REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuriant sportišką automobilį reikia atsižvelgti ne tik į galingą motorą, tinkamą pakabos konfigūraciją ar preciziškai veikiantį vairo mechanizmą. Kiekvienas gamintojas atsižvelgia ir į oro pasipriešinimo koeficientą. Kuo jis mažesnis, tuo lengviau automobilis rieda. Kuo lengviau automobilis rieda, tuo geriau automobilis reaguoja į vairuotojo komandas, gali pasiekti didesnį maksimalų greitį.
1974 metais, automobilių dizaino įmonė „Pininfarina“ bendradarbiaudama su super-automobilių gamintoja „Ferrari“, pristatė išskirtinę koncepciją, kuri buvo pakrikštyta „CR25“ vardu. Aldo Brovarone vadovaujama inžinierių komanda užsibrėžė tikslą sukurti aerodinamiškiausią sportišką, keturvietį automobilį.

Kuriant sportišką automobilį reikia atsižvelgti ne tik į galingą motorą, tinkamą pakabos konfigūraciją ar preciziškai veikiantį vairo mechanizmą. Kiekvienas gamintojas atsižvelgia ir į oro pasipriešinimo koeficientą. Kuo jis mažesnis, tuo lengviau automobilis rieda. Kuo lengviau automobilis rieda, tuo geriau automobilis reaguoja į vairuotojo komandas, gali pasiekti didesnį maksimalų greitį.
1974 metais, automobilių dizaino įmonė „Pininfarina“ bendradarbiaudama su super-automobilių gamintoja „Ferrari“, pristatė išskirtinę koncepciją, kuri buvo pakrikštyta „CR25“ vardu. Aldo Brovarone vadovaujama inžinierių komanda užsibrėžė tikslą sukurti aerodinamiškiausią sportišką, keturvietį automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

001


Kaip bebūtų keista, tačiau automobilis buvo pradėtas vos keliais mėnesiais anksčiau nei „Pininfarina“ pradėjo savo teritorijoje statyti pastatą, kuriame būtų vėjo tunelis. Tad, kol „Pininfarina“ teritorijoje vyko statybos, didžioji dauguma inžinierių plušo „Ferrari“ kompanijos būstinėje.
„Ferrari“ tapusi padėties šeimininke, stengėsi kaip įmanydama pakeisti automobilio išvaizdą. Pirmųjų prototipų išvaizda ne iš tolo nepriminė „Ferrari“ automobilių, o tai buvo didžiulė problema, nes pagal pirminį planą „CR25“ turėjo būti demonstruojamas įvairiose tarptautinėse parodose.
Prie projekto prisijungus keliems „Ferrari“ dizaineriams, jie pakeitė automobilio priekinę dalį, praplatino sparnus, pridėjo nuožulnią stogo liniją su kukliu spoileriu.

REKLAMA

002


Pirmieji „CR25“ prototipai atvykę į vėjo tunelį bandymams, susidūrė su techninėmis problemomis. Iš pradžių iš rikiuotės išėjo vėjo tunelį valdanti sistema, po to pastate dingo elektra, kol galiausiai bandymai buvo nutraukti dėl laiko trūkumo.
Sugrįžę į vėjo tunelį po dviejų savaičių, automobilis pademonstravo puikų rezultatą. „CR25“ oro pasipriešinimo koeficientas siekė vos 0,256. Tai buvo vienas geriausių rezultatų pasaulyje. Tačiau tai buvo dar ne viskas.
Nepatenkinti savo rezultatais, inžinieriai sugrįžo prie braižymo lentos. Atnaujintas automobilis gavo iš plastiko pagamintus bamperius, kurie atstodavo spoilerius ir sukurdavo nemažą prispaudžiamąją jėgą.

www.allcarindex.com


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų