REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Traukos lenktynės – unikali automobilių sporto disciplina, kuri reikalauja ne tik greitos reakcijos, bet ir užtikrintai veikiančios technikos, kuri leistų kuo greičiau įveikti 1/4 mylios atstumą.
Traukos lenktynės taip pat turi dar vieną išskirtinumą – varžybose dalyvaujančius automobilius, kurie yra bene puikus inžinerinės fantazijos pavyzdžiai. Štai, kad ir šis „Volkswagen Lupo“, kuris kadaise galėjo būti turėti taupų trijų cilindrų variklį arba žvitrų keturių cilindrų benzininį agregatą. Tuo tarpu „DOP Motorsport“ dirbtuvėse plušantys automanai itin kompaktišką hečbeką pavertė traukos lenktynių monstru.
Pirmiausia reikėtų paminėti, jog dabar šis Frankenšteinas turi „Golf R“ motorą, išvystantį ne 300, o 900 arklio galių. Manote, jog šis rodiklis įspūdingas?

Traukos lenktynės – unikali automobilių sporto disciplina, kuri reikalauja ne tik greitos reakcijos, bet ir užtikrintai veikiančios technikos, kuri leistų kuo greičiau įveikti 1/4 mylios atstumą.
Traukos lenktynės taip pat turi dar vieną išskirtinumą – varžybose dalyvaujančius automobilius, kurie yra bene puikus inžinerinės fantazijos pavyzdžiai. Štai, kad ir šis „Volkswagen Lupo“, kuris kadaise galėjo būti turėti taupų trijų cilindrų variklį arba žvitrų keturių cilindrų benzininį agregatą. Tuo tarpu „DOP Motorsport“ dirbtuvėse plušantys automanai itin kompaktišką hečbeką pavertė traukos lenktynių monstru.
Pirmiausia reikėtų paminėti, jog dabar šis Frankenšteinas turi „Golf R“ motorą, išvystantį ne 300, o 900 arklio galių. Manote, jog šis rodiklis įspūdingas?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Lupo


Matote, už vairuotojo sėdynės, šalia galinės ašies tupi dar vienas „Golf R“ variklis, išvystantis 900 arklio galių.
Projekto autorių sprendimas sumontuoti du variklius pareikalavo dar vieno, komplikuoto sprendimo. Jis taip pat turi dvi pavarų dėžes. Viena tupi šalia priekinės ašies ir suka priekinius ratus, o antroji stūkso šalia galinės ašies ir suka galinius ratus.
Įspūdingai atrodantis mažylis, panašu, dar nėra iki galo paruoštas tam, jog galėtų dominuoti traukos lenktynių čempionate. Žemiau esančiame vaizdo įraše pamatysite, jog vairuotojas nuolatos turi pakoreguoti automobilio važiavimo kryptį.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų