REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per ateinančius dvejus metus Vokietijos automobilių bendrovė „Daimler“, gaminanti „Mercedes-Benz“ automobilius, investuos 14,5 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus ir plėtrą, o daugiau nei pusė šių investicijų bus skirta ekologiškoms technologijoms. Vien lengviesiems automobiliams numatoma išleisti 5,4 mlrd. eurų. Planuojama, kad tai bus vienintelis automobilių gamintojas pasaulyje, kurio visi modeliai bus varomi ir vidaus degimo varikliais, ir baterijos energija.
Bendrovė jau dabar kuria specialią transporto priemonės struktūrą, skirtą baterijos ir elektros energija varomiems lengviesiems automobiliams. „Mercedes-Benz“ pradės ir pirmosios transporto priemonės su kuro elementu ir pakrovimo technologija – „GLC F-CELL“ – serijinę gamybą.
Taupesnis degalų naudojimas
Nuo 1995 m. per du dešimtmečius keleivinių automobilių parko vidutinis sunaudojamų degalų kiekis sumažėjo beveik per pusę – nuo 9,2 l/100 km (230 g CO2/km) iki 5,0 l/100 km (123 g CO2/km). Šiandien 62 „Mercedes-Benz“ automobilių modeliai jau išmeta mažiau nei 120 g/km teršalų, o 104 modeliai priskirti A+ arba A degalų naudojimo efektyvumo klasei. 88 dyzelinu varomi modeliai sudaro itin didelę šių efektyviausiai degalus naudojančių transporto priemonių dalį.
Nauji „Mercedes-Benz“ benzininiai varikliai bus pradėti gaminti 2017 m., iš naujo nustatant degalų naudojimo efektyvumo standartus. Tai bus pirmas variklis su kietųjų dalelių filtru. Tuo pat metu bus pristatytas 48 voltų vidinis maitinimo šaltinis, o starteriai-generatoriai bus įtraukti į standartinę specifikaciją. Tai leis taupiau naudoti degalus. „Mercedes-Benz“ taip pat jau įgyvendina įkraunamų hibridinių automobilių iniciatyvą: „GLC Coupé 350 e 4MATIC“ ir „E 350 e“ klasių septintasis ir aštuntasis modeliai pasirodys prekybos salonuose dar 2016 m. Kitas didelis technologinis šuolis įvyks 2017 m. ir prasidės nuo „S 500 e“ modelio atnaujinimo: pirmą kartą vien elektra varomais automobiliais bus įmanoma nuvažiuoti daugiau nei 50 km dėl tobulesnės ličio jonų baterijos ir dar optimalesnės pažangios eksploatavimo strategijos.
Įkraunami hibridiniai automobiliai – tai viena pagrindinių kelių technologijų, skirtų ateities lengviesiems automobiliams, neteršiantiems vietos aplinkos. Taip yra todėl, kad klientai gali pasinaudoti abiem pranašumais: mieste šie automobiliai gali būti varomi vien elektra, o ilgose kelionėse jiems naudingas vidaus degimo variklio užtikrinamas nuvažiuojamas atstumas. Dėl šių hibridinių savybių vidaus degimo variklis taip pat tausiau naudoja degalus ir užtikrina dinamiškesnes eksploatacines savybes.
Įkraunamų hibridinių automobilių pranašumai išryškėja didelėse transporto priemonėse ir mišraus tipo maršrutuose, todėl „Mercedes-Benz“ šią galios pavaros koncepciją taiko C ir aukštesnės klasės automobiliams. Pažangaus modulinio hibrido sprendimas aiškiai sukuria palankesnes sąlygas strateginei hibridinių automobilių iniciatyvai: jos mastą galima keisti, kad būtų galima taikyti įvairiausioms modelių serijoms ir įvairiausiems kėbulo modeliams, taip pat versijoms su vairu kairėje ir dešinėje.
„Mercedes-Bens“ asortimente – 14 elektromobilių
Išmetamo CO2 kiekio mažinimas visų kategorijų transporto priemonėse – didžiausias „Daimler AG“ prioritetas. Šiuo atžvilgiu svarbus aspektas yra judėjimas, naudojant elektros energiją. Bendrovė jau išleido į rinką daug elektromobilių, o jų asortimentas ir toliau plėsis.
Skūrusi „Smart Fortwo“ su elektrine pavara, „Daimler“ tapo pirmąja gamintoja, 2007 m. pasiūliusia serijiniu būdu gaminamus elektromobilius. Greitai bendrovė rinkoje turės keliolika transporto priemonių, įskaitant furgonus ir krovinines transporto priemones, kurios gali važiuoti neteršdamos atmosferos. Iki metų pabaigos bus pirmą kartą paleisti į rinką ketvirtos kartos dvivietis ir keturvietis „Smart“ automobiliai. „Smart Fortwo Coupé“ su elektrine pavara, „Smart Fortwo Cabrio“ su elektrine pavara ir „Smart Forfour“ su elektrine pavara debiutuos pasaulinėje rinkoje 2016 m. rugsėjo mėn. Paryžiaus automobilių parodoje. Naujasis „Smart Fortwo“ su elektrine pavara iki šių metų pabaigos bus išleistas JAV rinkoje, kurioje pastaruoju metu parduota maždaug 25 proc. visų baterijos energija varomų „Smart“ automobilių. Vėliau, 2017 m. pradžioje, dviviečiai ir keturviečiai modeliai bus prieinami ir Europos rinkoje.
Tobulins elektromobilių struktūrą
Kitas svarbus bendrovės žingsnis – kelių modelių elektromobilių struktūros tobulinimas, pritaikant ją baterijomis varomoms transporto priemonėms. Pirmasis modelis bus paleistas į rinką iki pasibaigiant dešimtmečiui. „Daimler“ vis daugiau dėmesio skiria nebe vien automobiliams kaip gaminiams, bet ir su judumu susijusioms paslaugoms.
Artimiausiu metu „Daimler“ pasiūlys naują sprendimą, skirtą įkrauti elektromobilį namuose: nuo 2017 m. indukcinis įkrovimas iš esmės pakeis įkrovimo patogumo sampratą. Iš pradžių planuojama naudoti šią technologiją atnaujintoje „Mercedes-Benz S 500 e“ modelio versijoje. Taip pat planuojamos naujovės ir krovimo prijungus kabelį srityje: nuo 2018 m. įkrovimas naudojant nuolatinę srovę, paremtas CCS (angl. Combined Charging System – mišri įkrovimo sistema), bus pamažu diegiamas visuose „Mercedes-Benz“ elektromobiliuose, todėl bus galima juos greitai įkrauti viešose vietose ir naudoti didesnę galią nei įmanoma dabar.

Per ateinančius dvejus metus Vokietijos automobilių bendrovė „Daimler“, gaminanti „Mercedes-Benz“ automobilius, investuos 14,5 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus ir plėtrą, o daugiau nei pusė šių investicijų bus skirta ekologiškoms technologijoms. Vien lengviesiems automobiliams numatoma išleisti 5,4 mlrd. eurų. Planuojama, kad tai bus vienintelis automobilių gamintojas pasaulyje, kurio visi modeliai bus varomi ir vidaus degimo varikliais, ir baterijos energija.
Bendrovė jau dabar kuria specialią transporto priemonės struktūrą, skirtą baterijos ir elektros energija varomiems lengviesiems automobiliams. „Mercedes-Benz“ pradės ir pirmosios transporto priemonės su kuro elementu ir pakrovimo technologija – „GLC F-CELL“ – serijinę gamybą.
Taupesnis degalų naudojimas
Nuo 1995 m. per du dešimtmečius keleivinių automobilių parko vidutinis sunaudojamų degalų kiekis sumažėjo beveik per pusę – nuo 9,2 l/100 km (230 g CO2/km) iki 5,0 l/100 km (123 g CO2/km). Šiandien 62 „Mercedes-Benz“ automobilių modeliai jau išmeta mažiau nei 120 g/km teršalų, o 104 modeliai priskirti A+ arba A degalų naudojimo efektyvumo klasei. 88 dyzelinu varomi modeliai sudaro itin didelę šių efektyviausiai degalus naudojančių transporto priemonių dalį.
Nauji „Mercedes-Benz“ benzininiai varikliai bus pradėti gaminti 2017 m., iš naujo nustatant degalų naudojimo efektyvumo standartus. Tai bus pirmas variklis su kietųjų dalelių filtru. Tuo pat metu bus pristatytas 48 voltų vidinis maitinimo šaltinis, o starteriai-generatoriai bus įtraukti į standartinę specifikaciją. Tai leis taupiau naudoti degalus. „Mercedes-Benz“ taip pat jau įgyvendina įkraunamų hibridinių automobilių iniciatyvą: „GLC Coupé 350 e 4MATIC“ ir „E 350 e“ klasių septintasis ir aštuntasis modeliai pasirodys prekybos salonuose dar 2016 m. Kitas didelis technologinis šuolis įvyks 2017 m. ir prasidės nuo „S 500 e“ modelio atnaujinimo: pirmą kartą vien elektra varomais automobiliais bus įmanoma nuvažiuoti daugiau nei 50 km dėl tobulesnės ličio jonų baterijos ir dar optimalesnės pažangios eksploatavimo strategijos.
Įkraunami hibridiniai automobiliai – tai viena pagrindinių kelių technologijų, skirtų ateities lengviesiems automobiliams, neteršiantiems vietos aplinkos. Taip yra todėl, kad klientai gali pasinaudoti abiem pranašumais: mieste šie automobiliai gali būti varomi vien elektra, o ilgose kelionėse jiems naudingas vidaus degimo variklio užtikrinamas nuvažiuojamas atstumas. Dėl šių hibridinių savybių vidaus degimo variklis taip pat tausiau naudoja degalus ir užtikrina dinamiškesnes eksploatacines savybes.
Įkraunamų hibridinių automobilių pranašumai išryškėja didelėse transporto priemonėse ir mišraus tipo maršrutuose, todėl „Mercedes-Benz“ šią galios pavaros koncepciją taiko C ir aukštesnės klasės automobiliams. Pažangaus modulinio hibrido sprendimas aiškiai sukuria palankesnes sąlygas strateginei hibridinių automobilių iniciatyvai: jos mastą galima keisti, kad būtų galima taikyti įvairiausioms modelių serijoms ir įvairiausiems kėbulo modeliams, taip pat versijoms su vairu kairėje ir dešinėje.
„Mercedes-Bens“ asortimente – 14 elektromobilių
Išmetamo CO2 kiekio mažinimas visų kategorijų transporto priemonėse – didžiausias „Daimler AG“ prioritetas. Šiuo atžvilgiu svarbus aspektas yra judėjimas, naudojant elektros energiją. Bendrovė jau išleido į rinką daug elektromobilių, o jų asortimentas ir toliau plėsis.
Skūrusi „Smart Fortwo“ su elektrine pavara, „Daimler“ tapo pirmąja gamintoja, 2007 m. pasiūliusia serijiniu būdu gaminamus elektromobilius. Greitai bendrovė rinkoje turės keliolika transporto priemonių, įskaitant furgonus ir krovinines transporto priemones, kurios gali važiuoti neteršdamos atmosferos. Iki metų pabaigos bus pirmą kartą paleisti į rinką ketvirtos kartos dvivietis ir keturvietis „Smart“ automobiliai. „Smart Fortwo Coupé“ su elektrine pavara, „Smart Fortwo Cabrio“ su elektrine pavara ir „Smart Forfour“ su elektrine pavara debiutuos pasaulinėje rinkoje 2016 m. rugsėjo mėn. Paryžiaus automobilių parodoje. Naujasis „Smart Fortwo“ su elektrine pavara iki šių metų pabaigos bus išleistas JAV rinkoje, kurioje pastaruoju metu parduota maždaug 25 proc. visų baterijos energija varomų „Smart“ automobilių. Vėliau, 2017 m. pradžioje, dviviečiai ir keturviečiai modeliai bus prieinami ir Europos rinkoje.
Tobulins elektromobilių struktūrą
Kitas svarbus bendrovės žingsnis – kelių modelių elektromobilių struktūros tobulinimas, pritaikant ją baterijomis varomoms transporto priemonėms. Pirmasis modelis bus paleistas į rinką iki pasibaigiant dešimtmečiui. „Daimler“ vis daugiau dėmesio skiria nebe vien automobiliams kaip gaminiams, bet ir su judumu susijusioms paslaugoms.
Artimiausiu metu „Daimler“ pasiūlys naują sprendimą, skirtą įkrauti elektromobilį namuose: nuo 2017 m. indukcinis įkrovimas iš esmės pakeis įkrovimo patogumo sampratą. Iš pradžių planuojama naudoti šią technologiją atnaujintoje „Mercedes-Benz S 500 e“ modelio versijoje. Taip pat planuojamos naujovės ir krovimo prijungus kabelį srityje: nuo 2018 m. įkrovimas naudojant nuolatinę srovę, paremtas CCS (angl. Combined Charging System – mišri įkrovimo sistema), bus pamažu diegiamas visuose „Mercedes-Benz“ elektromobiliuose, todėl bus galima juos greitai įkrauti viešose vietose ir naudoti didesnę galią nei įmanoma dabar.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų