REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ greičiausiai yra vienintelis automobilių gamintojas, kuri gali sau leisti sukurti patį prasčiausią super-automobilį pasaulyje ir išvengti didžiulės kritikos lavinos. Kartais atrodo, jog kiekvienas „Ferrari“ markės modelis, nepaisant prastų savybių, yra mėgstamas automobilių kolekcionierių ir klasikinių automobilių aukcionų, kuriuose jie parduodami už kelis milijonus eurų.
Pažvelgus į turtingą „Ferrari“ istoriją, galima surasti daugybę įspūdingų automobilių, kurie vienu metu karaliavo ne tik bendro naudojimo keliuose, bet ir lenktynių trasoje. Tačiau šiandien pažvelgsime į 10 „Ferrari“ markės modelių, kurie nėra labai gerai žinomi arba buvo labai greitai užmiršti.

Ferrari 408 4RM



„Ferrari“ greičiausiai yra vienintelis automobilių gamintojas, kuri gali sau leisti sukurti patį prasčiausią super-automobilį pasaulyje ir išvengti didžiulės kritikos lavinos. Kartais atrodo, jog kiekvienas „Ferrari“ markės modelis, nepaisant prastų savybių, yra mėgstamas automobilių kolekcionierių ir klasikinių automobilių aukcionų, kuriuose jie parduodami už kelis milijonus eurų.
Pažvelgus į turtingą „Ferrari“ istoriją, galima surasti daugybę įspūdingų automobilių, kurie vienu metu karaliavo ne tik bendro naudojimo keliuose, bet ir lenktynių trasoje. Tačiau šiandien pažvelgsime į 10 „Ferrari“ markės modelių, kurie nėra labai gerai žinomi arba buvo labai greitai užmiršti.

Ferrari 408 4RM



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ferrari_408_4rm_5


„Ferrari FF“ nebuvo pirmasis kompanijos automobilis, kuris turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą. Iš tiesų, prabangųjį „FF“ net nederėtų vadinti automobiliu su keturių varančiųjų ratų sistema,nes ji veikia tik iki tam tikro greičio.
Tuo tarpu devinto dešimtmečio pabaigoje sukurtas „408 4RM“ buvo ne tik pirmasis „Ferrari“ modelis su keturių varančiųjų ratų sistema, bet ir savotiškas bandymų poligonas, kuris leido italų  inžinieriams suprasti keturių varančiųjų ratų sistemos privalumus ir trūkumus.
„Ferrari“ iš viso pagamino tik „408 4RM“ vienetus.

Ferrari Rainbow



REKLAMA

ferrari_rainbow_bertone_02pop_0


Nežinome kodėl „Ferrari“ šį automobilį nusprendė pavadinti vaivorykštės vardu, tačiau už kampuotą ir neįprastą automobilio išvaizdą reikėtų kaltini dizaino įmonę „Bertone“.
„Ferrari Rainbow“ niekada nepateko į serijinę gamybą, tačiau tai buvo pirmasis „Ferrari“ kompanijos kabrioletas su metaliniu sulankstomu stogu. Taip, taip, italai norėjo pradėti gaminti kabrioletą su metaliniu sulankstomu stogu žymiai anksčiau negu tai padarė „Mercedes Benz“, kai pristatė „SLK“.

Ferrari 365 GTC/4 Beach Car



REKLAMA
REKLAMA

ferrari_365_gtc4_beach_felber


Septintame ir aštuntame dešimtmetyje Jungtinėse Valstijose atsirado labai didžiulė paklausa automobiliams, kurie būtų tinkami važinėti į paplūdimį. Skamba beprotiškai, tačiau saulėtoje Kalifornijoje gyvenantys piliečiai norėjo kabrioleto, kuris būtų pritaikytas greitiems pasivažinėjimams paplūdimyje.
Kaip bebūtų keista, tačiau 1976 metais tokį automobilį pristatė „Ferrari“. 12 cilindrų, 320 arklio galių išvystantis variklis turėjo užtikrinti, jog smėlio paragautų visi paplūdimio svečiai.

Ferrari 166MM Zagato Panoramica



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ferrari_166mm_zagato_panoramica_2


„Ferrari“ automobilių dizainu dažniausiai rūpinasi „Pininfarina“ meistrai. Tačiau būta atvejų, kai „Ferrari“ nuklysdavo į šalį ir leisdavo savo vaizduotę pademonstruoti kitoms dizaino įmonėms.
„Ferrari 166MM Panoramica“ buvo pirmasis super-automobilių ir „Zagato“ bendro darbo vaisius. Deja, bet „Zagato“ pagamino tik vieną šio modelio egzempliorių.

Ferrari Sigma



ferrari_sigma_pininfarina


„Ferrari“ vardas visame pasaulyje žinomas ne tik dėl gražių super-automobilių, bet ir dėl daugybės pergalių Formulės-1 čempionate. Tačiau šis prototipas buvo sukurtas ne trasų užkariavimui, bet lenktynininkų saugumui.
„Pininfarina“ bendradarbiaudama su „Ferrari F-1“ komandos inžinieriai sukūrė tobulą bolidą, kuris avarijos atveju galėtų apsaugoti už vairo sėdintį sportininką.

Ferrari Mondial T PPG



REKLAMA

ferrari_mondial_ppg_pace_car_4_0


Šis žavingas automobilis buvo sukurtas tik vienam tikslui - būti „Indy Car“ saugos automobiliu. Italai pasirašę bendradarbiavimo sutartį su „Indy Car“ lenktynių organizatoriais iš pradžių šiuo sandėriu džiaugėsi, tačiau sąskaitų nenorėję apmokėti amerikiečiai buvo išspirti už borto.
„Ferrari“ kompanijos teigimu, sukurti vienetinį modelį jai kainavo daugiau nei vieną milijoną dolerių. Šiais laikais 1 milijonas dolerių nėra daug, tačiau 1982 metais tai buvo labai didžiulė pinigų suma.

Ferrari 360 Barchetta



REKLAMA

ferrari_360_barchetta


„360 Barchetta“ yra vienetinis modelis, kuris priklauso buvusiam „Ferrari“ vadovui Luca di Montezemolo. Šį modelį jam kaip dovaną įteikė Gianni Agnelli, vienas iš pagrindinių „Fiat-Chrysler“ koncerno akcininkų.
Luca di Montezemolo iki šiol savo garaže laiko šį unikalų kabrioletą, kuris, beje, yra tinkamas bendro naudojimo keliams.

Ferrari Pinin



Ferrari_Pinin_01pop


Kaip bebūtų keista, tačiau šią koncepciją sukūrė ne „Ferrari“, bet „Pininfarina“ meistrai, kurie norėdami atšvęsti 50 metų jubiliejų sukonstravo ketverių durų sedano koncepciją.
1980 metais pristatytas modelis sulaukė nemažo susidomėjimo, tačiau „Ferrari“ vadovai anuomet į šį koncepciją žiūrėjo skeptiškai.

Ferrari GG 50



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ferrari_gg50_giugiaro_2


Giorgetto Giugiaro, 2005 metais savo iniciatyva sukonstravo „GG 50“ koncepcinį automobilį, kuris buvo pagamintas „Ferrari 612 Scaglietti“ pagrindu. Garsus dizaineris norėjo pamaloninti „Ferrari“ ir jiems įteikė štai šią dovaną.
Nebloga dovana, ar ne?

Ferrari 330 GT Speciale



ferrari_330_gt_vignale


Elegantiškas 2+2 tipo universalas buvo paskutinis Fredo Vignale sukurtas automobilis. Kelis dešimtmečius unikalių automobilių kūrimu užsiėmęs Fredo Vignale iš šio pasaulio iškeliavo prieš pat šio „330 GT“ debiutą 1969 metais.
Daugelis „Ferrari“ ekspertų teigia, jog „FF“ buvo sukurtas galvojant būtent apie šį modelį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų