REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar dabar pavyktų suskaičiuoti automobilius, kurių kūrėjai teigė, jog tai pats greičiausias automobilis pasaulyje, tačiau šis kartas išskirtinis, nes „Dodge“ modelių šeimą papildė velnio neštas ir pamestas „Challenger SRT Demon“.
Automobilių gamintoja „Dodge“ teigia, jog šiandien pristatytas modelis nėra tik graži, butaforinė, marketingo skyriaus sugalvota puošmena. Tai - iš tikrųjų, greičiausias serijinėje gamyboje esantis automobilis, kuris visus šiuo metu modelius pranoksta ne maksimaliu greičiu, bet kaip jis sugeba įsibėgėti iki 100 ar 200 km/val.
Į automobilį sumontuotas 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis išvysto ne 707 arklio galias kaip „Hellcat“ modelyje, o 840! Už tokį didžiulį galios prieaugį reikėtų dėkoti didesniam mechaniniam kompresoriui, naujiems stūmokliams, švaistikliams ir net dviem kuro siurbliams. Be to, inžinieriai pakėlė variklio sūkių limitą nuo 6200 iki 6500 aps/min.
Kadangi tai amerikietiškas, automobilių gamintoja skelbia, jog „Dodge Challenger SRT Demon“ nuo 0 iki 60 mylių per valandą ( 0 - 96 km/val. ) įsibėgėja vos per 2,3 sekundės, o 1/4 mylios atstumą įveiks vos per 9,65 sekundės skriedamas 225 km/val. greičiu.

Vargu ar dabar pavyktų suskaičiuoti automobilius, kurių kūrėjai teigė, jog tai pats greičiausias automobilis pasaulyje, tačiau šis kartas išskirtinis, nes „Dodge“ modelių šeimą papildė velnio neštas ir pamestas „Challenger SRT Demon“.
Automobilių gamintoja „Dodge“ teigia, jog šiandien pristatytas modelis nėra tik graži, butaforinė, marketingo skyriaus sugalvota puošmena. Tai - iš tikrųjų, greičiausias serijinėje gamyboje esantis automobilis, kuris visus šiuo metu modelius pranoksta ne maksimaliu greičiu, bet kaip jis sugeba įsibėgėti iki 100 ar 200 km/val.
Į automobilį sumontuotas 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis išvysto ne 707 arklio galias kaip „Hellcat“ modelyje, o 840! Už tokį didžiulį galios prieaugį reikėtų dėkoti didesniam mechaniniam kompresoriui, naujiems stūmokliams, švaistikliams ir net dviem kuro siurbliams. Be to, inžinieriai pakėlė variklio sūkių limitą nuo 6200 iki 6500 aps/min.
Kadangi tai amerikietiškas, automobilių gamintoja skelbia, jog „Dodge Challenger SRT Demon“ nuo 0 iki 60 mylių per valandą ( 0 - 96 km/val. ) įsibėgėja vos per 2,3 sekundės, o 1/4 mylios atstumą įveiks vos per 9,65 sekundės skriedamas 225 km/val. greičiu.

REKLAMA


„Dodge Challenger SRT Demon“ taip pat yra pirmasis serijinėje gamyboje esantis automobilis į kurio degalų baką galima pilti didesnį nei 100 oktaninio skaičiaus kurą. Norint išgauti maksimalų pajėgumą iš „Dodge“ motoro, į degalų baką reikės pilti būtent lenktyniniams automobiliams skirtą benziną.
Pasak kompanijos atstovų, norint atskleisti tikrąjį „Demon“ potencialą, būsimieji pirkėjai privalės įsigyti „Demon Crate“ dėžę, kurioje bus sudėti patys reikalingiausi komponentai norint dalyvauti drago varžybose. Į komplektą įeina : siauresnės priekinės padangos, naujas variklio valdymo kompiuteris ir pralaidesnis oro filtras.
„Dodge Challenger SRT Demon“ gamyba bus ribota. Gamintojas planuoja pagaminti maždaug 3300 - 3500 automobilio vienetų. 3000 vienetų bus skirta JAV rinkai, o likusieji keliaus į kaimyninę Kanadą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų