REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Japonai geriausius dalykus pasilieka sau“, – esame įsitikinę, jog bent kartą žvalgydamiesi į tam tikro gamintojo modelių gamą norėjote ištarti būtent šiuos žodžius. 
Japonijos automobilių gamintojai, kartais dėl mums nesuprantamų priežasčių, tiesiog nemato prasmės į Europą eksportuoti tam tikrų modelių arba tam tikrų konkretaus modelio modifikacijų. Pavyzdžiui: „Subaru Levorg“ savo gimtinėje siūlomas ne tik su 1,6, bet ir su 2 litrų darbinio tūrio motoru. „Honda“ iki šiol nedemonstruoja noro į Europą eksportuoti fantastiškai atrodantį „S660“ rodsterį.
Į uždraustų vaisių sąrašą dabar galime įtraukti dar vieną modelį – „Toyota Mark X GRMN“. Nuostabus klasikinės komponuotės sedanas, kuris Europoje yra žinomas tik užkietėjusiems šios markės entuziastams.

„Japonai geriausius dalykus pasilieka sau“, – esame įsitikinę, jog bent kartą žvalgydamiesi į tam tikro gamintojo modelių gamą norėjote ištarti būtent šiuos žodžius. 
Japonijos automobilių gamintojai, kartais dėl mums nesuprantamų priežasčių, tiesiog nemato prasmės į Europą eksportuoti tam tikrų modelių arba tam tikrų konkretaus modelio modifikacijų. Pavyzdžiui: „Subaru Levorg“ savo gimtinėje siūlomas ne tik su 1,6, bet ir su 2 litrų darbinio tūrio motoru. „Honda“ iki šiol nedemonstruoja noro į Europą eksportuoti fantastiškai atrodantį „S660“ rodsterį.
Į uždraustų vaisių sąrašą dabar galime įtraukti dar vieną modelį – „Toyota Mark X GRMN“. Nuostabus klasikinės komponuotės sedanas, kuris Europoje yra žinomas tik užkietėjusiems šios markės entuziastams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota Mark X GRMN (2)


Sportiškų modelių kūryba užsiimantys „Gazoo Racing“ padalinio specialistai į verslo klasės sedaną įgrūdo 3,5 litro, 6 cilindrų, atmosferinį variklį, galintį išvystyti 318 arklio galių ir 380 Nm. Be to, turbinų vėlavimo problemos neturintis variklis bus poruojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Automaniška svajonė, ar ne?
„Prasilėkti su vėjeliu“ skirta versija turės ne tik anksčiau paminėtus priedus. „Gazoo Racing“ sumontavo standesnius amortizatorius ir trumpesnes spyruokles, iš naujo sukonfigūravo vairo stiprintuvo bei stabilumo kontrolių veikimo algoritmus.

REKLAMA

Toyota Mark X GRMN (3)


Viduje džiugins tokio tipo automobiliams būdingi „žaislai“: storesnis, prie rankos labiau limpantis vairas, kūną apgaubiančios sėdynės.
Ribotos laidos laidos sedanas bus įkainotas 5,13 mln. jenų suma. Tai yra maždaug 42 tūkst. eurų arba gerokai mažiau už analogišką „Audi S4“ ar „BMW 340i“.

Toyota Mark X GRMN (4)


„Toyota“ atstovai ne vieną kartą yra pabrėžę „GRMN“ modelių gamos svarbą. Tai natūralu. Juk sportiški modeliai visuomet padeda greičiau suformuoti arba pakeisti gamintojo įvaizdį, tad dabar lieka atsakyti tik į vieną klausimą. Kodėl „Toyota“ nenori eksportuoti šio sedano į Europą ar Jungtines Valstijas?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų