REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Būdami tikri automobilių entuziastai mes mėgstame rašyti viską, kas susiję apie automobilius - nuo blizgančio amerikiečių kičo iki išprotėjusių, galia trykštančių suomių projektų. Tačiau šiandien norime papasakoti visai kitokią istoriją. Tai istorija, kurioje tylus subtilumas, susimaišęs su Džeisono meile automobiliui priverčia praeivius gatvėje nusisukti sprandus, stengiantis užfiksuoti pravažiuojantį baltutėlį BMW.
Pradėkime nuo to, kad pasakojimas atkeliauja iš JAV. Nors amerikiečiai didžiuojasi savo automobilių pramone, ištiesų ji ne visada buvo didinga. Tereikia prisiminti 8-9 dešimtmečius. Šiuo laikotarpiu, po tikrųjų "muscle car" mirties, šios šalis pramonė neturėjo kuo pasigirti. Jų automobiliai pūtėsi ir didėjo, kaip ir pati tauta... Tuo metu ypač išpopuliarėjo europietiški modeliai. Jie ne tik buvo patikimesni, bet ir visa galva lenkė amerikiečius inžineriniais sprendimais. Todėl iki šių dienų to laikotarpio europiečiai yra gerbiami už Atlanto ir simbolizuoja vokiečių preciziškumą bei kokybę.
Turbūt ta pati pagarba pastūmėjo Džeisoną iškeisti savo riaumojantį 500+ arklių Pontiac GTO į tylų šeštos klasės BMW. Jo įsigyjimo istorija taip pat verta jūsų dėmesio. Vieną kartą važiuodamas į darbą, vaikinas pamatė kažkieno kieme stovintį baltutėlį visiškai originalų E24. Automobilis iškart patraukė jo dėmesį ir taip, porą mėnesių pravažiuodamas pro BMW, Džeisonas ryžosi už valytuvų palikti raštelį, siūlantį nupirkti baltajį kupė. Jo nuostabai, jau kitą dieną jis sulaukė savininko skambučio ir po atkaklaus derėjimosi, E24 stovėjo mūsų herojaus kieme.






Nors automobilis buvo visas originalus ir neblogai išlaikytas, Džeisonas ėmesi bekompromisių kėbulo atstatymo į idealią kondiciją darbų. Atlikęs juos, keletą mėnesių mėgavosi BMW teikiamais malonumais, bei susilaukdavo nemažo praeivių dėmesio. Tačiau širdyje kirbėjo mintis, kad kupė negali likti originalioje būsenoje. Jis iškart žinojo, kad automobilį "pasodins" ant oro pagalvių. Tai buvo didžiausias iššūkis, kadangi dar niekas tokiam modeliui nebuvo pritaikęs orinės važiuoklės.
Tiksliai išsimatavęs ir apskaičiavęs detalių gabaritus, Džeisonas kreipėsi į Bag Riders, kurie pagal jo užsakymą pagamino visą orinės važiuoklės komplektą. Šįkart pinigai nebuvo problema... Sumontavus išskirtinę važiuoklės sistemą, projekto autoriui prireikė ratų, kurie puikiai prisiderintų prie automobilio charakterio. Jo pasirinikimas buvo logiškas ir tikslus - originalūs, chromuoti 18 colių BMW style 5 ratlankiai.
Pripažinkite, rezultatas tikrai išskritinis. Kaip teigia Džeisonas, automobilių aikštelėje aplink BMW apeina dažnas praeivis. Jo galvoje sukasi naujos idėjos, kaip būtų galima dar patobulinti šį šedevrą, tačiau vaikinas prižada, kad automobilio išvaizda bus pakeista minimaliai, išlaikant tą jaudinantį subtilumą.









Būdami tikri automobilių entuziastai mes mėgstame rašyti viską, kas susiję apie automobilius - nuo blizgančio amerikiečių kičo iki išprotėjusių, galia trykštančių suomių projektų. Tačiau šiandien norime papasakoti visai kitokią istoriją. Tai istorija, kurioje tylus subtilumas, susimaišęs su Džeisono meile automobiliui priverčia praeivius gatvėje nusisukti sprandus, stengiantis užfiksuoti pravažiuojantį baltutėlį BMW.
Pradėkime nuo to, kad pasakojimas atkeliauja iš JAV. Nors amerikiečiai didžiuojasi savo automobilių pramone, ištiesų ji ne visada buvo didinga. Tereikia prisiminti 8-9 dešimtmečius. Šiuo laikotarpiu, po tikrųjų "muscle car" mirties, šios šalis pramonė neturėjo kuo pasigirti. Jų automobiliai pūtėsi ir didėjo, kaip ir pati tauta... Tuo metu ypač išpopuliarėjo europietiški modeliai. Jie ne tik buvo patikimesni, bet ir visa galva lenkė amerikiečius inžineriniais sprendimais. Todėl iki šių dienų to laikotarpio europiečiai yra gerbiami už Atlanto ir simbolizuoja vokiečių preciziškumą bei kokybę.
Turbūt ta pati pagarba pastūmėjo Džeisoną iškeisti savo riaumojantį 500+ arklių Pontiac GTO į tylų šeštos klasės BMW. Jo įsigyjimo istorija taip pat verta jūsų dėmesio. Vieną kartą važiuodamas į darbą, vaikinas pamatė kažkieno kieme stovintį baltutėlį visiškai originalų E24. Automobilis iškart patraukė jo dėmesį ir taip, porą mėnesių pravažiuodamas pro BMW, Džeisonas ryžosi už valytuvų palikti raštelį, siūlantį nupirkti baltajį kupė. Jo nuostabai, jau kitą dieną jis sulaukė savininko skambučio ir po atkaklaus derėjimosi, E24 stovėjo mūsų herojaus kieme.






Nors automobilis buvo visas originalus ir neblogai išlaikytas, Džeisonas ėmesi bekompromisių kėbulo atstatymo į idealią kondiciją darbų. Atlikęs juos, keletą mėnesių mėgavosi BMW teikiamais malonumais, bei susilaukdavo nemažo praeivių dėmesio. Tačiau širdyje kirbėjo mintis, kad kupė negali likti originalioje būsenoje. Jis iškart žinojo, kad automobilį "pasodins" ant oro pagalvių. Tai buvo didžiausias iššūkis, kadangi dar niekas tokiam modeliui nebuvo pritaikęs orinės važiuoklės.
Tiksliai išsimatavęs ir apskaičiavęs detalių gabaritus, Džeisonas kreipėsi į Bag Riders, kurie pagal jo užsakymą pagamino visą orinės važiuoklės komplektą. Šįkart pinigai nebuvo problema... Sumontavus išskirtinę važiuoklės sistemą, projekto autoriui prireikė ratų, kurie puikiai prisiderintų prie automobilio charakterio. Jo pasirinikimas buvo logiškas ir tikslus - originalūs, chromuoti 18 colių BMW style 5 ratlankiai.
Pripažinkite, rezultatas tikrai išskritinis. Kaip teigia Džeisonas, automobilių aikštelėje aplink BMW apeina dažnas praeivis. Jo galvoje sukasi naujos idėjos, kaip būtų galima dar patobulinti šį šedevrą, tačiau vaikinas prižada, kad automobilio išvaizda bus pakeista minimaliai, išlaikant tą jaudinantį subtilumą.







REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų