REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šie du automobiliai yra savotiškos legendos, kurios savo laiku buvo „hot hatch'ų“ pažiba. 
Peugeot 205 GTI“ iki šiol yra dievinamas sportiškų ir azartiškų hečbekų entuziastų. Nors pirmieji „205 GTI“ modeliai buvo aprūpinti 1.6 litro agregatu, tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė, kai į „205 GTI“ buvo pradėtas montuoti 1.9 litro benzininis motoras. Nors palyginus su moderniais analogais „205 GTI“ baltame popieriaus lape atrodo silpnokai, tačiau net ir automobilių tema rašantys žurnalistai iki šiol teigia, kad tai yra vienas geriausių „hot hatch'ų“.

Šie du automobiliai yra savotiškos legendos, kurios savo laiku buvo „hot hatch'ų“ pažiba. 
Peugeot 205 GTI“ iki šiol yra dievinamas sportiškų ir azartiškų hečbekų entuziastų. Nors pirmieji „205 GTI“ modeliai buvo aprūpinti 1.6 litro agregatu, tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė, kai į „205 GTI“ buvo pradėtas montuoti 1.9 litro benzininis motoras. Nors palyginus su moderniais analogais „205 GTI“ baltame popieriaus lape atrodo silpnokai, tačiau net ir automobilių tema rašantys žurnalistai iki šiol teigia, kad tai yra vienas geriausių „hot hatch'ų“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3francàrome205prof


Naujesnis, tačiau retesnis „Clio Williams“ turėjo kitokių privalumų. Vienas iš jų - 2 litrų darbinio tūrio, 147 arklio galias išvystantis variklis leisdavo pasiekti 215 km/val. maksimalų greitį.
Iš viso „Renault“ pagamino daugiau kaip 12.000 šio modelio vienetų.

3francàromeclio34av




[nqspoll id="51"]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų