Dabartinis automobilio savininkas atsikratė keturių cilindrų benzininio variklio ir jį iškeitė į kur kas rimtesnį agregatą - 5.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų, 300 arklio galių išvystantį motorą, kuris kadaise buvo montuojamas į „BMW 850i“.
Tik išvydę šį projektą, pro mūsų akis praskriejo prieš keletą mėnesių aprašytas „
Racing Dynamics K55“. Prieš daugiau kaip 20 metų sukurtas 3 serijos „Compacto“ prototipas su ne bet kokiu, o 12 cilindrų varikliu. „Racing Dynamics“ specialistų sulipdytas projektas anuomet galėjo iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.5 sekundes ir pasiekti 306 km/val. maksimalų greitį.
Ar tokiomis pačiomis charakteristikomis pasižymi ir štai šis unikumas? Deja, bet to pasakyti negalime, tačiau mažas svoris, trumpa ratų bazė ir galinių varančiųjų ratų pavara sako, jog šis „BMW“ turėtų būti labai smagus automobilis.
Regis, suradome dar vieną puikų kandidatą, kuris galėtų tapti „sleeperių“ klubo nariu. Standartiškai atrodantis hečbekas iš kitų „Compactų“ išskiria tik didesnio skersmens ratlankiais. Tuo tarpu priekinis ir galinis buferiai, posūkiai ir kitos kėbulo apdailos detalės priklauso pačiai kukliausiai kompaktiško hečbeko versijai.