REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į svarbų posėdį susirinkusi Formulės-1 strateginė grupė atmetė „Ferrari“ pasiūlymą nuo 2017 metų pereiti prie 8 cilindrų benzininių variklių su dvejomis turbinomis. 
Pagal „Ferrari“ pasiūlymą, naujieji varikliai būtų ne tik galingesni, bet ir padėtų visiems Formulės-1 bolidams tapti greitesniems. Pasak „Ferrari“ komandos atstovų, naujieji varikliai be didelio vargo galėtų išvystyti 1000 arklio galių ar net daugiau.
Tačiau, kai „Ferrari“ pasiūlė pereiti prie naujų variklių, prieš šį pakeitimą piestu stojo „Honda“ ir „Mercedes“. Šių dviejų variklių gamintojų atstovai netgi pagrasino palikti Formulę-1, jeigu būtų priimti naujieji variklių pakeitimai.
Pasibaigus strateginės grupės posėdžiui, Bernie Ecclestone'as teigė, jog 1000 arklio galių galima išspausti ir iš dabartinių 6 cilindrų motoro. Tačiau apie variklių pajėgumo didinimą Formulės-1 strateginė grupė diskutuos kitą kartą.

Į svarbų posėdį susirinkusi Formulės-1 strateginė grupė atmetė „Ferrari“ pasiūlymą nuo 2017 metų pereiti prie 8 cilindrų benzininių variklių su dvejomis turbinomis. 
Pagal „Ferrari“ pasiūlymą, naujieji varikliai būtų ne tik galingesni, bet ir padėtų visiems Formulės-1 bolidams tapti greitesniems. Pasak „Ferrari“ komandos atstovų, naujieji varikliai be didelio vargo galėtų išvystyti 1000 arklio galių ar net daugiau.
Tačiau, kai „Ferrari“ pasiūlė pereiti prie naujų variklių, prieš šį pakeitimą piestu stojo „Honda“ ir „Mercedes“. Šių dviejų variklių gamintojų atstovai netgi pagrasino palikti Formulę-1, jeigu būtų priimti naujieji variklių pakeitimai.
Pasibaigus strateginės grupės posėdžiui, Bernie Ecclestone'as teigė, jog 1000 arklio galių galima išspausti ir iš dabartinių 6 cilindrų motoro. Tačiau apie variklių pajėgumo didinimą Formulės-1 strateginė grupė diskutuos kitą kartą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų