REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi puikiai žinome kaip atrodo „Fiat Punto“, „Fiat Bravo“, „Fiat Uno“ ar „Fiat Tipo“, tačiau ar kada nors matėte ir čiupinėjote „Fiat Croma Turbo“? Nors „Fiat Croma“ automobilių mūsų keliuose netrūko, tačiau „Turbo“ ženkliuku pažymėtas modelis šiais laikais labai retas ir labai įdomus.
„Fiat Croma“ daugeliui automanų asocijuojasi su „Lancia Thema“, „Saab 9000“ ir „Alfa Romeo 164“. Šie keturi automobiliai dalinosi ta pačia platforma ir daugeliu kitų komponentų. Pradedant varikliais ir baigiant pakabos komponentais. Devinto dešimtmečio viduryje pasirodęs automobilis po ilgos pertraukos padėjo „Fiat“ markei sugrįžti į didelių, erdvių, aukštesnės klasės modelių segmentą.
Techniškai, naujasis „Fiat“ flagmanas negalėjo pasigirti inovacijomis ar aukščiausios klasės varikliais. Tai buvo paprastesnė „Lancia Thema“ ir „Alfa Romeo 164“ modelių versija. Vis dėlto, daugiausiai dėmesio sulaukė Giorgetto Giugiaro sukurtos automobilio linijos. Palyginus „Fiat Croma“ su pagrindiniais konkurentais, automobilis iš tikrųjų atrodė išskirtinai ir netgi elegantiškai.

Visi puikiai žinome kaip atrodo „Fiat Punto“, „Fiat Bravo“, „Fiat Uno“ ar „Fiat Tipo“, tačiau ar kada nors matėte ir čiupinėjote „Fiat Croma Turbo“? Nors „Fiat Croma“ automobilių mūsų keliuose netrūko, tačiau „Turbo“ ženkliuku pažymėtas modelis šiais laikais labai retas ir labai įdomus.
„Fiat Croma“ daugeliui automanų asocijuojasi su „Lancia Thema“, „Saab 9000“ ir „Alfa Romeo 164“. Šie keturi automobiliai dalinosi ta pačia platforma ir daugeliu kitų komponentų. Pradedant varikliais ir baigiant pakabos komponentais. Devinto dešimtmečio viduryje pasirodęs automobilis po ilgos pertraukos padėjo „Fiat“ markei sugrįžti į didelių, erdvių, aukštesnės klasės modelių segmentą.
Techniškai, naujasis „Fiat“ flagmanas negalėjo pasigirti inovacijomis ar aukščiausios klasės varikliais. Tai buvo paprastesnė „Lancia Thema“ ir „Alfa Romeo 164“ modelių versija. Vis dėlto, daugiausiai dėmesio sulaukė Giorgetto Giugiaro sukurtos automobilio linijos. Palyginus „Fiat Croma“ su pagrindiniais konkurentais, automobilis iš tikrųjų atrodė išskirtinai ir netgi elegantiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

fiat_croma_turbo_i.e._2


Variklių gamoje buvo net šešiolika skirtingų modifikacijų. Pradedant nuo kuklių 90 arklio galių išvystančių benzininių ir baigiant 2.5 litro dyzelinių motorų. Vis dėlto, pati įdomiausia versija buvo „Fiat Croma Turbo“.
Virš priekinės ašies buvo sumontuotas 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris išvystė 155 arklio galias. Šiais laikais tai nėra labai daug, tačiau reikėtų prisiminti, jog „Croma Turbo“ pasirodė metu, kai „BMW M3“ turėjo 195 arklio galias ir buvo laikomas vienu greičiausiu automobilių planetoje.

REKLAMA

fiat_croma_turbo_i.e._4


Vadovaujantis gamintojo pateiktais duomenimis, dinamiškoji „Croma Turbo“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 8.2 sekundės. Vėlgi, neįspūdingas rezultatas, jeigu lygintume su šiuolaikiniais automobiliais.
Tačiau „Fiat Croma Turbo“ turėjo tokį patį variklį, kuris buvo montuojamas ir į „Lancia Delta Integrale“. Vienintelis skirtumas - į „Lancia Delta Integrale“ montuotas agregatas išvysto 185 arklio galias, tad nuvežus pas tinkamą specialistą, kukliai atrodančios „Croma“ motoras įgaudavo 30 arklio galių pastiprinimą.

REKLAMA
REKLAMA

fiat_croma_turbo_i.e._5


Vėliau, itališko automobilio modelių gamoje atsirado versija su „Alfa Romeo“ specialistų sukurtu 6 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystė 160 arklio galių. Tačiau ši versija yra dar retesnė ir kelis kartus brangesnė už „Fiat Croma Turbo“, kuri 9 dešimtmetyje pateko į greičiausių tokio dydžio sedanų sąrašą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų