REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sudėtingą sezoną važiuojantis Giedrius Notkus į „Rally Classic“ Druskininkai 2015, vyksiantį spalio 2-3 dienomis, žvelgia su optimizmu. Kartą jau čia triumfavęs sportininkas tikisi ir vėl užlipti ant aukščiausio apdovanojimų laiptelio.

Sudėtingą sezoną važiuojantis Giedrius Notkus į „Rally Classic“ Druskininkai 2015, vyksiantį spalio 2-3 dienomis, žvelgia su optimizmu. Kartą jau čia triumfavęs sportininkas tikisi ir vėl užlipti ant aukščiausio apdovanojimų laiptelio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Giedriau, šis sezonas Jums išties nelengvas, banguojantis. Kaip jį vertinate pats?


Tikrai šis sezonas buvo labai nelengvas ir rezultatų tikėjomės geresnių. Deja, turima technika neleido to pasiekti. Trijų ralių nebaigėme dėl variklio gedimo. Vieną ralį finišavom „pamušti“ - teko virsti ant stogo, po to vėl kritom ant ratų ir važiavome be priekinio stiklo. Po visų nesėkmių paskutinį ralį važiavome atsargiai, ne rezultato siekdami, o savo malonumui.

REKLAMA

O kokie tikslai keliami finaliniam etapui?

Jeigu žiūrėsime iš čempionato perspektyvos, tai tikslų jau neturime. Čempionatas prarastas, todėl, atrodo, kad nebereikėtų smarkiai lėkti. Iš kitos pusės žvelgiant, man „Rally Classic“ Druskininkai yra vienas smagiausių ralių. Čia esu laimėjęs, todėl mano prisiminimai - tik geri. Todėl pabandysime pakovoti dėl prizinių vietų ir galbūt net laimėti.


Ar kojos nepakiš visą sezoną kankinusios techninės problemos?

Paskutiniame ralyje jau nebeturėjome jokių techninių problemų. Automobilis buvo kelis kartus peržiūrėtas ir pertikrintas. Jis ralį atlaikė puikiai. Tokiu pačiu principu ruošimės ir etapui Druskininkuose. Tikiuosi, kad technika mūsų nepaves ir leis finišuoti sėkmingai.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip pats sakėte, esate čia laimėjęs, tad trasas turbūt pažįstate puikiai. Kuo Jums patinka „Rally Classic“ Druskininkai?

„Rally Classic“ trasos šiek tiek skiriasi nuo kitų Lietuvos etapų. Čia yra įvairių greičio ruožų – greitų, kieto ir minkšto grunto, techniškų. Tačiau man įspūdingiausias - Grūto miestelio pušyne esantis greičio ruožas, kuris labai vingiuotas, techniškas, įdomus ir sudėtingas. Jame geriausiai galima pamatyti ekipažo bendrą darbą ir vienas kito supratimą.


Praėjusiais metais daugelis lenktynininkų nebaigė lenktynių. Šiemet daugelis greičio ruožų išliks tokie patys, taigi - jau pažįstami. Galbūt tai leis sportininkams siekti geresnių rezultatų?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lenktynės dažniausiai nebaigiamos dėl didelės konkurencijos sukeltų avarijų. Jeigu šiemet ir vėl bus didelė konkurencija, lenktynininkai, kaip mes sakome, važiuos ant ribos - tai vėl visko gali būti. Mums nutiko tas pats praėjusiais metais naktiniame greičio ruože, kai per greitai važiuodami išlėkėme iš trasos ir praradome net 13 minučių. Negali žinoti, kaip pasiseks, kokios kortos tau iškris. Juk čia ralis – čia gali nutikti visko.


Druskininkuose pasibaigs sezonas, kuris Jums tikrai nebuvo lengvas. Visgi, galbūt jame radote kažką naujo, kas jus stebintų ar džiugintų?


Taip. Mane labai nustebino patys lenktynininkai, kurie vėl pradėjo gausiai dalyvauti, lyginant šiuos metus su praėjusiais ar užpraėjusiais. Ypač daug sugrįžo aukšto meistriškumo pilotų – Deividas Jocius, Dominykas Butvilas, Benediktas Vanagas, Martynas Samuitis. Jie labai ženkliai pakėlė lygį. Pavyzdžiui, mes Elektrėnų ralyje tą patį ruožą šiemet įveikėme 10 sekundžių greičiau nei praėjusiais metais ir neparodėme geriausios rezultato. Vadinasi, kiti pasirodė dar geriau. Lietuvos ralio lygis vėl kyla ir tai labai džiugu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų