalva nudažytus ratlankius, padidina kainą ir sako - „Nuostabus ir analogų neturintis modelis“.
Tačiau „Peugeot Sport“ specialistai atrodo turi kitokį supratimą kaip reikia kurti jubiliejinius modelius. Už sportiškiausius modelius atsakinga divizija iš 1,6 litro turbininio motoro išspaudė 208 arklio galias, 300 Nm sukimo momentą, sumontavo riboto praslydimo diferencialą, žemo profilio padangas ir lengvesnius ratlankius.
Visi šie pakeitimai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,5 sekundės ir pasiekti 230 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

GTI (5)


Peugeot Exalt
Pats įdomiausia modelis „Peugeot“ stende buvo štai šis „Exalt“ konceptas. Pirmą kartą Pekino automobilių parodoje pristatytas modelis demonstruoja naują „Peugeot“ dizaino kryptį.
Tačiau įdomu yra tai, kad agresyvios kėbulo detalės ne tik priverčia seilėtis, bet ir padeda pagerinti automobilio aerodinamiką ir sumažinti vidutines kuro sąnaudas.
4,7 metro ilgio, 1700 kilogramų sveriantis sedanas turi 1,6 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 270 arklio galių ir 330 Nm sukimo momentą. Jis savo galią siunčia į priekinius varomuosius ratus. Tuo tarpu galinių ratų judėjimu rūpinasi 50 kW galingumo elektrinis motoras. Bendras jėgainės pajėgumas siekia 340 arklio galių.

Exalt (8)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų