REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių entuziastams, norėjusiems įsitikinti, ar garsusis „Ford EcoBoost“ trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio variklis yra ne tik mažas, bet ir patvarus ekstremaliomis sąlygomis, laukti liko neilgai. „Ford Motor Company“ Ženevos automobilių parodoje pristatė visiškai naują raliui skirtą „Ford Fiesta R2“. Tai bus pirmasis ralio automobilis, varomas vieno litro darbinio tūrio trijų cilindrų varikliu. Ralio automobilyje montuojamo mažyčio variklio galia siekia 170 AG.
„M-Sport“ komandos parengtas R2 klasės bolidas tapo pirmuoju ralio automobiliu, kurį kuriant atsižvelgta į tarptautinės automobilių federacijos FIA atnaujintus R2 techninius reikalavimus, numatančius litro darbinio tūrio variklių įteisinimą.
„Ford“ džiaugiasi, kad kartu su ralio ekspertais iš „M-Sport“ tapo šio inovatyvaus projekto dalimi“, - teigė „Ford Performance“ lenktynių padalinio Europoje vadovas Gerardas Quinnas. „Su trejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintu varikliu „Ford Fiesta R2“ įkūnys galimybę jauniems sportininkams išbandyti „EcoBoost“ technologiją koviniu režimu. Šio įspūdingo variklio ir patobulintos važiuoklės kombinacija leidžia ir toliau tikėtis „Fiesta R2“ lyderystės savo klasėje“, - pridėjo Quinnas.

Automobilių entuziastams, norėjusiems įsitikinti, ar garsusis „Ford EcoBoost“ trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio variklis yra ne tik mažas, bet ir patvarus ekstremaliomis sąlygomis, laukti liko neilgai. „Ford Motor Company“ Ženevos automobilių parodoje pristatė visiškai naują raliui skirtą „Ford Fiesta R2“. Tai bus pirmasis ralio automobilis, varomas vieno litro darbinio tūrio trijų cilindrų varikliu. Ralio automobilyje montuojamo mažyčio variklio galia siekia 170 AG.
„M-Sport“ komandos parengtas R2 klasės bolidas tapo pirmuoju ralio automobiliu, kurį kuriant atsižvelgta į tarptautinės automobilių federacijos FIA atnaujintus R2 techninius reikalavimus, numatančius litro darbinio tūrio variklių įteisinimą.
„Ford“ džiaugiasi, kad kartu su ralio ekspertais iš „M-Sport“ tapo šio inovatyvaus projekto dalimi“, - teigė „Ford Performance“ lenktynių padalinio Europoje vadovas Gerardas Quinnas. „Su trejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintu varikliu „Ford Fiesta R2“ įkūnys galimybę jauniems sportininkams išbandyti „EcoBoost“ technologiją koviniu režimu. Šio įspūdingo variklio ir patobulintos važiuoklės kombinacija leidžia ir toliau tikėtis „Fiesta R2“ lyderystės savo klasėje“, - pridėjo Quinnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford-Fiesta-R2-2


2010 metais sukurta pirmosios kartos „Fiesta R2“ buvo pirmoji R2 klasės ralio mašina, skirta jauniems sportininkams pradėti karjerą pagal „Blue Oval‘s Ladder of Opportunity“ programą.  „Fiesta R2“ demonstravo patikimumą ralio etapuose visame pasaulyje, įskaitant „World Rally Championship“ (WRC) etapus. R2 klasėje laimintis pilotas vėliau gali pereiti prie itin sėkmingo R5 klasės „Fiesta R5“ ir, galiausiai, WRC klasės „Fiesta RS WRC“.
Daugiau nei 250 „Fiesta R2” mašinų dabar dalyvauja varžybose visame pasaulyje – taip padėdamos jauniesiems talentams pasiekti laimėjimų bei laurų įvairiose klasėse ir čempionatuose.
Visiškai nauja „Fiest R2“ bus išbandyta „Drive DMACK Fiesta Trophy“ serijoje, pirmiausia „Rally de Portugal“ gegužės mėnesį, taip pat ir Suomijoje, Vokietijoje, Lenkijoje bei Ispanijoje.

REKLAMA

Ford-Fiesta-R2-3


„Pirmieji „Fiesta R2“ bandymai buvo itin daug žadantys ir mes tęsime šio modelio tobulinimą per ateinančius kelis mėnesius“, - teigė generalinis „M-Sport“ direktorius, Malcolmas Wilsonas.  „Ford Fiesta R2“ buvo vienas sėkmingiausių mūsų modelių, o nauja jo versija, panašu, suteiks pranašumų praktiškai visose svarbiausiose srityse. „Ford“ palaikymo dėka naujas ir inovatyvus 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis bus geras žingsnis į priekį atsižvelgiant į vairavimo galimybes ir aš negaliu sulaukti, kol tai pamatysiu varžybų metu“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų