REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW 350i“ - taip šį automobilį pavadintų vokiškojo hečbeko savininkas. Nors atsivertus 3 serijos „BMW“ istorijos vadovėlį, jame neišvystume nieko panašaus. Vis dėlto, iš gamyklos išriedėjęs hečbekas per savo ilgą gyvenimą matė ir šilto ir šalto, tačiau kai jis pateko į talentingo automano rankas - automobilis įgavo antrą kvėpavimą.
Iš pirmo žvilgsnio, niekuo nuo kitų „Compactų“ nesiskiriantis automobilis, Olandijoje labai dažnai pravardžiuojamas „baudėju“. Kodėl? Nes kiekvieną penktadienio vakarą jis sugeba pažeminti „Ferrari“, „Porsche“ ir kitų egzotiškų markių savininkus. Tačiau kaip jam tai pavyksta?

BMW 350i“ - taip šį automobilį pavadintų vokiškojo hečbeko savininkas. Nors atsivertus 3 serijos „BMW“ istorijos vadovėlį, jame neišvystume nieko panašaus. Vis dėlto, iš gamyklos išriedėjęs hečbekas per savo ilgą gyvenimą matė ir šilto ir šalto, tačiau kai jis pateko į talentingo automano rankas - automobilis įgavo antrą kvėpavimą.
Iš pirmo žvilgsnio, niekuo nuo kitų „Compactų“ nesiskiriantis automobilis, Olandijoje labai dažnai pravardžiuojamas „baudėju“. Kodėl? Nes kiekvieną penktadienio vakarą jis sugeba pažeminti „Ferrari“, „Porsche“ ir kitų egzotiškų markių savininkus. Tačiau kaip jam tai pavyksta?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3serie-compact-v12-04


Dabartinis automobilio savininkas atsikratė keturių cilindrų benzininio variklio ir jį iškeitė į kur kas rimtesnį agregatą - 5.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų, 300 arklio galių išvystantį motorą, kuris kadaise buvo montuojamas į „BMW 850i“.
Tik išvydę šį projektą, pro mūsų akis praskriejo prieš keletą mėnesių aprašytas „
Racing Dynamics K55“. Prieš daugiau kaip 20 metų sukurtas 3 serijos „Compacto“ prototipas su ne bet kokiu, o 12 cilindrų varikliu. „Racing Dynamics“ specialistų sulipdytas projektas anuomet galėjo iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.5 sekundes ir pasiekti 306 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

3serie-compact-v12-02


3serie-compact-v12-03


Ar tokiomis pačiomis charakteristikomis pasižymi ir štai šis unikumas? Deja, bet to pasakyti negalime, tačiau mažas svoris, trumpa ratų bazė ir galinių varančiųjų ratų pavara sako, jog šis „BMW“ turėtų būti labai smagus automobilis.
Regis, suradome dar vieną puikų kandidatą, kuris galėtų tapti „sleeperių“ klubo nariu. Standartiškai atrodantis hečbekas iš kitų „Compactų“ išskiria tik didesnio skersmens ratlankiais. Tuo tarpu priekinis ir galinis buferiai, posūkiai ir kitos kėbulo apdailos detalės priklauso pačiai kukliausiai kompaktiško hečbeko versijai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų