REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Formulės 1 vairuotojų saugumas per ilga laikotarpį stipriai pagerėjo, tačiau ir šiandien tai išlieka vienu iš svarbiausių klausimų.
2009 metais Ferrari vairuotojas Felipe Massa vos nežuvo, po to, kai iš Rubens Barrichello bolido atitrūkusi spyruoklė parskriejo į jo šalmą. Po nelaimės F. Massa galvoje įstatyta tinaninė plokštelė. Vos dvi savaites prieš šį incidentą 18-metis Henry Surtees žuvo, kai į jo šalmą atsitrenkė priešininko ratų konstrukcijos dalis.
Kartais tai ne tik išlūžusios priešininkų bolidų detalės, kurios sukelia pavojų. Christiano da Matta bandymų metu susidūrė su elniu, o patirta galvos trauma privertė nutraukti lenktynininko karjerą.


FIA yra rimtai susirūpinusi lenktynininkų, kurių automobilų kokpitas yra atviras, saugumu. Šiuo metu federacija testuoja nukreipiamąjį rėmą, kuris būtų montuojamas bolido priekyje. Jo pagalba, bet kokia iš priekio atskriejanti detalė būtų nukreipiama virš vairuotojo šalmo. Žinoma, vairuotojams tai nėra patogu, nes atsirastų kelios nematomos zonos bolido priekyje, tačiau taip lenktyniauti būtų kur kas saugiau.



Formulės 1 vairuotojų saugumas per ilga laikotarpį stipriai pagerėjo, tačiau ir šiandien tai išlieka vienu iš svarbiausių klausimų.
2009 metais Ferrari vairuotojas Felipe Massa vos nežuvo, po to, kai iš Rubens Barrichello bolido atitrūkusi spyruoklė parskriejo į jo šalmą. Po nelaimės F. Massa galvoje įstatyta tinaninė plokštelė. Vos dvi savaites prieš šį incidentą 18-metis Henry Surtees žuvo, kai į jo šalmą atsitrenkė priešininko ratų konstrukcijos dalis.
Kartais tai ne tik išlūžusios priešininkų bolidų detalės, kurios sukelia pavojų. Christiano da Matta bandymų metu susidūrė su elniu, o patirta galvos trauma privertė nutraukti lenktynininko karjerą.


FIA yra rimtai susirūpinusi lenktynininkų, kurių automobilų kokpitas yra atviras, saugumu. Šiuo metu federacija testuoja nukreipiamąjį rėmą, kuris būtų montuojamas bolido priekyje. Jo pagalba, bet kokia iš priekio atskriejanti detalė būtų nukreipiama virš vairuotojo šalmo. Žinoma, vairuotojams tai nėra patogu, nes atsirastų kelios nematomos zonos bolido priekyje, tačiau taip lenktyniauti būtų kur kas saugiau.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų