REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Druskininkuose „Rally Classic“ lenktynėmis vainikuojamas ralio meistrų sezonas tradiciškai būna gerokai įdomesnis nei galima prognozuoti užmetus akį į turnyrinę lentelę. 2017-ieji tradiciją patvirtino. Nors nugalėtojai beveik visose klasėse buvo aiškūs, nei vienas ekipažas nesileido į pragmatiškus skaičiavimus, kiek taškų atsivežti pakanka šiame etape norint išlaikyti vietą galutinėje rikiuotėse. Visi spaudė iki dugno ir kūrė ralio gerbėjus aikčioti vertusį ralio trilerį.
Šio etapo išvakarėse „General Financing team Pitlane“ komanda buvo priversta spręsti hamletiškus galvosūkius, susijusius su kovinio automobilio remontu po avarijos Elektrėnuose. Reikėjo rasti ir šturmaną, galintį sėsti Benedikto Vanago dešinėje vietoje sveikstančios Agnės Vičkačkaitės-Lauciuvienės. Po pirmosios 12,5 km adrenalino dozės „Smarliūnų“ greičio ruože Benediktas švytėjo: su Agnę pavaduojančiu Aisvydu Paliukėnu pasiekti reikiamą susikalbėjimo lygį pavyko pasiekti vos keletą kartų pasivažinėjus civiliu automobiliu. „Juoduoju vaiduokliu“ pakrikštyta „Škoda Fabia R5“ po paskutiniosios reinkarnacijos elgėsi nepriekaištingai.
„Deja, gerai veikiančiu automobilio apsidžiaugiau šiek tiek per anksti – įpusėjus antrąjį GR netekome vairo stiprintuvo. Po „DHL Rally Elektrėnai“ patirto incidento mašina buvo atkūrinėjama itin įtemptu grafiku ir rimtesniems testams neliko laiko. Todėl Druskininkuose buvo apnuoginti tokie liekamieji reiškiniai, kurių egzistavimo pamatyti vizualiai nebuvo galimybių. Nuo smūgio buvo šiek tiek deformuotas vairo stiprintuvo išsiplėtimo bakelis, dėl to atsipalaidavo vienas tvirtinimo taškas, o gavęs gerą vibracijos dozę mechanizmas liko be šioje sistemoje „dirbančio“ hidraulinio skysčio. Važiuoti teko sukandus dantis. Turint galvoje kokie techniški „Rally Classic“ greičio ruožai ir kiek posūkių kombinacijų čia laukia kiekviename kilometre, išlaikyti lyderių tempą neturėjome net teorinių galimybių. Juo labiau, kad Giedrius Notkus šiuo metu demonstruoja itin gerą sportinę formą“, – įspūdžiais pirmojo vizito į serviso zoną metu dalijosi B. Vanagas.
Dėl šių priežasčių smuktelėję į 7 vietą bendroje įskaitoje ir leidę varžovams atitrūkti daugiau nei dviem minutėmis, „General Financing team Pitlane“ vyrai ėmėsi spręsti kitus uždavinius – šlifuoti ekipažo komunikavimo subtilybes. Kaip tai pavyko, neprastai iliustruoja rally-live.lt skelbiama greičio ruožų įveikimo statistika: Benediktas su Aisvydu po kiekvieno GR lipo po vieną poziciją aukštyn. Į antrąjį ralio programoje rezervuotą pasimatymą su komandos mechanikais jie atkeliavo pakilę iki 4-osios vietos.
„Tempas, kuriuo galėjome važiuoti, mums iš tiesų pakėlė nuotaiką. Beveik 20 kilometrų GR 8 mes atvažiavom antri, į priekį praleidę tik Vytautą Švedą su Žilvinu Sakalausku. Aisvydo gebėjimas prisitaikyti prie naujų sąlygų, jausti, ko kada reikia, ir tiksliai viską realizuoti, maloniais nustebino. Jis tikrai didelis šaunuolis“, – konstatavo B. Vanagas.
Tiesa, vairo stiprintuvo gedimas nebuvo vienintelis „General Financing team Pitlane“ ekipažo nuotykis: GR 7 šiek tiek slystelėję iš idealios trajektorijos jie kliudė akmenį ir taip suskaldė ratlankį, kad finišą pasiekė kelią liesdami tik rato stipinais.
Su panašia problema susidūrė ir G. Notkus, iki GR 7 diktavęs lenktynių tempą. Dėl pramušto rato ir jo keitimui sugaišto laiko panevėžietis lyderio poziciją užleido Lietuvos čempiono vardą užsitikrinusiam Janiui Vorobjovui.
Kur kas liūdniau šias lenktynes baigė Deividas Jocius su Donato Zvicevičiumi. Viename visiškai naujų „Rally Classic“ greičio ruožų jie pernelyg optimistiškai (toje vietoje greitis siekė 190 km/val.) įskriejo į „aštrėjantį“ posūkį ir netilpę trasoje gal150 metrų vartėsi Ricielių kaimo laukais. Automobilio vaizdas po šio incidento spaudžia ašarą, todėl žinia, kad abu vyrai gyvybei pavojų keliančių traumų išvengė, atrodo kaip stebuklas.
Greičiausių ralio meistrų penketukas po paskutinio – vykusio visiškoje tamsoje – greičio ruožo atrodo taip: „Rally Classic 2017“ triumfavo Janis Vorobjovas su Ivo Pūkiu, antri liko V. Švedas su Ž. Sakalausku, trečioji vieta atiteko G. Notkui su D. Strižanu. Ketvirtas finišavo B. Vanagas ir A. Paliukėnas, o penketuką vainikavo dar vieni svečiai iš Latvijos – Rolandas Jaunzemis ir Edgaras Svencis.

GALERIJA (ARNAS PAUL MEDIA)


Druskininkuose „Rally Classic“ lenktynėmis vainikuojamas ralio meistrų sezonas tradiciškai būna gerokai įdomesnis nei galima prognozuoti užmetus akį į turnyrinę lentelę. 2017-ieji tradiciją patvirtino. Nors nugalėtojai beveik visose klasėse buvo aiškūs, nei vienas ekipažas nesileido į pragmatiškus skaičiavimus, kiek taškų atsivežti pakanka šiame etape norint išlaikyti vietą galutinėje rikiuotėse. Visi spaudė iki dugno ir kūrė ralio gerbėjus aikčioti vertusį ralio trilerį.
Šio etapo išvakarėse „General Financing team Pitlane“ komanda buvo priversta spręsti hamletiškus galvosūkius, susijusius su kovinio automobilio remontu po avarijos Elektrėnuose. Reikėjo rasti ir šturmaną, galintį sėsti Benedikto Vanago dešinėje vietoje sveikstančios Agnės Vičkačkaitės-Lauciuvienės. Po pirmosios 12,5 km adrenalino dozės „Smarliūnų“ greičio ruože Benediktas švytėjo: su Agnę pavaduojančiu Aisvydu Paliukėnu pasiekti reikiamą susikalbėjimo lygį pavyko pasiekti vos keletą kartų pasivažinėjus civiliu automobiliu. „Juoduoju vaiduokliu“ pakrikštyta „Škoda Fabia R5“ po paskutiniosios reinkarnacijos elgėsi nepriekaištingai.
„Deja, gerai veikiančiu automobilio apsidžiaugiau šiek tiek per anksti – įpusėjus antrąjį GR netekome vairo stiprintuvo. Po „DHL Rally Elektrėnai“ patirto incidento mašina buvo atkūrinėjama itin įtemptu grafiku ir rimtesniems testams neliko laiko. Todėl Druskininkuose buvo apnuoginti tokie liekamieji reiškiniai, kurių egzistavimo pamatyti vizualiai nebuvo galimybių. Nuo smūgio buvo šiek tiek deformuotas vairo stiprintuvo išsiplėtimo bakelis, dėl to atsipalaidavo vienas tvirtinimo taškas, o gavęs gerą vibracijos dozę mechanizmas liko be šioje sistemoje „dirbančio“ hidraulinio skysčio. Važiuoti teko sukandus dantis. Turint galvoje kokie techniški „Rally Classic“ greičio ruožai ir kiek posūkių kombinacijų čia laukia kiekviename kilometre, išlaikyti lyderių tempą neturėjome net teorinių galimybių. Juo labiau, kad Giedrius Notkus šiuo metu demonstruoja itin gerą sportinę formą“, – įspūdžiais pirmojo vizito į serviso zoną metu dalijosi B. Vanagas.
Dėl šių priežasčių smuktelėję į 7 vietą bendroje įskaitoje ir leidę varžovams atitrūkti daugiau nei dviem minutėmis, „General Financing team Pitlane“ vyrai ėmėsi spręsti kitus uždavinius – šlifuoti ekipažo komunikavimo subtilybes. Kaip tai pavyko, neprastai iliustruoja rally-live.lt skelbiama greičio ruožų įveikimo statistika: Benediktas su Aisvydu po kiekvieno GR lipo po vieną poziciją aukštyn. Į antrąjį ralio programoje rezervuotą pasimatymą su komandos mechanikais jie atkeliavo pakilę iki 4-osios vietos.
„Tempas, kuriuo galėjome važiuoti, mums iš tiesų pakėlė nuotaiką. Beveik 20 kilometrų GR 8 mes atvažiavom antri, į priekį praleidę tik Vytautą Švedą su Žilvinu Sakalausku. Aisvydo gebėjimas prisitaikyti prie naujų sąlygų, jausti, ko kada reikia, ir tiksliai viską realizuoti, maloniais nustebino. Jis tikrai didelis šaunuolis“, – konstatavo B. Vanagas.
Tiesa, vairo stiprintuvo gedimas nebuvo vienintelis „General Financing team Pitlane“ ekipažo nuotykis: GR 7 šiek tiek slystelėję iš idealios trajektorijos jie kliudė akmenį ir taip suskaldė ratlankį, kad finišą pasiekė kelią liesdami tik rato stipinais.
Su panašia problema susidūrė ir G. Notkus, iki GR 7 diktavęs lenktynių tempą. Dėl pramušto rato ir jo keitimui sugaišto laiko panevėžietis lyderio poziciją užleido Lietuvos čempiono vardą užsitikrinusiam Janiui Vorobjovui.
Kur kas liūdniau šias lenktynes baigė Deividas Jocius su Donato Zvicevičiumi. Viename visiškai naujų „Rally Classic“ greičio ruožų jie pernelyg optimistiškai (toje vietoje greitis siekė 190 km/val.) įskriejo į „aštrėjantį“ posūkį ir netilpę trasoje gal150 metrų vartėsi Ricielių kaimo laukais. Automobilio vaizdas po šio incidento spaudžia ašarą, todėl žinia, kad abu vyrai gyvybei pavojų keliančių traumų išvengė, atrodo kaip stebuklas.
Greičiausių ralio meistrų penketukas po paskutinio – vykusio visiškoje tamsoje – greičio ruožo atrodo taip: „Rally Classic 2017“ triumfavo Janis Vorobjovas su Ivo Pūkiu, antri liko V. Švedas su Ž. Sakalausku, trečioji vieta atiteko G. Notkui su D. Strižanu. Ketvirtas finišavo B. Vanagas ir A. Paliukėnas, o penketuką vainikavo dar vieni svečiai iš Latvijos – Rolandas Jaunzemis ir Edgaras Svencis.

GALERIJA (ARNAS PAUL MEDIA)


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų