REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Citroen“ visame pasaulyje žinoma dėl drąsaus dizaino, laiką pralenkiančių technologijų ir fantastiškai veikiančios pakabos, kuri sugeba sugerti kiekvieną kelio nelygumą. Pastaruoju metu to pasakyti apie „Citroen“ automobilius pasakyti nesinori. Taip, naujų „Citroen“ modelių dizainas yra vertas pagyrų, tačiau jiems trūksta vienos smulkmenos - išskirtinumo. 
Kiekviena markė turi savybę, kuri padeda jiems išskirti iš kitų. „Audi“ iš visų išsiskiria nuostabia surinkimo kokybe, „Mercedes Benz“ - technologijomis, „Volvo“ - dėmesiu saugumui, „Porsche“ - nuostabiomis valdymo savybėmis. Tuo tarpu „Citroen“ artimiausiu metu visame pasaulyje bus žinoma dėl aukščiausio lygio komforto lygio.
„PSA“ koncernui priklausantis gamintojas praėjusiais metais paskelbė, jog „Citroen“ inžinieriai pluša prie naujos pakabos sistemos, kuri pakeistų daugelį dešimtmečių naudotą „Hydractive“ sistemą. Nors kelios skirtingos „Hydractive“ kartos buvo liaupsinamos dėl puikių savybių, tačiau jos eksploatacija ir gamyba buvo pakankamai brangi. „Citroen“ būtent dėl pastarojo faktoriaus nusprendė nutraukti „Hydractive“ sistemos gamybą ir ją pakeisti pigesne, tačiau tikrai neprastesne alternatyva.

„Citroen“ visame pasaulyje žinoma dėl drąsaus dizaino, laiką pralenkiančių technologijų ir fantastiškai veikiančios pakabos, kuri sugeba sugerti kiekvieną kelio nelygumą. Pastaruoju metu to pasakyti apie „Citroen“ automobilius pasakyti nesinori. Taip, naujų „Citroen“ modelių dizainas yra vertas pagyrų, tačiau jiems trūksta vienos smulkmenos - išskirtinumo. 
Kiekviena markė turi savybę, kuri padeda jiems išskirti iš kitų. „Audi“ iš visų išsiskiria nuostabia surinkimo kokybe, „Mercedes Benz“ - technologijomis, „Volvo“ - dėmesiu saugumui, „Porsche“ - nuostabiomis valdymo savybėmis. Tuo tarpu „Citroen“ artimiausiu metu visame pasaulyje bus žinoma dėl aukščiausio lygio komforto lygio.
„PSA“ koncernui priklausantis gamintojas praėjusiais metais paskelbė, jog „Citroen“ inžinieriai pluša prie naujos pakabos sistemos, kuri pakeistų daugelį dešimtmečių naudotą „Hydractive“ sistemą. Nors kelios skirtingos „Hydractive“ kartos buvo liaupsinamos dėl puikių savybių, tačiau jos eksploatacija ir gamyba buvo pakankamai brangi. „Citroen“ būtent dėl pastarojo faktoriaus nusprendė nutraukti „Hydractive“ sistemos gamybą ir ją pakeisti pigesne, tačiau tikrai neprastesne alternatyva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Amortizatorius


„Citroen“ specialistai didžiausią dėmesį skyrė naujoms technologijoms, kurios padėtų padidinti komforto lygį.
Artimiausioje ateityje, visi „Citroen“  modeliai gaus naujus hidraulinius amortizatorius, kurie kelio nelygumus sugeria du kartus geriau negu įprasti amortizatoriai. Įdomu yra tai, jog naujieji amortizatoriai turi dvi hidraulines „stoteles“, kurios sugeba sugerti nelygaus kelio paviršiaus energiją.
„Citroen“ kompanijos atstovai teigia, jog būtent šie amortizatoriai padės pasiekti tokį komforto lygį, kuriuo kadaise galėjo džiaugtis originalaus „Citroen DS“ vairuotojai. Be to, šių komponentų gamyba yra pakankamai pigi ir lengvai pritaikoma bet kuriame lengvajame automobilyje. Tai reiškia, jog artimiausioje ateityje šio tipo amortizatoriai bus montuojami visuose „Citroen“ modeliuose. Nuo mažųjų „C3“ iki prabangiųjų „DS“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų