REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pamačius šį „CLK“, taip ir norisi pasakyti - „Po velnių, kabrioletas su merso ženklu dar neatrodė taip gerai.“ Nors šių „Mercedes Benz“ modelių mūsų šalies gatvėse netrūksta, tačiau kada paskutinį kartą matėte „CLK“ kabrioletą? Senokai, ar ne?
„Mercedes CLK (C208)“ atrodė gerai tik tada, kai prie jo nagus prikišdavo „AMG“ specialistai arba nestandartinių automobilių mėgėjai. Todėl nenuostabu, kad išvydę šį „CLK 320“ maloniai nustebome.

Pamačius šį „CLK“, taip ir norisi pasakyti - „Po velnių, kabrioletas su merso ženklu dar neatrodė taip gerai.“ Nors šių „Mercedes Benz“ modelių mūsų šalies gatvėse netrūksta, tačiau kada paskutinį kartą matėte „CLK“ kabrioletą? Senokai, ar ne?
„Mercedes CLK (C208)“ atrodė gerai tik tada, kai prie jo nagus prikišdavo „AMG“ specialistai arba nestandartinių automobilių mėgėjai. Todėl nenuostabu, kad išvydę šį „CLK 320“ maloniai nustebome.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

CLK (1)


Taigi, kuo šis „CLK“ skiriasi nuo savo brolių? Tiesa sakant, skiriasi tik keliomis detalėmis, kurios kardinaliai pakeičia šio kabrioleto išvaizdą.
Pati pastebimiausia detalė - „OZ Mito“ ratlankiai, kurių plotis 8.5J (priekyje) ir 10J (gale). Pasak automobilio savininko, norėdamas sutalpinti šiuos gražius ratus, net nereikėjo platinti sparnų. Net ir sumontavus 5 centimetrais trumpesnes spyruokles, padangos vos, vos liečia ratų arkas.

REKLAMA

CLK (2)


Kas dar? Iš tiesų, daugiau nieko. Ne pats įspūdingiausias modifikacijų sąrašas, tačiau šiam kabrioletui daugiau ir nereikia.
Aišku, galima šiek improvizuoti ir sumontuoti „AMG“ apdailos detales, tačiau jeigu turėtumėte tokį modelį, ką patys pakeistumėte?
Nuleistumėte automobilį ant žemės? Platintume sparnus? Sumontuotumėte didžiulį spoilerį? O galbūt pakeistumėte variklį?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų