Sportiškų modelių kūryba užsiimantys „Gazoo Racing“ padalinio specialistai į verslo klasės sedaną įgrūdo 3,5 litro, 6 cilindrų, atmosferinį variklį, galintį išvystyti 318 arklio galių ir 380 Nm. Be to, turbinų vėlavimo problemos neturintis variklis bus poruojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Automaniška svajonė, ar ne?
„Prasilėkti su vėjeliu“ skirta versija turės ne tik anksčiau paminėtus priedus. „Gazoo Racing“ sumontavo standesnius amortizatorius ir trumpesnes spyruokles, iš naujo sukonfigūravo vairo stiprintuvo bei stabilumo kontrolių veikimo algoritmus.
Viduje džiugins tokio tipo automobiliams būdingi „žaislai“: storesnis, prie rankos labiau limpantis vairas, kūną apgaubiančios sėdynės.
Ribotos laidos laidos sedanas bus įkainotas 5,13 mln. jenų suma. Tai yra maždaug 42 tūkst. eurų arba gerokai mažiau už analogišką „Audi S4“ ar „BMW 340i“.
„Toyota“ atstovai ne vieną kartą yra pabrėžę „GRMN“ modelių gamos svarbą. Tai natūralu. Juk sportiški modeliai visuomet padeda greičiau suformuoti arba pakeisti gamintojo įvaizdį, tad dabar lieka atsakyti tik į vieną klausimą. Kodėl „Toyota“ nenori eksportuoti šio sedano į Europą ar Jungtines Valstijas?