REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1984 metais iš Italijos į Jungtines Valstijas atvykęs „Ferrari 308 GTS“, pateko į automobilių entuziasto rankas, kuris vėliau panoro atsikratyti standartinio variklio ir vietoj jo sumontuoti ne aplinkosaugininkus džiuginančius elektromobilius ar hibridinę pavarą. Tikrai ne. 
Jis užsimanė į pakankamai kompaktišką „Ferrari“ variklio skyrių įgrūsti 12 cilindrų širdelę, kadaise priklaususią „Ferrari 400i“ modeliui.

1984 metais iš Italijos į Jungtines Valstijas atvykęs „Ferrari 308 GTS“, pateko į automobilių entuziasto rankas, kuris vėliau panoro atsikratyti standartinio variklio ir vietoj jo sumontuoti ne aplinkosaugininkus džiuginančius elektromobilius ar hibridinę pavarą. Tikrai ne. 
Jis užsimanė į pakankamai kompaktišką „Ferrari“ variklio skyrių įgrūsti 12 cilindrų širdelę, kadaise priklaususią „Ferrari 400i“ modeliui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš sąvartyno paimtas Ferrari 400i motoras


Kaip ir daugelis amerikiečių ar tokio projekto sumanytojų, naujo variklio paieškos prasidėjo ne „Ferrari“ atstovybėje, o automobilių sąvartyne. Akivaizdu, jog tai buvo ne „Golfų“ ir „E46“ dalimis perkrautas laužynas.
Kol paslaugūs sąvartyno darbuotojai 4,8 litro variklį krovė į talpaus pikapo bagažinę, projekto autorius toje pačioje „parduotuvėje“ surado „Testarossa“ cilindrų „galvutę“.

REKLAMA

Ferrari Testarossa variklio galva


Per sekančius 11-a metų projekto autorius pakeitė ne tik variklį. Jis savomis rankomis perrinko šiek tiek išsikvėpusį variklį bei padidino variklio tūrį nuo 4,8 iki 5,4 litro.
Didesnis variklio tūris, „360 Modena“ švaistikliai, „Ducati 999“ droselinė sklendė, „Corvette“ generatorius, „F430“ pedalai, perrinkta ir sustiprinta pavarų dėžė – tai tik mažytė dalis atliktų modifikacijų projektui, kuris iki šiol nepasiekė finišo tiesiosios.
Vis dėlto, tai puikus įrodymas, jog net ir pati beprotiškiausia idėja gali būti realizuota. Anksčiau ar vėliau.

VIDEO




GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų