REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Septintasis šių metų Senojo žemyno automobilių kroso etapas Vengrijos „Nyirid Motorsport Centrum“ trasoje iki pat finalinio važiavimo praėjusio sekmadienį vakarą vyko pagal pernykštį scenarijų: vienintelis čia startuojantis lietuvis Paulius Pleksovas dominavo kvalifikaciniuose važiavimuose ir atrodė pasirengęs pakartoti pernykštę sėkmę, kai lemiamoje kovoje visiems varžovams buvo neįkandamas. Deja, šįkart finalas baigėsi antrame posūkyje, kai po čekiško tarano buvo išmuštas Pauliaus „Ford Focus“ ratas.
Deja, tokie dalykai – aršių grumtynių pėdsakai ant automobilio kėbulo po kiekvienų lenktynių – tapo tiesiog rutina. Kaip ir selektyvus trasoje dirbančių arbitrų teisingumas: ką, kodėl ir kaip stipriai jie baudžia dažnai paaiškinti būna keblu net seniems autokroso vilkams. Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos vyrai tikina, esą smūgiai į pažeidžiamiausias P. Pleskovo mašinos vietas vyko teisėjų panosėje, tačiau jie nieko neleistino neįžvelgė.

Septintasis šių metų Senojo žemyno automobilių kroso etapas Vengrijos „Nyirid Motorsport Centrum“ trasoje iki pat finalinio važiavimo praėjusio sekmadienį vakarą vyko pagal pernykštį scenarijų: vienintelis čia startuojantis lietuvis Paulius Pleksovas dominavo kvalifikaciniuose važiavimuose ir atrodė pasirengęs pakartoti pernykštę sėkmę, kai lemiamoje kovoje visiems varžovams buvo neįkandamas. Deja, šįkart finalas baigėsi antrame posūkyje, kai po čekiško tarano buvo išmuštas Pauliaus „Ford Focus“ ratas.
Deja, tokie dalykai – aršių grumtynių pėdsakai ant automobilio kėbulo po kiekvienų lenktynių – tapo tiesiog rutina. Kaip ir selektyvus trasoje dirbančių arbitrų teisingumas: ką, kodėl ir kaip stipriai jie baudžia dažnai paaiškinti būna keblu net seniems autokroso vilkams. Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos vyrai tikina, esą smūgiai į pažeidžiamiausias P. Pleskovo mašinos vietas vyko teisėjų panosėje, tačiau jie nieko neleistino neįžvelgė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

13996248_942179092557210_8629543863652836956_o


„Žinoma dėl to apmaudu, nes šįkart per visus kvalifikacinius važiavimus automobilis veikė nepriekaištingai, buvau greitas ir užtikrintai laimėjau du pusfinalius. Kadangi kitoje grupėje abu kartus pirmas finišavo Vaclav Fejfar, kaip atrodys starto rikiuotė finale buvo visiškai aišku – aš su  sezono lyderiu gavau vietą pirmoje eilėje ir turėjau visas galimybes kovoti dėl pergalės. Deja, finale vėl prasidėjo „bulių kautynės“. Jau pirmajame posūkyje gavau smūgį į galinį kairį ratą iš Aleš Fučik. Iš kitos pusės į šoną įsirėmė ir stumti pradėjo Otakar Vyborny. Po tokios atakos aš pats atsitrenkiau į greta buvusią V. Fejfaro mašiną, plius gavau stiprų smūgį į „Ford“ galą. Pasistumdymo rezultatas – deformuota galinė pakaba, nulaužta priekinio kairio rato šakė, išplėštas amortizatorius, nurautas pusašis. Su tokiomis „traumomis“ ne tik lenktyniauti, bet apskritai judėti neįmanoma net teoriškai“, – apie kovas Vengrijoje pasakojo P. Pleskovas.
Tokia įvykių raida iš esmės laidoja Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos lyderio viltis šiais metais prasibrauti bent į prizininkų gretas galutinėje Europos čempionato rikiuotėje. Šiuo metu Paulius su 131 tašku įsitvirtinęs penktoje turnyrinės lentelės vietoje ir nuo trečioje pozicijoje esančio Martin Samohyl atsilieka 44 taškais, o nuo ketvirtą rezultatą turinčio A. Fučik – 30 taškų. Per likusius du etapus Italijos ir Prancūzijos trasose aplenkti juo būtų įmanoma su sąlyga, kad nei vienas čekas nepelnytų nė taško.

REKLAMA

14064203_943221942452925_6685783442408870148_n


Kur kas atkaklesnė kova vyksta dėl to, kam atiteks šiųmetinio čempionato karūna: 5 iš 7 etapų daugiausia taškų surinkusio (iš viso 215)  V. Fejfar ir kito čeko, O. Vyborny – viso labo 14 taškų  skirtumas.
Aštuntasis 2016-ųjų Europos autokroso čempionato etapas vyks rugsėjo 10-11 dienomis „Maggiori“ trasoje.
Rezultatai po septynių 2016-ųjų Europos automobilių kroso čempionato etapų:
1. 209 FEJFAR Václav CZE „Škoda Fabia“ 215 (taškų)
2 . 201 VÝBORNÝ Otakar CZE „Mitsubishi Colt“ 201
3. 204 SAMOHÝL Martin CZE „Škoda Fabia“ 175
4. 203 FUČÍK Aleš CZE „Škoda Fabia“ 161
5. 202 PLESKOVAS Paulius LTU „Ford Focus“ 131
6. 210 HENNERSDORF Grit DEU „Citroen DS3“ 108
7. 206 BROŽEK Jan CZE „Škoda Fabia“ 101
8. 216 ČERVENÝ Lukáš CZE „Škoda Fabia“ 98
9. 220 BOELE Adrian NLD „Škoda Fabia“ 60
10. 220 KIS Adam HUN „Mitsubishi  Colt“  53

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų