REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt visi pažįstame tą žmogų, kuris be didelio vargo galėtų atvežti vieną ar kitą automobilį. Kartais tokios paprastos, bet vertingos paslaugos išauga į didžiulį verslą, kuriame sukasi pakankamai dideli pinigai. Tačiau anksčiau ar vėliau ateina diena, kai norisi ne tik man nors atvežti geidžiamą mašiną, bet ir savo rankose sukioti raktelius nuo svajonių automobilio.
Panašioje situacijoje atsidūrė vienas iš „JDM Legends“ įkūrėjų - Pete'as. Iš pradžių, tai buvo tik krikščioniška pagalba kitiems automanams, tačiau vėliau tai peraugo į didžiulį automobilių importavimo verslą.
Kitaip negu kiti naudotų automobilių salonai ar prekybvietės, Pete'o ir jo kolegai priklausantis verslas užsiima tik japoniškų automobilių prekyba. ne šiaip sau japoniškų, bet klasikinių ir labai pakankamai retų automobilių. Didžioji dalis jų buvo pagaminta šeštame, septintame ir aštuntame dešimtmečiuose.
Automobilių prekybai įsibėgėjus, Pete'as nusprendė palepinti ir save įsigydamas labai įdomų, labai gražų ir pakankamai retą mašiną - Nissan Skyline a.k.a Kenmeri. Net ir Japonijoje šių Skyline modelių yra pakankamai mažai, tuo tarpu Jungtinėse Amerikos Valstijose jų yra tik dvidešimt.
Kaip ir daugelis Nissan Skyline savininkų, taip ir Pete'as nusprendė saviškį papuošti GT-R modifikacijos detalėmis. Pete'as įsigijo GT-R ženkliukus, radiatoriaus groteles, sportines sėdynes ir net šoninius vaizdo veidrodėlius.
14 colių Watanabe ratlankiai nieko nenustebins, nes daugelis Nissan Skyline GT-R savininkų mėgsta įsigyti būtent šiuos „batus“. Dar viena standartinė Skyline GT-R modifikacija - reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie leidžia truputėlį sumažinti kėbulo prošvaisa.
Ir paskutinė modifikacija - naujas, dviejų litrų darbinio tūrio benzininis variklis su Nismo 44 milimetrų karbiuratoriais.

Turbūt visi pažįstame tą žmogų, kuris be didelio vargo galėtų atvežti vieną ar kitą automobilį. Kartais tokios paprastos, bet vertingos paslaugos išauga į didžiulį verslą, kuriame sukasi pakankamai dideli pinigai. Tačiau anksčiau ar vėliau ateina diena, kai norisi ne tik man nors atvežti geidžiamą mašiną, bet ir savo rankose sukioti raktelius nuo svajonių automobilio.
Panašioje situacijoje atsidūrė vienas iš „JDM Legends“ įkūrėjų - Pete'as. Iš pradžių, tai buvo tik krikščioniška pagalba kitiems automanams, tačiau vėliau tai peraugo į didžiulį automobilių importavimo verslą.
Kitaip negu kiti naudotų automobilių salonai ar prekybvietės, Pete'o ir jo kolegai priklausantis verslas užsiima tik japoniškų automobilių prekyba. ne šiaip sau japoniškų, bet klasikinių ir labai pakankamai retų automobilių. Didžioji dalis jų buvo pagaminta šeštame, septintame ir aštuntame dešimtmečiuose.
Automobilių prekybai įsibėgėjus, Pete'as nusprendė palepinti ir save įsigydamas labai įdomų, labai gražų ir pakankamai retą mašiną - Nissan Skyline a.k.a Kenmeri. Net ir Japonijoje šių Skyline modelių yra pakankamai mažai, tuo tarpu Jungtinėse Amerikos Valstijose jų yra tik dvidešimt.
Kaip ir daugelis Nissan Skyline savininkų, taip ir Pete'as nusprendė saviškį papuošti GT-R modifikacijos detalėmis. Pete'as įsigijo GT-R ženkliukus, radiatoriaus groteles, sportines sėdynes ir net šoninius vaizdo veidrodėlius.
14 colių Watanabe ratlankiai nieko nenustebins, nes daugelis Nissan Skyline GT-R savininkų mėgsta įsigyti būtent šiuos „batus“. Dar viena standartinė Skyline GT-R modifikacija - reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie leidžia truputėlį sumažinti kėbulo prošvaisa.
Ir paskutinė modifikacija - naujas, dviejų litrų darbinio tūrio benzininis variklis su Nismo 44 milimetrų karbiuratoriais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų