Sportišku charakteriu pasižyminti automobilių gamintoja „BMW“, nusprendė pristatyti dar vieną „Active Tourer“ vienatūrio koncepciją.
Praeitų metų Paryžiaus automobilių parodoje pademonstruotas konceptas „BMW“ markės gerbėjų buvo sutiktas pakankamai šiltai. Kompanija norėdama užkariauti kiekvieną modelių segmentą, po ilgų diskusijų nusprendė žengti ir į šeimyninių automobilių rinką.
Atnaujintas konceptas yra 4,3 metro ilgio, 1,8 metro pločio ir 1,5 metro aukščio. Ratų bazė išliko tokia pati : 2,6 metro.
Vis dėlto didžiausia naujiena yra ta, jog atnaujintą konceptą vardo hibridinė jėgainė. „Active Tourer“ konceptas turi 1,5 litro benzininį motorą, kuris suka priekinius ratus. Tuo tarpu ant galinės ašies yra sumontuotas baterijų energija varomas motoriukas, kuris suka galinius ratus. Pasak kompanijos, naujasis vienatūris vidutiniškai suvartoja vos 2,5 litro degalų šimtui kilometrų ir išmeta vos 60 g/km Co2. Pasak gamintojo, vidaus degimo variklis ir elektrinis motoriukas sudaro 190 arklio galių desantą.
Sportišku charakteriu pasižyminti automobilių gamintoja „BMW“, nusprendė pristatyti dar vieną „Active Tourer“ vienatūrio koncepciją.
Praeitų metų Paryžiaus automobilių parodoje pademonstruotas konceptas „BMW“ markės gerbėjų buvo sutiktas pakankamai šiltai. Kompanija norėdama užkariauti kiekvieną modelių segmentą, po ilgų diskusijų nusprendė žengti ir į šeimyninių automobilių rinką.
Atnaujintas konceptas yra 4,3 metro ilgio, 1,8 metro pločio ir 1,5 metro aukščio. Ratų bazė išliko tokia pati : 2,6 metro.
Vis dėlto didžiausia naujiena yra ta, jog atnaujintą konceptą vardo hibridinė jėgainė. „Active Tourer“ konceptas turi 1,5 litro benzininį motorą, kuris suka priekinius ratus. Tuo tarpu ant galinės ašies yra sumontuotas baterijų energija varomas motoriukas, kuris suka galinius ratus. Pasak kompanijos, naujasis vienatūris vidutiniškai suvartoja vos 2,5 litro degalų šimtui kilometrų ir išmeta vos 60 g/km Co2. Pasak gamintojo, vidaus degimo variklis ir elektrinis motoriukas sudaro 190 arklio galių desantą.