REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Rusijoje, Utesno kaimelyje įvyko festivalis, kuris sutraukia nemažai lankytojų. Galbūt spektakliai labiau domina vaikus ir moteris, o ką veikti vyrams? Yra ir jiems pramogų!
Štai visai netoli kaimo, stipriajai lyčiai išsilieti, rengiamos bekelės varžybos. Emeraldo parko pelkynuose varžosi įvairiausi bekelės monstrai, kurie yra suskirstyti į dvi klases: „Tourism“, kurioje dalyvauja tik nedidelius patobulinimus gavę visureigiai, ir „Sport“, kurioje varžosi specialiai pelkėms, grioviams ir kitokioms gamtos kliūtims užkariauti sukurti žvėrys.
Šiemetinis renginys sutraukė net 72 ekipažus, kurie klasėse pasiskirtė beveik lygiai. Kadangi skyrėsi technikos paruošimo lygis, varžybų organizatoriai kiekvienai grupei paruošė atskirus maršrutus, kurie nusidriekė per pačius sudėtingiausius Emeraldo parko reljefus.

auto-002
Dalyviams taip pat buvo paruoštos „sūpuoklių“, „kryžiaus“, „gyvatės“ ir „spynos“ kliūtys. Svarbiausias trasos įveikimo kriterijus – laikas. Vienas iš rimčiausią techniką atgabenusių vairuotojų, Andrėjus Tarasovas, su entuziazmu šnekėjo, jog šis renginys šiemet yra vienas pirmųjų bekelės iššūkių Vladivostoko regione ir vyras norėjo išbandyti per žiemą atliktus patobulinimus jo „Nissan Patrol“ bei pamatyti, kaip patobulėjo pagrindiniai jo varžovai.
Organizatoriai dirbo išties puikiai – nepaleido dalyvių lyg avių ganytis po pievą. Prieš lenktynių startą surengtame susirinkime pirmą kartą tokiose varžybose dalyvaujanties ekipažams išaiškino, kaip įveikti sudėtingas kliūtis bei nesugaišti laiko atskiruose etapuose.

auto-006
Kliūtis palengvino dar kietai užšalusi žemė – po važiavimų visureigiai atrodė dar ganėtinai švarūs. Štai, kad ir vienas žiūrovų mėgstamiausių džipų – „Suzuki Jimny“ nesusitepė savo šviesaus kėbulo. Nedidelis, trumpą bazę turintis ir aukštai iškeltas džipas nesunkiai įveikė kliūtis, viena po kitos, tačiau kartais grėsmingai pasvirdavo ant šono, lyg ruošdamasis apvirsti. Beje, aukštą prošvaistę turinčiam „Suzuki“ puikiai sekėsi įveikti įdomiausią kliūtį – nedidelį vandens telkinį pilną ledo gabalų.

auto-010
Tarp japoniškų visureigių kartas nuo karto pasirodydavo ir vietinių gamintojų šedevras – „Lada Niva“. Aukštai iškeltas, grėsmingas padangas ir ratlankius turintis visureigis atrodo išties kovingai. Nedidelis svoris jam taip pat padėjo nesunkiai įveikti ledinį vandens telkinį.

auto-013
Varžybose dalyvavo begalė „Suzuki“ visureigių, tarp kurių populiariausias buvo „Vitara“ modelis. Tarp daugelio tokių džipų, labiausiai išsiskyrė stipriai modifikuota versija, turinti tik priekinę kėbulo dalį. Rimtai patobulintas „Vitara“ be problemų įveikinėjo kliūtis, kol per greitai įlėkė į ledinį vandenį, dėl kurio užgeso variklis. Galbūt kaltas hidro smūgis?

auto-028
 
Žinoma, daugiausiai žiūrovų sutraukė „Sport‘“ klasės trasa bei dalyviai, todėl „Tourism“ grupė atrodė lyg šiaip išvažiavę pasivažinėti bekelės entuziastai. O gal kas pasakys, kas per žvėris ganosi ten laukuose?

Praėjusį savaitgalį Rusijoje, Utesno kaimelyje įvyko festivalis, kuris sutraukia nemažai lankytojų. Galbūt spektakliai labiau domina vaikus ir moteris, o ką veikti vyrams? Yra ir jiems pramogų!
Štai visai netoli kaimo, stipriajai lyčiai išsilieti, rengiamos bekelės varžybos. Emeraldo parko pelkynuose varžosi įvairiausi bekelės monstrai, kurie yra suskirstyti į dvi klases: „Tourism“, kurioje dalyvauja tik nedidelius patobulinimus gavę visureigiai, ir „Sport“, kurioje varžosi specialiai pelkėms, grioviams ir kitokioms gamtos kliūtims užkariauti sukurti žvėrys.
Šiemetinis renginys sutraukė net 72 ekipažus, kurie klasėse pasiskirtė beveik lygiai. Kadangi skyrėsi technikos paruošimo lygis, varžybų organizatoriai kiekvienai grupei paruošė atskirus maršrutus, kurie nusidriekė per pačius sudėtingiausius Emeraldo parko reljefus.

auto-002
Dalyviams taip pat buvo paruoštos „sūpuoklių“, „kryžiaus“, „gyvatės“ ir „spynos“ kliūtys. Svarbiausias trasos įveikimo kriterijus – laikas. Vienas iš rimčiausią techniką atgabenusių vairuotojų, Andrėjus Tarasovas, su entuziazmu šnekėjo, jog šis renginys šiemet yra vienas pirmųjų bekelės iššūkių Vladivostoko regione ir vyras norėjo išbandyti per žiemą atliktus patobulinimus jo „Nissan Patrol“ bei pamatyti, kaip patobulėjo pagrindiniai jo varžovai.
Organizatoriai dirbo išties puikiai – nepaleido dalyvių lyg avių ganytis po pievą. Prieš lenktynių startą surengtame susirinkime pirmą kartą tokiose varžybose dalyvaujanties ekipažams išaiškino, kaip įveikti sudėtingas kliūtis bei nesugaišti laiko atskiruose etapuose.

auto-006
Kliūtis palengvino dar kietai užšalusi žemė – po važiavimų visureigiai atrodė dar ganėtinai švarūs. Štai, kad ir vienas žiūrovų mėgstamiausių džipų – „Suzuki Jimny“ nesusitepė savo šviesaus kėbulo. Nedidelis, trumpą bazę turintis ir aukštai iškeltas džipas nesunkiai įveikė kliūtis, viena po kitos, tačiau kartais grėsmingai pasvirdavo ant šono, lyg ruošdamasis apvirsti. Beje, aukštą prošvaistę turinčiam „Suzuki“ puikiai sekėsi įveikti įdomiausią kliūtį – nedidelį vandens telkinį pilną ledo gabalų.

auto-010
Tarp japoniškų visureigių kartas nuo karto pasirodydavo ir vietinių gamintojų šedevras – „Lada Niva“. Aukštai iškeltas, grėsmingas padangas ir ratlankius turintis visureigis atrodo išties kovingai. Nedidelis svoris jam taip pat padėjo nesunkiai įveikti ledinį vandens telkinį.

auto-013
Varžybose dalyvavo begalė „Suzuki“ visureigių, tarp kurių populiariausias buvo „Vitara“ modelis. Tarp daugelio tokių džipų, labiausiai išsiskyrė stipriai modifikuota versija, turinti tik priekinę kėbulo dalį. Rimtai patobulintas „Vitara“ be problemų įveikinėjo kliūtis, kol per greitai įlėkė į ledinį vandenį, dėl kurio užgeso variklis. Galbūt kaltas hidro smūgis?

auto-028
 
Žinoma, daugiausiai žiūrovų sutraukė „Sport‘“ klasės trasa bei dalyviai, todėl „Tourism“ grupė atrodė lyg šiaip išvažiavę pasivažinėti bekelės entuziastai. O gal kas pasakys, kas per žvėris ganosi ten laukuose?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų