REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neseniai buvo pristatyta griežtų kėbulo linijų ir aštraus dizaino, naujoji „Corvette C7" . Dabar „C7" modelis džiaugiasi visų žiniasklaidos priemonių skiriamu dėmėsiu, kadangi tai visiškai naujo dizaino „Corvette" modelis. Ilgus metus automobilis buvo tradicijas paisantis, konservatyvaus dizaino (lyginant su kitais sportiniais automobiliais) modelis. Ilgą laiką „Chevrolet" vadovai nenorėjo išsišaukiančio dizaino sportinio automoblio, bet dizaineriai jau nuo seno kūrė įdomius ir įspūdingus koncepcinius „Corvette" modelius. Per visą šio amerikietiško sportinio automobilio istoriją dizaineriai kurdavo alternatyvius koncepcinius dizaino modelius. Taigi žvilgtelėkime kokie „Chevrolet Corvette" automobiliai būtų paralelioje visatoje.
1959 metais buvo pristatytas legendinės „Corvette Stingray" koncepcinis modelis, jį sukūrė keli automobilių dizaino virtuozai - Bilas Mičelas, Pitas Brokas ir Laris Šinoda. Šis konceptas stovėjo ant 1957 metu „Corvette SS C2" automobilio bazės, „SS" tai dar vienas „Corvette" projektas ir tuo pačiu bandymas žengti į automobilių lenktynes, kuris deja neilgai gyvavo. Panašus likimas ištiko ir šį koncepcinį „Stingray", automobilis nepasiekė gamybos linijos. Pasaulyje šiuo metu yra išlikęs tik vienas originalus „Stingray" , kuris saugomas pačio „GM" kolekcijoje.

252564

252565
O štai dar vienas koncepcinis „Corvette" modelis kurtas kartu su Bilu Mičelu ir Marku Šarko. Automobilis buvo sukurtas 1963 metais, tai yra bandymas įsivaizduoti kaip atrodys „Corvette" ateityje. Šis projektas buvo sėkmingas bandymas padaryti automobilį dar agresyvesniu. 1968 metais, po teigiamo koncepcinio modelio įvertinimo visuomenėje, „GM" sukūrė  „Corvette C3", paremtą šiuo konceptu.

252566

252567
Metų metus buvo teikiami pasiūlymai „GM" gaminti „Corvette" su įmontuotu varikliu automobilio viduryje, kaip yra tikrame superautomobilyje. Na kol kas šitai neįvyko, tačiau „GM" tokios galimybės tikrai nebuvo atmetusi. Tai gali paliudyti „Indy" ir „CERV III" koncepciniai modeliai. Pirmasis („Indy") projektas buvo pradėtas 1985 metais, kuomet „GM" siekė visiems pademonstruoti savo, kaip konstruktoriaus galimybes. „Indy" prototipas turėjo keturis varomus ir vairuojamus ratus, tačiau nebuvo taip išvystytas kaip „CERV III" modelis. Pastarasis turėdamas visas savo pirmtako savybes papildomai turėjo galingą 5.7 litro darbinio tūrio V formos 8 cilindrų variklį su dvejais turbokompresoriais, anglies ir stiklo pluošto kėbulą, ABS, sukibimo kontrolę ir šešių pavarų automatinę transmisiją. Savo laiku tai buvo vienas moderniausių koncepcinių modelių, kuris net šiandien neatrodo atrodo labai rimtas.

252568

252569
Po bandymo sukurti „Corvette" su varikliu viduryje „Chevrolet" grįžo prie tradicinio variklio išdėstymo priekyje ir praėjus porai metų po „CERV III" pristatymo, 1992 metais pristatė „Stingray III" konceptą. Tai nepanašus į ankstesnius modelius automobilis, vienintelis bendras dalykas su kitomis „Corvette" yra ilga priekinės ir trumpa galinės automobilio dalies linija. „Stingray III" pagamintas naudojant modernias technologijas ir originalias idėjas. Salone įtaisytos sėdynės nesireguliavo, tačiau buvo galima reguliuoti vairo ir pedalo mechanizmus. Prie įdomybių galima paminėti ir keistą, labai žemą galini langą. Anglies pluošto kėbulą turintis „Stingray III" turėjo V formos 8 cilindrų variklį išvystantį 300 arklio galių. „Chevrolet" rimtai svarstė apie šio modelių serijinę gamybą, tačiau teigiamo sprendimo gaminti šį modelį „Stingray III" konceptas nesulaukė.

252570

252571
2009 metais Čikagos automobilių parodoje buvo pristatytas naujas „Stingray" koncepcinis modelis. Pastarasis skirtas paminėti senojo „Stingray" 50-ies metų jubiliejui. Tai projektas projektas apjungiantis klasikinio dizaino automobilį ir pačias moderniausias technologijas. Dabar akivaizdu, kad šis modelis įkvėpė ir naujosios „Corvette Stingray C7" dizainą.
Beje jubiliejinis koncepcinis modelis jums turėjo būti matytas filme „Transformeriai: Nugalėtųjų kerštas".

252572

252573

Neseniai buvo pristatyta griežtų kėbulo linijų ir aštraus dizaino, naujoji „Corvette C7" . Dabar „C7" modelis džiaugiasi visų žiniasklaidos priemonių skiriamu dėmėsiu, kadangi tai visiškai naujo dizaino „Corvette" modelis. Ilgus metus automobilis buvo tradicijas paisantis, konservatyvaus dizaino (lyginant su kitais sportiniais automobiliais) modelis. Ilgą laiką „Chevrolet" vadovai nenorėjo išsišaukiančio dizaino sportinio automoblio, bet dizaineriai jau nuo seno kūrė įdomius ir įspūdingus koncepcinius „Corvette" modelius. Per visą šio amerikietiško sportinio automobilio istoriją dizaineriai kurdavo alternatyvius koncepcinius dizaino modelius. Taigi žvilgtelėkime kokie „Chevrolet Corvette" automobiliai būtų paralelioje visatoje.
1959 metais buvo pristatytas legendinės „Corvette Stingray" koncepcinis modelis, jį sukūrė keli automobilių dizaino virtuozai - Bilas Mičelas, Pitas Brokas ir Laris Šinoda. Šis konceptas stovėjo ant 1957 metu „Corvette SS C2" automobilio bazės, „SS" tai dar vienas „Corvette" projektas ir tuo pačiu bandymas žengti į automobilių lenktynes, kuris deja neilgai gyvavo. Panašus likimas ištiko ir šį koncepcinį „Stingray", automobilis nepasiekė gamybos linijos. Pasaulyje šiuo metu yra išlikęs tik vienas originalus „Stingray" , kuris saugomas pačio „GM" kolekcijoje.

252564

252565
O štai dar vienas koncepcinis „Corvette" modelis kurtas kartu su Bilu Mičelu ir Marku Šarko. Automobilis buvo sukurtas 1963 metais, tai yra bandymas įsivaizduoti kaip atrodys „Corvette" ateityje. Šis projektas buvo sėkmingas bandymas padaryti automobilį dar agresyvesniu. 1968 metais, po teigiamo koncepcinio modelio įvertinimo visuomenėje, „GM" sukūrė  „Corvette C3", paremtą šiuo konceptu.

252566

252567
Metų metus buvo teikiami pasiūlymai „GM" gaminti „Corvette" su įmontuotu varikliu automobilio viduryje, kaip yra tikrame superautomobilyje. Na kol kas šitai neįvyko, tačiau „GM" tokios galimybės tikrai nebuvo atmetusi. Tai gali paliudyti „Indy" ir „CERV III" koncepciniai modeliai. Pirmasis („Indy") projektas buvo pradėtas 1985 metais, kuomet „GM" siekė visiems pademonstruoti savo, kaip konstruktoriaus galimybes. „Indy" prototipas turėjo keturis varomus ir vairuojamus ratus, tačiau nebuvo taip išvystytas kaip „CERV III" modelis. Pastarasis turėdamas visas savo pirmtako savybes papildomai turėjo galingą 5.7 litro darbinio tūrio V formos 8 cilindrų variklį su dvejais turbokompresoriais, anglies ir stiklo pluošto kėbulą, ABS, sukibimo kontrolę ir šešių pavarų automatinę transmisiją. Savo laiku tai buvo vienas moderniausių koncepcinių modelių, kuris net šiandien neatrodo atrodo labai rimtas.

252568

252569
Po bandymo sukurti „Corvette" su varikliu viduryje „Chevrolet" grįžo prie tradicinio variklio išdėstymo priekyje ir praėjus porai metų po „CERV III" pristatymo, 1992 metais pristatė „Stingray III" konceptą. Tai nepanašus į ankstesnius modelius automobilis, vienintelis bendras dalykas su kitomis „Corvette" yra ilga priekinės ir trumpa galinės automobilio dalies linija. „Stingray III" pagamintas naudojant modernias technologijas ir originalias idėjas. Salone įtaisytos sėdynės nesireguliavo, tačiau buvo galima reguliuoti vairo ir pedalo mechanizmus. Prie įdomybių galima paminėti ir keistą, labai žemą galini langą. Anglies pluošto kėbulą turintis „Stingray III" turėjo V formos 8 cilindrų variklį išvystantį 300 arklio galių. „Chevrolet" rimtai svarstė apie šio modelių serijinę gamybą, tačiau teigiamo sprendimo gaminti šį modelį „Stingray III" konceptas nesulaukė.

252570

252571
2009 metais Čikagos automobilių parodoje buvo pristatytas naujas „Stingray" koncepcinis modelis. Pastarasis skirtas paminėti senojo „Stingray" 50-ies metų jubiliejui. Tai projektas projektas apjungiantis klasikinio dizaino automobilį ir pačias moderniausias technologijas. Dabar akivaizdu, kad šis modelis įkvėpė ir naujosios „Corvette Stingray C7" dizainą.
Beje jubiliejinis koncepcinis modelis jums turėjo būti matytas filme „Transformeriai: Nugalėtųjų kerštas".

252572

252573

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų