REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visada galvojau, kad laikai kuomet daugumos automobilių darbinis tūris nesiekė daugiau 1,6 litro jau praėjo. Kalbu apie sovietmečius. Mūsų tėvai, seneliai važinėjo tarybiniais automobiliais ir tuo džiaugėsi. Bet kas ten per varikliai. Maži, negalingi, kaprizingi...
Visgi laikai keičiasi, kažkas panašėja su seniai pamirštomis tiesomis. Visi vėl galvoja, kaip važiuoti kuo taupiau, kaip būti transporto dalimi, o ne šykščiu vartotoju, ryjančiu prabangius degalus.


Ford pristatė naują 3-ių cilindrų variklį su turbina. Darbinis tūris - 1,0 litras. Galimi 2 galingumo variantai: 100 AG ir 125 AG. Šis variklis skirtas pakeisti šiuo metu rinkoje esantį 1,6 litro benzininį variklį. Teigiama, kad vidutinės kuro sąnaudos bus 5l/100km. Maksimalus variklio sukimo momentas - 200 Nm. Kol kas variklis bus parduodamas su Focus modeliu, o paskui pasirodys ir B-MAX mažame vienatūryje.

Visada galvojau, kad laikai kuomet daugumos automobilių darbinis tūris nesiekė daugiau 1,6 litro jau praėjo. Kalbu apie sovietmečius. Mūsų tėvai, seneliai važinėjo tarybiniais automobiliais ir tuo džiaugėsi. Bet kas ten per varikliai. Maži, negalingi, kaprizingi...
Visgi laikai keičiasi, kažkas panašėja su seniai pamirštomis tiesomis. Visi vėl galvoja, kaip važiuoti kuo taupiau, kaip būti transporto dalimi, o ne šykščiu vartotoju, ryjančiu prabangius degalus.


Ford pristatė naują 3-ių cilindrų variklį su turbina. Darbinis tūris - 1,0 litras. Galimi 2 galingumo variantai: 100 AG ir 125 AG. Šis variklis skirtas pakeisti šiuo metu rinkoje esantį 1,6 litro benzininį variklį. Teigiama, kad vidutinės kuro sąnaudos bus 5l/100km. Maksimalus variklio sukimo momentas - 200 Nm. Kol kas variklis bus parduodamas su Focus modeliu, o paskui pasirodys ir B-MAX mažame vienatūryje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų