REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai bus ne pirmas kartais, kai Edviną pasodiname ant karštosios kėdės. Praėjusių metų pabaigoje užsukome į svečius ir pačiupinėjome raudonos spalvos Datsun 240Z. 
Tačiau pasirodo, kad vaikinas iš Klaipėdos neseniai savo garažą papildė dar vienu sportišku automobiliu. Tikrai nesiruošiame praleisti progos ir klasika tapusį automobilį įamžinti ir dar kartą pasikalbėti.

Tai bus ne pirmas kartais, kai Edviną pasodiname ant karštosios kėdės. Praėjusių metų pabaigoje užsukome į svečius ir pačiupinėjome raudonos spalvos Datsun 240Z. 
Tačiau pasirodo, kad vaikinas iš Klaipėdos neseniai savo garažą papildė dar vienu sportišku automobiliu. Tikrai nesiruošiame praleisti progos ir klasika tapusį automobilį įamžinti ir dar kartą pasikalbėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_4952


Automanams, kurie dar nėra pažįstami su Edvinu, priminsime kaip vaikinas susižavėjo automobiliais ir kodėl prieš porą metų į jo garažą atvyko Datsun 240Z.
Prisistatykit automano skaitytojams. Kas toks esi? Kuo užsiimi?
„Esu vardu Edvinas ir šiuo metu gyvenu Klaipėdoje.“
Kaip atsirado aistra automobiliams? 
„Meilė automobiliams gimė natūraliai. Visą gyvenimą mėgau automobilius ir jais domėjausi nuo mažens. Daug pastangų nereikėjo, kad susižavėčiau šiais išradimais.“

REKLAMA

IMG_4911


Kaip pirmasis Datsun'as atsidūrė pas tave?
„Turbūt taip turėjo būti. Susiklosčius aplinkybėms, teko padirbėti užsienyje, o sugrįžęs į Lietuvą pradėjau dairyti kažko naujo. Po ilgų svarstymų pradėjau ieškotis būtent Datsun Z serijos automobilio. Jau nuo seno norėjau šį automobilį turėti savo garaže.“
Pirmąjį savo Z'etą patobulinai minimaliai.
„Su juo iš pradžių norėjau lenktyniauti, bet pradėjus ardyti man jo pagailo. Gerai išlaikyto egzemplioriaus nenorėjau „išdrakoninti“, todėl nusprendžiau palikti originalų stovį su minimaliais patobulinimais. Pagrindiniai darbai prie automobilio buvo kėbuliniai. Kėbulas buvo išrinktas iki paskutinio varžtelio, išskutos absoliučiai visos smalos iš salono, iš naujo perdažytas vidus ir suvirinta porą vietų, kur gyveno buvo korozijos židiniai. Galiausiai kėbulas perdažytas „Imola rot 2“ spalva. Priekyje uždėjau lip'ą, o gale mažyti spoilerį.“
„Kas liečia Z pakabą, tai ji visa buvo nusmėliuota, nudažyta juodai, visos važiuoklės gumos pakeistos į poliuretaną, nauji dujiniai amortizatoriai, nuleistas į apačią pripjovus spyruokles. Saloną teko taip pat deramai atnaujinti: restauruota originali priekinė panelė, naujos sėdynės iš senojo „Mini Cooper“ automobilio, naujas salono kilimas ir t.t. Ratai: R15 gale 9J ET22, priekyje 7,5J ET tarp 15-20, plius 4 praplatinimai po 2,5 cm“
„Kodėl būtent JDM'ai?“, - paklausėme Edvino.
„Negaliu pasakyti tikslios priežasties kodėl būtent japoniški automobiliai. Tiesiog esu vienas iš tų žmonių, kurie renkasi JDM. Taip pat turiu silpnybę hot rod'am.“

REKLAMA
REKLAMA

IMG_4956


Tai bus ne pirmasis Datsun'as, kuris atsirado tavo garaže.
„Tikrai taip. Prieš porą metų į Lietuvą parsiplukdžiau raudonos spalvos 240Z. Jį restauravau, pavažinėjau beveik vienerius metus ir pardaviau. Tačiau supratau, kad reikia dar vieno Datsun'o, todėl nusipirkau du!“
Dar vienas Datsun'as? Pramogai, pardavimui?
„Šiuo metu parplaukia dar vienas 260Z, tik truputėlį daužtas. Kol kas nėra konkretaus sprendimo ką su juo daryti. Atvažiuos į Lietuvą - tada nuspręsime. Kartu su Datsun'u atkeliauja ir vienas pikapas, bet čia jau kita istorija...“

IMG_4910


Norite su savo automobiliu papozuoti prieš „Automanas.lt“ fotoaparato objektyvą? Yra trys būdai su mumis susisiekti : 
[email protected], žemiau esanti forma ir 
Facebook!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų