REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikinė komponuotė, atmosferinis variklis, bene idealus svorio paskirstymas tarp ašių – savybės, kurios nėra būdingos daugeliui modernių automobilių. Tai viena iš priežasčių, kodėl tam tikri modeliai, pavyzdžiui, „Toyota Supra“, „Mazda RX-7“ ar „Nissan 300ZX“, net ir išėję į pensiją iki šiol turi milžinišką gerbėjų bendruomenę. „Honda“ tokių modelių turi net kelis. Vienas iš jų – „S2000“, kurio serijinė gamyba buvo nutraukta prieš 9 metus.
Norėdami suprasti, kodėl „S2000“ turi tiek daug gerbėjų visame pasaulyje, pakalbinome tris šio modelio vairuotojus: Agnių, Konstantiną ir Mantą.

Klasikinė komponuotė, atmosferinis variklis, bene idealus svorio paskirstymas tarp ašių – savybės, kurios nėra būdingos daugeliui modernių automobilių. Tai viena iš priežasčių, kodėl tam tikri modeliai, pavyzdžiui, „Toyota Supra“, „Mazda RX-7“ ar „Nissan 300ZX“, net ir išėję į pensiją iki šiol turi milžinišką gerbėjų bendruomenę. „Honda“ tokių modelių turi net kelis. Vienas iš jų – „S2000“, kurio serijinė gamyba buvo nutraukta prieš 9 metus.
Norėdami suprasti, kodėl „S2000“ turi tiek daug gerbėjų visame pasaulyje, pakalbinome tris šio modelio vairuotojus: Agnių, Konstantiną ir Mantą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Diagnozė – Honda S2000 (3)


Išskirtinė savybė – valdymas
„Vairavimas – man, savotiška meditacijos forma. Aktyvus sportas ir vairavimas mane atpalaiduoja. Nusipirkęs šį automobilį 2008 metais, tam tikrą laikotarpį „S2K“ naudojau kiekvieną dieną ir sukoriau 57 tūkstančius kilometrų“, – savo priežastis įvardija Konstantinas.
Klykiantis, kaip prisigėręs paauglys per kiemo muštynes VTEC‘as, verčia sukąsti dantis ir stipriau spustelėti akceleratorių.  Variklis suporuotas su greita, subalansuota pavarų dėže, kuri tiksliai ir preciziškai, kaip japonų kaligrafiko brūkšnis, perjungia sekantį bėgį. Galų gale, viskas buvo įgrūsta į mažą, lengvą kėbulą su idealiu svorio paskirstymu tarp ašių. Man itin svarbu, kad automobilis prikaustytų mane savo vairavimo savybėmis, priverstų mane dirbti ir stengtis jį suvaldyti. Surasti tą ypatingą ryšį ir integruoti mašinos „elgseną“ į savo vairavimo stilių“, – vieną po kito komplimentus žarsto mėlynosios „Hondos“ vairuotojas.
Raudonos spalvos „S2000“ vairuojantis Agnius įvardija beveik tas pačias priežastis, kodėl šis automobilis taip traukia automanus.

REKLAMA

Diagnozė – Honda S2000 (14)


„Jeigu galėčiau įvardinti visas priežastis, pradėčiau nuo galinių varančiųjų ratų pavaros, kėbulo tipo ir sąrašą baigčiau itin tikslia pavarų dėže, puikiu svorio paskirstymu tarp ašių ir nuostabiu valdymu“, – privalumais dalinasi Agnius.
„Variklio garsas tiesiog tikra simfonija ausims“, – iškart priduria jis.
Profesionalaus lenktynininko duonos ragavęs Mantas įvardija dar vieną, negirdėtą savybę: „Ypatingai tvirtas kėbulas. Jauties taip, lyg vairuotum didelį kartingą. Tai 110% – vairuotojo automobilis.“
Modifikacijos – privalomos
Tokie automobiliai kaip „Honda S2000“, visuomet buvo mėgstami tų, kurie negali savo garaže laikyti visiškai standartinio ratuočio. Mūsų pašnekovai galėtų būti puikus pavyzdys.
„Ko gero, nesu turėjęs visiškai standartinio automobilio“, – priduria baltos spalvos „Honda S2000“ vairuojantis Mantas.
„Mano akimis, ratai ir dropas  yra privalomi atributai, kad automobilis atrodytų gerai. Apskritai – man asmeniškai imponuoja Race ir Stance automobilių puošybos stiliai, tad ir aš pabandžiau įgyvendinti kažką in the middle of between.“

REKLAMA
REKLAMA

Diagnozė – Honda S2000 (15)


„Iki dabartinio vaizdo, kokį matote dabar, automobilis evoliucionavo per penkis sezonus. Bagažinės dangčio spoileriuką užsisakiau dar neturėdamas automobilio“, – juokdamasis pasakoja Mantas.
Jam antrina šalia stovintis Agnius, manantis, jog automobilių modifikavimas yra hobis, aistra ir saviraiškos būdas. Norisi viską padaryti kuo įmanoma gražiau ir tiksliau kad viskas derėtų tarpusavyje.“
Tuo tarpu „kukliausiai“ atrodančios „S2000“ savininkas – Konstantinas, priklauso „Stock Lock“ šalininkų bendruomenei.
„Ilgą laiką iš principo nedariau jokių modifikacijų, tačiau laikui bėgant teko atlikti kelis pakeitimus. Priekinį buferį puošia „CR Edition“ modelio pažeminimas, ant bagažinės dangčio atsirado originalus spoileris.“
Nuo... iki...
Žvelgiant į Konstantino vairuojamą kabrioletą, iš pradžių galima pagalvoti, jog tai nepriekaištingos būklės, absoliučiai standartinis modelis, tačiau šio automaniško automobilio modifikacijų sąrašas – ne ką trumpesnis negu šalia stovinčių kolegų.
Šiuo metu Konstantino „S2000“ puošia iš naujo persiūtas, rudos spalvos salonas, standartines spyruokles pakeitė „Eibach“ analogai, kurie pagerino valdymo savybes ir leido automobilio kėbulą priartinti arčiau žemės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Diagnozė – Honda S2000 (13)


Mėlynosios „Hondos“ vairuotojas į garažo kampą pastatė gamyklinę išmetimo sistemą, o ją pakeitė „Skunk2 Magna Flow“ analogu. Taip pat buvo sudėta šalto oro įsiurbimo sistema bei pasirūpinta geresne garso izoliacija. Subtilūs, bet svarbūs pokyčiai, kurie leidžia Konstantino „S2K“ išsiskirti iš kitų.
Manto ir Agniaus vairuojamos „Hondos“ sugeba atkreipti praeivių dėmesį dėl gerokai pakitusios automobilių išvaizdos.
Įvairiuose automaniškuose renginiuose dažnai matomas Agnius pripažįsta, jog dar prieš įsigydamas „S2000“ žinojo, jog ilgai nereikės laukti momento, kai japoniškas automobilis nuvyks į garažą ir iš jo išvažiuos bent truputėlį pasikeitęs.
„Praėjus pusei metų, automobilis gavo naują rūbą – unikalią raudoną plėvelę. Nusidažius naujomis spalvomis, atėjo metas sužeminti automobilį. Į automanišką krepšelį įsidėjau reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Work Emotion“ ratlankius, automobilio galinį dangtį puošia vienintelis Lietuvoje „JDP Engineering“ spoileris, atkeliavęs iš už Atlanto. Vėliau sumontavau priekinę lūpą, slenksčius, kelis iš anglies pluošto pagamintus elementus priekyje ir gale, atnaujinau vairą, sumontavau pilnai perdarytus galinius žibintus“, – automobilio modifikacijas įvardija šalia sodriai raudonos spalvos „Hondos“ stovintis Agnius.

REKLAMA

Diagnozė – Honda S2000 (17)


„Mano pirmoji rimta modifikacija – kėbulo spalvos keitimas iš kibiro į baltą. Vėliau ratlankius keisdavau praktiškai kiekvieną sezoną iki akimirkos, kai vieno veikėjo garaže suradau originalus „BBS Le Mans“. Visi šio modelio vairuotojai žino, jog šis automobilis turi labai specifinį išnešimą, tad surasti tinkamus ratus yra pakankamai sunku.“
„Natūralu, jog po to atėjo eilė automobilio eksterjerui. Man visada patiko originalus „Club Racer“ priekinis buferio pažeminimas, nes jis atrodo agresyviausiai ir pasižymi puikiomis aerodinaminėmis savybėmis. Tada sugalvojau, jog man reikia galinio „JDP Engineering“ galinio difuzoriaus. Bandžiau parsisiųsti originalą, bet gamintojas sugalvojo, kad į Lietuvą nesiųs, tad teko gamintis kopiją.“
„Neatsimenu kada, bet atsirado naujas, pagal užsakymą pagamintas išmetimo antgalis, kurį tobulai suvirino vienas meistras Kaune.“
„Pernai metais persiuvau visą saloną natūralia oda. Nors salonas dar tikrai nereikalavo atnaujinimo iš pagrindų, norėjosi, kad viskas būtų kaip nauja. Dabar net kilimėliai yra odiniai“, – atliktų modifikacijų sąrašo vardinimą užbaigia Mantas.

REKLAMA

Diagnozė – Honda S2000 (9)


Norėtų išvysti modernią interpretaciją
Vienas žinomiausių automobilių gamintojų šiuo metu vargu, ar galvoja apie galimybę sukurti modernią „S2000“ modelio interpretaciją, tačiau šį automobilį vairuojantys automanai turi aiškią viziją, pagal kurią „Honda“ galėtų sukurti šiuolaikišką „S2000“ versiją.  Ir nors vairuoja to pačio modelio automobilius, mūsų pašnekovai turi tris visiškai skirtingas nuomones apie modernią „S2000“ modelio kartą.
Lenktynių trasoje dažnai praleidžiantis Mantas mano, jog „Honda“ privalo sukurti galingą ir labiau prieinamą kabrioletą. Vaikino teigimu: „Svarbiausia nepadaryti „Mazda“ ir „Toyota“ klaidos ir į naujos kartos „S2000“ sumontuoti bent jau 350 – 400 AG išvystantį motorą.“
Tuo tarpu Konstantinas yra visiškai priešingos nuomonės: „Jeigu  kada nors taip atsitiks, esu įsitikinęs, jog vien dėl konkurencijos mašina turės turbininį, 400 AG išvystantį, elektros variklių palaikomą, sunkų ir technologijų prigrūstą automobilį. Tikrai nesu prieš progresą, tačiau „S2000“ buvo ir yra mylimas už „analoginį progresyvumą“.
Skeptiškiausiai nusiteikęs yra Agnius, kuris nesitiki artimiausioje ateityje pamatyti modernios „S2000“ interpretacijos.
„Jeigu pažvelgtume į istorijos vadovėlius – pamatytume, jog „S2000“ buvo pagamintas minint 50-ąjį „Hondos“ jubiliejų. Visgi, galbūt „Honda“ nuspręs visus pradžiuginti švęsdama sekantį jubiliejų 2050-aisiais?“

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų