REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Vienas garsiausių Estijos ralių sulaukė ir lietuviško desanto. Tarp važiuojančio žvaigždyno lietuviai atrodė tikrai neprastai. Apie savo įspūdžius pasakoja Dominykas Butvilas.
Pirmoji ralio diena nebuvo trumpa - penki ruožai, iš viso 50 km. Pietinėje Estijos dalyje prie pat Latvijos sienos buvo ir naujų ruožų. Kiek ir kas ten treniravosi – niekada nesužinosi, tačiau mūsų važiavimas buvo 100% pagal stenogramą!
Šalia trasos mačiau minias žiūrovų, plevėsavo ir lietuviškos vėliavos, skatinančios neatsipalaiduoti. Taip ir darėm! Nuo pirmo ruožo planavau spausti. Kiek nepasisekė, nes jau stovint ant starto linijos pradėjo pliaupti lietus. Tiesa, ne visame greičio ruože kovojom su vandeniu - ties viduriu išsikapstėm ten, kur giedriau.
Ruožai buvo tikrai greiti ir sudėtingi. Kadangi keliai visiškai nauji – reikėjo pilnai pasitikėti stenograma, kurią su Renatu surašėme praeitą dieną. Paskutinis ruožas vyko ant asfalto dangos. Nors važiavome žvyrinėmis padangomis – greičio netrūko! Po pirmosios dienos užėmėme 7 vietą klasėje ir 13-tą absoliučioje įskaitoje, iš 121 startavusio dalyvių.


Antrąją dieną buvome nusiteikę kiek pikčiau, įsivažiavome ir galėjome važiuoti greičiau, nei vakar. Liko dar 110 kilometrų, kas yra visas lietuviškas ralis! Tiesa, oras buvo visiškai nenuspėjamas, ir tai pamaišė kortas ne vienam lenktynininkui. Mūsų ekipažas gavo “gero” lietaus septintame greičio ruože. Startavome ten, kur visiškai sausa, o viduryje taip pliaupė, kad vanduo tiesiog stovėjo vežiose. Rezultatų lentelėje atsirado didesni tarpai, ten praradome brangių sekundžių. Likus paskutiniams trims greičio ruožams iki pagrindinio konkurento Baltjos Taurėje R.Jeets liko 11 sekundžių. Nieko nėra neįmanomo – gerai susikaupėm ir laimėjom mums tokias reikalingas 15 sekundžių! Gal tai tikras lietuviškas bruožas, bet kaip ir mūsų krepšinio rinktinė, geriausiai įsižaidėm “paskutiniame kėlinyje”. Jeigu tokiu tempu važiuotume visas lenktynes, galėjome tikėtis ir dar geresnio rezultato, bet dėja, reikia “įsivažiuoti” (nuo praeito ralio jau praėjo mėnuo).


Truputį liūdna, kad Lietuvą atstovauti atvažiavo tiek mažai ekipažų. Būtų daug smagiau pavaikyti kaimynus jei lietuvių desantas būtų kiek rimtesnis ir turėtume gerą lietuvišką komandą.
Kaip jau supratote, trečioji, ir ,be abejonės, pati svarbiausia kelionės į Estiją priežastis – labai labai labai geras ralis! Bendras varžybų lygis labai aukštas. Ir aš kalbu ne tik apie organizaciją, žiūrovus, tvarką, bet ir apie dalyvių meistriškumą.
Niekas iš pirmųjų 10-15 ekipažų nepadarė avarijos, tik viena mašina prakirto padangą – daugiau jokių techninių problemų. Tai rodo labai aukštą pilotų ir technikos lygį – kai kova vyksta tik trasoje, lygiomis galimybėmis.
Didžiausias metų ralis pavyko puikiai – užėmėme 1-ąją vietą 2012 Baltic Rally Challenge!!!! Ralio įskaitoje N4 klasėje iškovojome 6-tąją vietą!
Šaltinis:
www.domas.lt



Estijos Ralio rezultatai:
1. Mads Ostberg - Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) 1:20:20.8
2. Thierry Neuville - Nicolas Gilsoul (Citroen DS3 WRC) +26.5
3. Georg Gross - Raigo Molder (Ford Focus WRC) +1:44.9
4. Martin Prokop - Zdenek Hruza (Ford Fiesta RS WRC) +2:39.5
5. Karl Kruuda - Martin Jarveoja (Ford Fiesta S2000) +3:46.1
6. Kaspar Koitla - Alo Ivask (Mitsubishi Lancer Evo IX) +4:18.2
7. Aleksei Lukjanuk - Aleksei Arnautov (Mitsubishi Lancer Evo IX) +4:35.0
8. Andis Neikšans - Peteris Dzirkalis (Mitsubishi Lancer Evo X) +4:56.2
9. Janis Vorobjovs - Guntars Zicans (Mitsubishi Lancer Evo X) +5:04.
10. Rainer Aus - Simo Koskinen (Mitsubishi Lancer Evo IX) +5:15.6
11. Dominykas Butvilas – Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo X) +5:26.8

37. Joana Survilaitė – Vesta Survilienė (Mitsubishi Lancer Evo IX) +18:42.8

45. Mantas Morkis – Jonas Paukštė (Renault Clio RS) +20:58.3

49. Ričardas Baubinas – Gabrielė Baubinaitė (Honda Civic Type-R) +23:08.0

56. Jonas Pipiras – Ramūnas Babachinas (Renault Clio) +28:14.7



Vienas garsiausių Estijos ralių sulaukė ir lietuviško desanto. Tarp važiuojančio žvaigždyno lietuviai atrodė tikrai neprastai. Apie savo įspūdžius pasakoja Dominykas Butvilas.
Pirmoji ralio diena nebuvo trumpa - penki ruožai, iš viso 50 km. Pietinėje Estijos dalyje prie pat Latvijos sienos buvo ir naujų ruožų. Kiek ir kas ten treniravosi – niekada nesužinosi, tačiau mūsų važiavimas buvo 100% pagal stenogramą!
Šalia trasos mačiau minias žiūrovų, plevėsavo ir lietuviškos vėliavos, skatinančios neatsipalaiduoti. Taip ir darėm! Nuo pirmo ruožo planavau spausti. Kiek nepasisekė, nes jau stovint ant starto linijos pradėjo pliaupti lietus. Tiesa, ne visame greičio ruože kovojom su vandeniu - ties viduriu išsikapstėm ten, kur giedriau.
Ruožai buvo tikrai greiti ir sudėtingi. Kadangi keliai visiškai nauji – reikėjo pilnai pasitikėti stenograma, kurią su Renatu surašėme praeitą dieną. Paskutinis ruožas vyko ant asfalto dangos. Nors važiavome žvyrinėmis padangomis – greičio netrūko! Po pirmosios dienos užėmėme 7 vietą klasėje ir 13-tą absoliučioje įskaitoje, iš 121 startavusio dalyvių.


Antrąją dieną buvome nusiteikę kiek pikčiau, įsivažiavome ir galėjome važiuoti greičiau, nei vakar. Liko dar 110 kilometrų, kas yra visas lietuviškas ralis! Tiesa, oras buvo visiškai nenuspėjamas, ir tai pamaišė kortas ne vienam lenktynininkui. Mūsų ekipažas gavo “gero” lietaus septintame greičio ruože. Startavome ten, kur visiškai sausa, o viduryje taip pliaupė, kad vanduo tiesiog stovėjo vežiose. Rezultatų lentelėje atsirado didesni tarpai, ten praradome brangių sekundžių. Likus paskutiniams trims greičio ruožams iki pagrindinio konkurento Baltjos Taurėje R.Jeets liko 11 sekundžių. Nieko nėra neįmanomo – gerai susikaupėm ir laimėjom mums tokias reikalingas 15 sekundžių! Gal tai tikras lietuviškas bruožas, bet kaip ir mūsų krepšinio rinktinė, geriausiai įsižaidėm “paskutiniame kėlinyje”. Jeigu tokiu tempu važiuotume visas lenktynes, galėjome tikėtis ir dar geresnio rezultato, bet dėja, reikia “įsivažiuoti” (nuo praeito ralio jau praėjo mėnuo).


Truputį liūdna, kad Lietuvą atstovauti atvažiavo tiek mažai ekipažų. Būtų daug smagiau pavaikyti kaimynus jei lietuvių desantas būtų kiek rimtesnis ir turėtume gerą lietuvišką komandą.
Kaip jau supratote, trečioji, ir ,be abejonės, pati svarbiausia kelionės į Estiją priežastis – labai labai labai geras ralis! Bendras varžybų lygis labai aukštas. Ir aš kalbu ne tik apie organizaciją, žiūrovus, tvarką, bet ir apie dalyvių meistriškumą.
Niekas iš pirmųjų 10-15 ekipažų nepadarė avarijos, tik viena mašina prakirto padangą – daugiau jokių techninių problemų. Tai rodo labai aukštą pilotų ir technikos lygį – kai kova vyksta tik trasoje, lygiomis galimybėmis.
Didžiausias metų ralis pavyko puikiai – užėmėme 1-ąją vietą 2012 Baltic Rally Challenge!!!! Ralio įskaitoje N4 klasėje iškovojome 6-tąją vietą!
Šaltinis:
www.domas.lt



Estijos Ralio rezultatai:
1. Mads Ostberg - Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) 1:20:20.8
2. Thierry Neuville - Nicolas Gilsoul (Citroen DS3 WRC) +26.5
3. Georg Gross - Raigo Molder (Ford Focus WRC) +1:44.9
4. Martin Prokop - Zdenek Hruza (Ford Fiesta RS WRC) +2:39.5
5. Karl Kruuda - Martin Jarveoja (Ford Fiesta S2000) +3:46.1
6. Kaspar Koitla - Alo Ivask (Mitsubishi Lancer Evo IX) +4:18.2
7. Aleksei Lukjanuk - Aleksei Arnautov (Mitsubishi Lancer Evo IX) +4:35.0
8. Andis Neikšans - Peteris Dzirkalis (Mitsubishi Lancer Evo X) +4:56.2
9. Janis Vorobjovs - Guntars Zicans (Mitsubishi Lancer Evo X) +5:04.
10. Rainer Aus - Simo Koskinen (Mitsubishi Lancer Evo IX) +5:15.6
11. Dominykas Butvilas – Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo X) +5:26.8

37. Joana Survilaitė – Vesta Survilienė (Mitsubishi Lancer Evo IX) +18:42.8

45. Mantas Morkis – Jonas Paukštė (Renault Clio RS) +20:58.3

49. Ričardas Baubinas – Gabrielė Baubinaitė (Honda Civic Type-R) +23:08.0

56. Jonas Pipiras – Ramūnas Babachinas (Renault Clio) +28:14.7

REKLAMA




REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų