REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pagrindinis Merfio dėsnis byloja - jei tik kas nors gali nepasisekti, būtinai nepasiseks! Pirmojo Europos automobilių kroso čempionato etapo Seelow (Vokietija) trasoje klaipėdiečiui Pauliui Pleskovui viskas nutiko būtent taip: tiek laisvųjų treniruočių, tiek kvalifikacinių važiavimų metu, tiek pusfinalių metu jis buvo vienas akivaizdžių lyderių, tačiau finale iš numatytų 8 ratų pavyko įveikti nepilnus du. Lūžus Pauliaus vairuojamo „Ford Focus“ vairo kolonėlei automobilis tapo nevaldomas.
„Šitas gedimas sugadino iš tiesų neprastai prasidėjusį savaitgalį. Per treniruotes ir kontrolinius važiavimus pavyko važiuoti greitai ir iškovoti vietą pirmoje starto eilėje. Deja, svarbiausio starto metu antrame rate įlėkiau į vieną skaudžių duobių, atsivėrusių po „Super Buggy“ klasės dalyvių finalo. Jie važiavo prieš mus, o trasa po to nebuvo lyginama. Žinoma, dėl to žiauriai apmaudu, nes buvau kvalifikuotas tik devintoje vietoje, nors realiai pretendavau mažiausiai į prizininkų trejetuką“, – pasibaigus lenktynėms pasakojo P. Pleskovas.

Pagrindinis Merfio dėsnis byloja - jei tik kas nors gali nepasisekti, būtinai nepasiseks! Pirmojo Europos automobilių kroso čempionato etapo Seelow (Vokietija) trasoje klaipėdiečiui Pauliui Pleskovui viskas nutiko būtent taip: tiek laisvųjų treniruočių, tiek kvalifikacinių važiavimų metu, tiek pusfinalių metu jis buvo vienas akivaizdžių lyderių, tačiau finale iš numatytų 8 ratų pavyko įveikti nepilnus du. Lūžus Pauliaus vairuojamo „Ford Focus“ vairo kolonėlei automobilis tapo nevaldomas.
„Šitas gedimas sugadino iš tiesų neprastai prasidėjusį savaitgalį. Per treniruotes ir kontrolinius važiavimus pavyko važiuoti greitai ir iškovoti vietą pirmoje starto eilėje. Deja, svarbiausio starto metu antrame rate įlėkiau į vieną skaudžių duobių, atsivėrusių po „Super Buggy“ klasės dalyvių finalo. Jie važiavo prieš mus, o trasa po to nebuvo lyginama. Žinoma, dėl to žiauriai apmaudu, nes buvau kvalifikuotas tik devintoje vietoje, nors realiai pretendavau mažiausiai į prizininkų trejetuką“, – pasibaigus lenktynėms pasakojo P. Pleskovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

14780359028_731a28b090_o


Po tokios Lietuvos sportininko nesėkmės visą garbės pakylą užėmė čekai. Greičiausias finale buvo vienas favoritų Vaclavas Fejfaras su „Škoda Fabia“, antras – Otkaras Vyborny su „Mitsubishi Colt“, o trečias – Janas Brožekas su dar viena „Škoda Fabia“.
Tiesa, Pauliaus reikalai po pirmojo Europos automobilių kroso čempionato etapo nėra tokie liūdni. Šiais metais pirmenybės vyksta pagal naują reglamentą, kuriame skiriami taškai iš už rezultatus kvalifikaciniuose važiavimuose. Kadangi ten klaipėdietis griežė pirmuoju smuiku, bendra taškų suma užtikrino 4-ąją vietą. V. Fejfaras jų turi 35, O. Vyborny – 29, J. Brožekas – 24, o P. Pleskovas – 21.
Senojo žemyno autokroso čempionato Seelow trasoje „Buggy 1600“ klasėje startavę Tomas Zavarskis ir Gintaras Morkevičius šįkart stebuklo nesukūrė: vienas sportininkų pusfinalyje po kontakto su varžovų vertėsi, o kitas finišavo 26. Tikslesnių rezultatų vokiškojo etapo organizatoriai savo tinklapyje kol kas neskelbia.


N40 vyrų autoklubas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų