REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Toliau pildome DCw garažo naujienų skiltį. Šį kartą pakalbėsime apie šiame garaže gimstančią aerografiją. Tiesa reikia paminėti, kad tai nėra Romo pagrindinis užsiėmimas, labiau hobis. Todėl nenustebkite, jei jis nesutiks išmarginti Jūsų šalmo ar sėdynės. Tai tiesiog dvasios palaima. Tačiau buvome atkaklūs ir uždavėme kelis klausimus.



Kokia buvo pradžia, koks pirmas darbas?
Pirmas buvo margintas šalmas draugui.  Tiesiog norėjau kažką paišyti. Jau buvau bandęs nemažai teplionių ant visokių nereikalingų detalių. Draugas turėjo šalmą, kuris buvo gerokai aptrintas, tad ir sugalvojom, kad aš su juo "pasitreniruosiu". Treniravausi kelis kartus. Pirmas bandymas buvo tragiškas. Antras jau buvo vos vos geresnis. Trečias – visai nieko. :)




Trumpai papasakok, koks yra aerografijos darymo procesas, "skečas", maketas, dažai, į ką atkreipti dėmesį.
Hmm, net nežinau kaip čia taip atsakyti. Į aerografijoje susideda viskas. Priklausomai nuo pageidaujamo galinio rezultato, toks ir procesas. Jei  sieki foto realistinio rezultato, tada įeina viskas, ir "stencilai" (trafaretai / šablonai), ir "freehand", ir šiaip įvairiausi "triukai" naudojant viską, kas po ranka papuola. Čia tiesiog viskas priklauso nuo kūrybingumo, nestandartinio mastymo ir t.t.
Štai keletas pavyzdžių: gyvates oda labai gerai "padaroma" naudojant maišelį nuo mandarinų (sietelis). Arba debesų tikroviškumui padaryt dažai purškiami per taip vadinamą "pūkelį" (striukės pamušalas). Ir taip toliau. Čia nėra kažkokio nustatyto standarto. Visgi tai yra savotiška meno rūšis. Todėl visos priemonės galimos.
Procesas iliustruotas nuotraukose:

















Pilną aprašymą rasite
čia.

Kokia aerografija dabar madoje, ar vis dar „kosminiai vaizdai?“
Nežinau! Aš paišau tai kas man ir klientui patinka. Niekada nedariau to kas man nepatiktų. Netgi jei tai yra toks kliento noras, ir jis už tai pasiruošęs sumokėti didelę pinigų sumą. Aš to paprasčiausiai nedaryčiau. Nemėgstu tokių darbų, kurie neteikia malonumo. Be to kai darai tai kas tau ne prie širdies, tai ir darbas būna toks jau "be meiles" kaip sakant. :)


Bonus klausimas: sklinda gandai, kad iš JAV parplaukia viena sportinių automobilių pasaulio naujienų, gal kelis sakinius apie tai? Kokie planai?
Gandai sklinda? Anokie čia gandai. :) Scion FRS (tas pats Toyota GT86) jau yra užsakytas ir gaminamas. Jis bus Firestorm spalvos. Gegužės mėnesį jis jau turėtų būti JAV teritorijoje. Ir tik po to jis pajudės į Lietuvą.
Kalbant apie planus, tegul tai lieka neatskleista. Viskas bus pasakyta kai tik mašina atsidurs mūsų garaže. Labai tikiuosi, jog dar šią vasarą pavyks su šiuo auto išvažiuoti į viešuma.
Automanas taip pat laukia žinių :)
Dar keli aerografijos pavyzdžiai:

















Daugiau nuotraukų rasite DCw Facebook puslapyje.



Toliau pildome DCw garažo naujienų skiltį. Šį kartą pakalbėsime apie šiame garaže gimstančią aerografiją. Tiesa reikia paminėti, kad tai nėra Romo pagrindinis užsiėmimas, labiau hobis. Todėl nenustebkite, jei jis nesutiks išmarginti Jūsų šalmo ar sėdynės. Tai tiesiog dvasios palaima. Tačiau buvome atkaklūs ir uždavėme kelis klausimus.



Kokia buvo pradžia, koks pirmas darbas?
Pirmas buvo margintas šalmas draugui.  Tiesiog norėjau kažką paišyti. Jau buvau bandęs nemažai teplionių ant visokių nereikalingų detalių. Draugas turėjo šalmą, kuris buvo gerokai aptrintas, tad ir sugalvojom, kad aš su juo "pasitreniruosiu". Treniravausi kelis kartus. Pirmas bandymas buvo tragiškas. Antras jau buvo vos vos geresnis. Trečias – visai nieko. :)




Trumpai papasakok, koks yra aerografijos darymo procesas, "skečas", maketas, dažai, į ką atkreipti dėmesį.
Hmm, net nežinau kaip čia taip atsakyti. Į aerografijoje susideda viskas. Priklausomai nuo pageidaujamo galinio rezultato, toks ir procesas. Jei  sieki foto realistinio rezultato, tada įeina viskas, ir "stencilai" (trafaretai / šablonai), ir "freehand", ir šiaip įvairiausi "triukai" naudojant viską, kas po ranka papuola. Čia tiesiog viskas priklauso nuo kūrybingumo, nestandartinio mastymo ir t.t.
Štai keletas pavyzdžių: gyvates oda labai gerai "padaroma" naudojant maišelį nuo mandarinų (sietelis). Arba debesų tikroviškumui padaryt dažai purškiami per taip vadinamą "pūkelį" (striukės pamušalas). Ir taip toliau. Čia nėra kažkokio nustatyto standarto. Visgi tai yra savotiška meno rūšis. Todėl visos priemonės galimos.
Procesas iliustruotas nuotraukose:

















Pilną aprašymą rasite
čia.

Kokia aerografija dabar madoje, ar vis dar „kosminiai vaizdai?“
Nežinau! Aš paišau tai kas man ir klientui patinka. Niekada nedariau to kas man nepatiktų. Netgi jei tai yra toks kliento noras, ir jis už tai pasiruošęs sumokėti didelę pinigų sumą. Aš to paprasčiausiai nedaryčiau. Nemėgstu tokių darbų, kurie neteikia malonumo. Be to kai darai tai kas tau ne prie širdies, tai ir darbas būna toks jau "be meiles" kaip sakant. :)


Bonus klausimas: sklinda gandai, kad iš JAV parplaukia viena sportinių automobilių pasaulio naujienų, gal kelis sakinius apie tai? Kokie planai?
Gandai sklinda? Anokie čia gandai. :) Scion FRS (tas pats Toyota GT86) jau yra užsakytas ir gaminamas. Jis bus Firestorm spalvos. Gegužės mėnesį jis jau turėtų būti JAV teritorijoje. Ir tik po to jis pajudės į Lietuvą.
Kalbant apie planus, tegul tai lieka neatskleista. Viskas bus pasakyta kai tik mašina atsidurs mūsų garaže. Labai tikiuosi, jog dar šią vasarą pavyks su šiuo auto išvažiuoti į viešuma.
Automanas taip pat laukia žinių :)
Dar keli aerografijos pavyzdžiai:

















Daugiau nuotraukų rasite DCw Facebook puslapyje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų