„JX“ kupė nėra grynakraujis savadarbis automobilis. Kaip donorą amerikiečiai panaudojo didžiulį ir Jungtinėse Valstijose labai populiarų „Chrysler Concorde“. Priekinių varančiųjų ratų pavarą, penkių vietų sedanas į „DiMora“ dirbtuves atvažiavo turėdamas 6 cilindrų, 235 arklio galias išvystančiu motoru.
Šis automobilis buvo pasirinktas ne veltui. „DiMora“ specialistai norėdami sukurti ilgą, daugiau kaip penkių metrų ilgio pikapą, galėjo pasirinkti tik iš keletos potencialių kandidatų, tačiau galiausiai amerikiečiai nusprendė, jog „Chrysler Concorde“ yra pats optimaliausias donoras šiam projektui.
„DiMora“ specialistų teigimu, daugiausiai pastangų pareikalavo automobilio pjaustymas ir virinimas. Gabūs „DiMora“ meistrai nupjovė galinę automobilio stogo dalį, įvirino tris laikančiąsias konstrukcijas, kurios yra labai svarbios, norint išlaikyti originalaus kėbulo standumą.
Galinę automobilį, kurioje kadaise buvo sėdynės, pakeitė milžiniškas elektra valdomas bagažinės dangtis. Jį pakelti arba nuleisti galima paspausti specialų mygtuką automobilio interjere arba mygtuką esantį ant „JX“ kupė užvedimo raktelio.
O kas slypi po didžiuliu bagažinės dangčiu? Milžiniška, tikrai milžiniška bagažinė į kurią tilptų ne tik kalėdinė eglutė, gausus kiekis dovanų, bet ir pats Kalėdų senelis, kuris tikrai nėra labai mažų išmatavimų.
„DiMora“ mechanikai pasidarbavo ne tik ties automobilio išvaizda. Standartinį „Chrysler“ motorą pakeitė „ATK“ specialistų sulipdytas 3.2 litro, 6 cilindrų, 260 arklio galių išvystantis agregatas. Jis buvo suporuotas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže.
Automobilį perdarę amerikiečiai teigia, jog „Chrysler“ pikapą pardavė vienai kino studijai, kuri už automobilį sumokėjo beveik 120 tūkst. eurų.