REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinijos automobilių gamintojai nebenori gaminti tik biudžetinės klasės ratuočius. Kinijos automobilių gamintojai nori kibti į atlapus „Audi“ ir „Mercedes Benz“ – aukštesnės klasės automobilių gamintojams, kurie gali pasigirti gerokai didesne pelno marža.
Puikus to įrodymas – Kinijoje vykstančioje automobilių parodoje pristatytas „Enovate ME7“ – aukštesnės klasės elektromobilis, kurio autoriai siekia tapti Kinijos „Tesla“.

Kinijos automobilių gamintojai nebenori gaminti tik biudžetinės klasės ratuočius. Kinijos automobilių gamintojai nori kibti į atlapus „Audi“ ir „Mercedes Benz“ – aukštesnės klasės automobilių gamintojams, kurie gali pasigirti gerokai didesne pelno marža.
Puikus to įrodymas – Kinijoje vykstančioje automobilių parodoje pristatytas „Enovate ME7“ – aukštesnės klasės elektromobilis, kurio autoriai siekia tapti Kinijos „Tesla“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Enovate ME7 (1)


Didžiausias „Enovate ME7“ išskirtinumas – žmogus, kuris buvo atsakingas už automobilio eksterjero dizainą. „Enovate ME7“ kėbulo linijas sukūrė pakankamai garsus – Hakanas Sarakoglu, kuris net 15 metų išdirbo „Porsche“ kompanijoje ir ženkliai prisidėjo prie „918 Spyder“, „Boxster“ ir „Cayman“ eksterjero dizaino.
2013 metais Hakanas Sarakoglu gavo viliojantį pasiūlymą iš Kinijos automobilių pramonės giganto – „Chery Automobile“, kuri siekdama pagerinti savo markės įvaizdį, į savo gretas pradėjo vilioti garsiausius automobilių dizainerius.

REKLAMA

Enovate ME7 (4)


Dabar jis vadovauja „Enovate“ kompanijos dizaino departamentui, kurio siekis buvo sukurti europietiškai atrodantį „SUV“ tipo automobilį, o tiksliau – elektromobilį.
Galbūt tai tik sutapimas, bet pirmojo „Enovate“ išmatavimai labai primena „Mercedes Benz GLC“. Abu automobiliai yra 4,6 metro ilgio, abiejų automobilių ratų bazės ilgis siekia 2,8 metro, abu labai panašaus aukščio. Nenustebtume, jeigu „Enovate ME7“ interjero erdvė taip pat labai primintų vokišką „SUV“.

REKLAMA
REKLAMA

Enovate ME7 (14)


Kompanijos atstovai teigia, jog elektra varomas „Enovate ME7“ išvystys 435 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. įsibėgės per 4,9 sekundės. Teoriškai, automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuos maždaug 500 kilometrų. Jeigu nuolatos važiuosite 60 km/val. greičiu – 700 kilometrų. Skamba įspūdingai, ar ne?

Enovate ME7 (13)


„Enovate ME7“ kūrėjai žada, jog serijinei gamybai paruoštas modelis atitiks „Level 4“ autonominiams automobiliams keliamus reikalavimus. Tai reiškia, jog išmanūs kompiuteriai ir sudėtingi algoritmai iš vairuotojo perims automobilio valdymą: nereikės laikyti rankų ant vairo, stebėti aplink esančią aplinką. Trumpai tariant – vairuotojas galės krapštyti nosį arba miegoti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Enovate ME7 (11)


Automobilio gamyba turėtų prasidėti sekančių metų pavasarį, Kinijos pietuose esančioje gamykloje. Gamintojas planuoja per vienerius pagaminti maždaug 60 000 vienetų.
Daugelis išgirdę šiuos planus, neslėptų nuostabos. Vis dėlto, „Enovate ME7“ bus parduodamas didžiausioje naujų automobilių rinkoje, kurioje dėmesio gali sulaukti net ir niekam nežinomas gamintojas. Juolab, bent jau Kinijoje, „Enovate ME7“ bus gerokai pigesnis už europietiškus analogus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų