REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ford Fiesta nuo pat pirmo savo pasirodymo aštuntame dešimtmetyje, visada buvo varomas priekiniais ratais, o po kapotu slypėdavo įvairiausi benzininiai ir dyzeliniai agregatai. 
Praėjus trisdešimt aštuoneriems metams po pirmos kartos Ford Fiesta debiuto, kompaktiškas hečbekas iki šiol yra populiariausias kompanijos modelis Europoje. Daug dėmesio sulaukia ne tik paprastos versijos su dyzeliniais varikliais, bet ir sportiškiausios modifikacijos. Pavyzdžiui, šiuo metu gaminama šeštoji modelio karta išsiskiria taupiais ir galingais EcoBoost benzininiais varikliais, o „automaniškiausia“ modelio versija daugelyje palyginamųjų testų įveikia savo varžovus iš Prancūzijos ir Vokietijos.
Vis dėlto, ką daryti, jeigu jums pati sportiškiausia Fiesta ST neatitinka jūsų norų? Yra dvi išeitys : Pasirinkti kitą automobilį arba įjungti vaizduotę ir sukurti naują Ford Fiesta modifikaciją, kurios kompanijos specialistai taip ir nesukūrė.
Marcas Kinsey iš D.Britanijos yra užkietėjęs Ford Fiesta fanas. Iki šiol vaikinas savo garaže turėjo gausiai patobulintą, drago varžyboms skirtą Ford Fiesta, kuri 1/4 mylios atstumą sugebėdavo įveikti per maždaug 13 sekundžių. Tačiau, tai buvo automobilis skirtas ne bendro naudojimo keliams, bet lenktynių trasoms. Nebuvo kitos išeities - reikia pradėti naują projektą.
Keletas draugų išgirdę pirminę vyro viziją pasiūlė jam išbandyti BMW M3 ir Ford Escort Cosworth, tačiau Marco noras į mažą hečbeką paversti superautomobilių siaubu niekur nepradingo. Iš esmės, automobilis turėjo priminti bendro naudojimo keliams skirtą JWRC klasės ralio bolidą.
Kokiam automobiliui priklausė variklis ir keturių varomųjų ratų pavara? Escort Cosworth. 2 litrų turbininis motoras šiuo metu išvysto maždaug 500 arklio galių. Pasak Marco, iš variklio buvo galima spausti dar daugiau, bet tada atsirastų nepatikimumo problemų. Kadangi mašina bus naudojama ne tik lenktynių trasoje, bet ir kiekvieną mielą dieną į darbą, tenka šiek tiek aplaužyti sau ragus.
Šiuo metu projektas yra dar kūrimo stadijoje, tad galūtinio modifikacijų sąrašo dar negalime pateikti, tačiau keliomis nuotraukomis iš Fiesta Cosworth „lipdymo“ tikrai pasidalinsime.
Galerija : 

Ford Fiesta nuo pat pirmo savo pasirodymo aštuntame dešimtmetyje, visada buvo varomas priekiniais ratais, o po kapotu slypėdavo įvairiausi benzininiai ir dyzeliniai agregatai. 
Praėjus trisdešimt aštuoneriems metams po pirmos kartos Ford Fiesta debiuto, kompaktiškas hečbekas iki šiol yra populiariausias kompanijos modelis Europoje. Daug dėmesio sulaukia ne tik paprastos versijos su dyzeliniais varikliais, bet ir sportiškiausios modifikacijos. Pavyzdžiui, šiuo metu gaminama šeštoji modelio karta išsiskiria taupiais ir galingais EcoBoost benzininiais varikliais, o „automaniškiausia“ modelio versija daugelyje palyginamųjų testų įveikia savo varžovus iš Prancūzijos ir Vokietijos.
Vis dėlto, ką daryti, jeigu jums pati sportiškiausia Fiesta ST neatitinka jūsų norų? Yra dvi išeitys : Pasirinkti kitą automobilį arba įjungti vaizduotę ir sukurti naują Ford Fiesta modifikaciją, kurios kompanijos specialistai taip ir nesukūrė.
Marcas Kinsey iš D.Britanijos yra užkietėjęs Ford Fiesta fanas. Iki šiol vaikinas savo garaže turėjo gausiai patobulintą, drago varžyboms skirtą Ford Fiesta, kuri 1/4 mylios atstumą sugebėdavo įveikti per maždaug 13 sekundžių. Tačiau, tai buvo automobilis skirtas ne bendro naudojimo keliams, bet lenktynių trasoms. Nebuvo kitos išeities - reikia pradėti naują projektą.
Keletas draugų išgirdę pirminę vyro viziją pasiūlė jam išbandyti BMW M3 ir Ford Escort Cosworth, tačiau Marco noras į mažą hečbeką paversti superautomobilių siaubu niekur nepradingo. Iš esmės, automobilis turėjo priminti bendro naudojimo keliams skirtą JWRC klasės ralio bolidą.
Kokiam automobiliui priklausė variklis ir keturių varomųjų ratų pavara? Escort Cosworth. 2 litrų turbininis motoras šiuo metu išvysto maždaug 500 arklio galių. Pasak Marco, iš variklio buvo galima spausti dar daugiau, bet tada atsirastų nepatikimumo problemų. Kadangi mašina bus naudojama ne tik lenktynių trasoje, bet ir kiekvieną mielą dieną į darbą, tenka šiek tiek aplaužyti sau ragus.
Šiuo metu projektas yra dar kūrimo stadijoje, tad galūtinio modifikacijų sąrašo dar negalime pateikti, tačiau keliomis nuotraukomis iš Fiesta Cosworth „lipdymo“ tikrai pasidalinsime.
Galerija : 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų